Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056983 |
Вебсайт: | http://izmail-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова,62 |
Контактна особа: |
Аліна Гончарова +380980391718, +380484122140 izmailbuhg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 14 574 128,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 870,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000004 ● 6c29892a33ce4276ad5c9b8bd3bde89c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
26 UA-2022-10-28-007249-a 28.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-30 14:13:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-007249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-04 15:36:06
Пояснення (інформацію та документи) щодо закупівлі UA-2022-10-28-007249-a щодо проведення моніторингу UA-M-2022-12-26-000004
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, пояснення щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м._Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020» (ідентифікатор – UA-2022-10-28-007249-a), наступного змісту.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі:
- Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за №_ЕК4683/06-22), виданого Державним підприємством «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») Міністерства розвитку громад та територій України;
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул._Соборна, 38», ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Соборна, 38, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Платформа підйомна, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 06-01 на будівництво: Ремонт (нове введення) систем каналізації, водопостачання, опалення адміністративної будівлі, затверджених рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.10.2022 за №_661.
Враховуючи дані вказаних вище документів, калькуляція очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2022-10-28-007249-a розраховувалась, включаючи: Об’єкти основного призначення. Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Соборна, 38 (номер кошторису та кошторисного розрахунку 02-01) – 12631,504 тис. грн, Об’єкти енергетичного господарства. Платформа підйомна (номер кошторису та кошторисного розрахунку 04-01) – 279,871 тис. грн, Зовнішні мережі та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання. Ремонт (нове введення) систем каналізації, водопостачання, опалення адміністративної будівлі (номер кошторису та кошторисного розрахунку 06-01) – 112,71 тис. грн, також, кошторисний прибуток (П), кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових, пов’язаних з інфляційними процесами обчислювалися пропорційно згідно зі Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул._Соборна, 38», оскільки по даному об’єкту будівництва проведено 2 закупівлі UA-2022-10-28-007249-a (без ПДВ) та UA-2022-10-28-007654-a (з ПДВ), враховуючи технічне завдання до тендерних документацій, специфіку та види, період виконання робіт.
(Скан-копії оригіналів Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за № ЕК-4683/06-22) та - Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Соборна, 38, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Платформа підйомна, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 06-01 на будівництво: Ремонт (нове введення) систем каналізації, водопостачання, опалення адміністративної будівлі, скан-копія рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.10.2022 за № 661 «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» додаються).
Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району № 4 від 04.01.2023 додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-06 14:08:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-007249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Чому в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) приватного підприємства «Роднік» враховані кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва в сумі 320 827,95 грн (в тому числі будівельні роботи 292 062,33 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до якого кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни не враховуються?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-11 16:52:33
Пояснення (інформацію та документи) щодо закупівлі UA-2022-10-28-007249-a щодо проведення моніторингу UA-M-2022-12-26-000004
Закупівля UA-2022-10-28-007249-a проводиться у межах реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020». Враховуючи нагальну потребу та зобов’язання за часом перед європейськими партнерами, капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38, необхідно зробити в обмежені строки.
За результатами прийому тендерних пропозицій закупівлі Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) - була отримана лише одна – від Приватного підприємства «Роднік». Цінова пропозиція даного учасника базувалася на основних нормативно-правових актах кошторисних норм будівництва України, а саме: згідно з Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 67 «Про затвердження кошторисних норм України Зміна № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм та Настанова з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів будівництва», наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також на технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, обґрунтування яких здійснено на підставі Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за № ЕК-4683/06-22), виданого Державним підприємством «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») Міністерства розвитку громад та територій України.
Відповідно до п. 5.32 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок; при виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку; компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
Учасником було проведено