Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380663046888 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 9 285 470,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 427,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. Реквізити замовника: р/р UA 303204780000000255630169940 в АБ «УКРГАЗБАНК» Код ЄДРПОУ 01996639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 40 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.2. Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2021 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2021 15:19 |
Тендерна документація (з додатками).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-21-000118 ● 03c89a7e735f41b28433dc7cee0a6873
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 16:46 |
21.02.2022 № 110
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 21.02.2022 № 110
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-09-01-003222-b 01.09.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"/ 01996639 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 09:16:40
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Наказ про зупинення заходів державного фінансового контролю
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-29 19:54:47
Про поновлення моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2022 Київ №49
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
Поновити та закінчити зупинені відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» заходи державного фінансового контролю за умови реального функціонування об’єктів контролю, сервісів та інформаційних платформ (майданчиків), можливості забезпечення збереження життя та здоров’я працівників.
Поновлення чи проведення заходів державного фінансового контролю здійснюється органами державного фінансового контролю з урахуванням особливостей функціонування органів державної влади в умовах воєнного стану.
У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, поновлені / розпочаті заходи державного фінансового контролю підлягають зупиненню до усунення / зникнення таких обставин.
Голова Геннадій ПЛІС
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-25-000005 ● 4f7f094bf0e24c9f8b63d24ea93039fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 17:23 |
25.05.2022 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.05.2022 № 151
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-09-01-003222-b
01.09.2021 Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (код ЄДРПОУ 01996639) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 23:12:04
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень будівлі під літ. А'-3 КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова», у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СOVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-COV-2, вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)), UA-2021-09-01-003222-b очікуваною вартістю 9 285 470,40 грн., яку проведено Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до підпункту 4 Розділу 2 «ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації, передбачено надання учасником «Лист-згода на обробку персональних даних» з застосуванням печатки.
Учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" надано зазначений лист, без печатки. (Файл - Лист-згода персональні дані +.pdf).
Пунктом 2 Розділу 3 Додатку 1до тендерної документації, передбачено - сканованою копією оригіналу об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період та сканованою копією оригіналу звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період.
Учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" надано зазначені звіти за ІІ квартал 2021 року.
Відповідно до пункту 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № № 996-XIV «Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.»
Відповідно до технічного завдання до тендерної документації та локальних кошторисів є роботи з «Пожежної сигналізації», в тому числі встановлення системи пожежної сигналізації, які відповідно до постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», підлягають ліцензуванню. Ліцензію на зазначені роботи учасник торгів ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" не надав. Але ліцензії/дозволи або інші дозвільні документи Замовником не вимагалися в тендерній документації.
Аналізом відкритих єдиних державних реєстрів в тому числі даних сайту https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html, встановлено, що в учасника ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" відсутня ліцензія на роботи з Пожежної сигналізації.
Також, в тендерній пропозиції учасника, яка опублікована в електронній системі закупівель є довідка щодо субпідрядників (Інформація про субпідрядника +.pdf), в якій зазначено, що «Учасник процедури закупівлі ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" повідомляє, що субпідрядник ТзОВ «Атлант плюс» вид робіт який передбачається доручити субпідряднику – заміна прорізів.
Отже, у ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" відсутня ліцензія на роботи з «Пожежної сигналізації», яка передбачена Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню.
Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та чинному законодавству?
Також відповідно до підпункту 2.6. пункту 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що разом з банківською гарантією надається довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. Просимо надати посилання на зазначений документ в тендерній пропозиції ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО".
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-31 17:37:50
Інформація на запит
1. Відповідно до підпункту 4 Розділу 4 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації, Учасником необхідно надати лист-згоду на обробку персональних даних за наведеним у тендерній документації зразком.
Учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" надано вищезазначений лист, підписаний генеральним директором- уповноваженою особою без печатки. (Файл - Лист-згода персональні дані +.pdf).
Поряд з тим, Замовником у тендерній документації (пп. 1.1. п.1. розділ 3 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») встановлено: «У відповідності до Закону України від 23.03.2017 № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» відбитки печатки, на усіх документах, які складаються безпосередньо учасниками та завантажуються в електронну систему закупівель, не є обов’язковим та проставляються за бажанням учасників. Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку в довільній формі про використання/невикористання у своїй діяльності печатки.»
Слід вказати, що Учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" у складі тендерної пропозиції подано довідку про використання у своїй діяльності печатки.
На підставі вищевказаного, Учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" дотримано всіх вимог тендерної документації щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних.
Крім цього, ч. 5 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Також зазначаємо, що на всі документи завантажені учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" в електронну систему закупівель щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі під літ. А'-3 КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова», у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СOVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-COV-2, вул. Гетьмана І. Мазепи, 25», накладено кваліфікований електронний підпис.
2. Відповідно до пункту 2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- скановану копією оригіналу об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- сканованою копією оригіналу звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Щодо сканованої копії оригіналу об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній періодяку Учасник ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" надав за останній звітний період, тобто за ІІ квартал 2021 року.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 затверджено «ПОРЯДОК заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» яким визначено (п.1 ч.2) що розрахунок ПДФО та ЄСВ подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (тобто за I квартал, II квартал, III квартал та IV квартал). Окремий Розрахунок за календарний рік не подається.
Таким чином, Учасник ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" повністю виконав вимогу тендерної документації подавши вказаний звіт за ІІ квартал 2021 року.
Щодо сканованої копії оригіналу звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період яку Учасник надав за останній звітний період, тобто за серпень 2021 року.
Звіт за формою № 1-ПВ (місячна) подають юридичні особи, відокремлені підрозділи юридичних осіб за переліком, визначеним органами державної статистики.
Статистична звітність — звітність, яку складають усі суб'єкти господарювання і яка надає інформацію органам державної статистики для оцінки стану та розвитку економіки держави і планування макроекономічних показників.
Відповідно до інструкції п. 1.10 Інструкції зі статистики кількості працівників затвердженої наказом державного комітету статистики України від 28.09.2005 N 286 форми державних статистичних спостережень складаються точно за встановлений календарний звітний період: місяць, квартал, період з початку року або рік. Місячний звіт складається за період з першого до останнього (включно) числа звітного місяця, квартальний звіт - за період з 1 січня до останнього (включно) числа третього місяця звітного кварталу, річний - за період з 1 січня по 31 грудня.
Враховуючи вищезазначене, останнім звітним періодом для складання Учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" статистичної (а не фінансової) звітності форми №1-ПВ є серпень 2021 року.
Таким чином, Учасник ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" повністю виконав вимогу тендерної документації подавши звіт з праці (форма №1-ПВ) за серпень 2021 року.
3. Відповідно до пункту 6.10 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено що «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням ціни тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання».
На виконання вищенаведеного, учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" надано гарантійний лист що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги (довідки-гарантійні листи+. рdf).
Крім цього, п.2.1 розділу 5 тендерної документації визначено що учаснику необхідно надати достовірну інформацію (лист в довільній формі) про наявність в учасника чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, яка пов’язана з предметом закупівлі із зазначенням переліку робіт (учасник може замість листа надати скан-копію ліцензії).
На виконання вищенаведеного, учасником ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" надано скановану копію ліцензії щодо провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (ліцензія ТОВ РІЕЛ ЕНЕРГО+. рdf).
Тому підстав для відхилення пропозиції ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" як такої, що не відповідає умовам тендерної документації у Замовника не було.
Слід вказати, що за питання відповідальності підрядника за виконання робіт без ліцензії яка дає право на виконання таких робіт та додержанням підрядником ліцензійних умов відноситься до повноважень органів державного архітектурно-будівельного контролю.
4. На виконання пункту 2 розділу 3 тендерної документації ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" у складі своєї тендерної пропозиції надало всі необхідні документи. Зокрема, на підтвердження грошового покриття за гарантією ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" завантажено скановану з оригіналу банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № G0921/0329 від 15.09.2021 та договір-заява № G0921/0329 про надання гарантії від 14 вересня 2021 року у якому зазначається: «Рахунок покриття: UA243333910000029320054700298; одержувач: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "РIЕЛ ЕНЕРГО" (ТЗОВ "РIЕЛ ЕНЕРГО"); код ЄДРПОУ/РНОКПП: 41694274; Банк одержувача: АТ КБ "ПриватБанк", призначення платежу: «Покриття за гарантією № G0921/0329, без ПДВ». Сума покриття UAH 40 000,00».
Враховуючи практику постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері з публічних закупівель (рішення №14555- р/пк-пз від 29.06.2021), відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції не є підставою для відхилення учасника. (Рішення АМКУ 29.06.2021 №14555- р/пк-пз додається).
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення Учасника ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО".
5. Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Львівської міської ради https://city-adm.l viv.ua/lmr/plany-zakupivel та власний веб-сайт https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty-3.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" |
9 284 781,60
UAH з ПДВ
|
9 284 781,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МОНТАЖ-БУД-СТРОЙ |
9 285 000,00
UAH з ПДВ
|
9 285 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РІЕЛ ЕНЕРГО" #41694274 |
Переможець |
9 284 781,60
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2021 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 12:45
|
Додаткова угода до 366.PDF | зміни до договору |
01 липня 2022 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:50
|
Додаткова угода до 366.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 14:14
|
Договір | укладений |
04 жовтня 2021 14:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень будівлі під літ. А'-3 КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова», у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СOVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-COV-2, вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб |
9 284 781,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | не завершено будівельні роботи в звязку із недостатнім фінансуванням на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 366 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 366 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень будівлі під літ. А'-3 КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова», у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СOVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-COV-2, вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб |
9 284 781,60
UAH з ПДВ
|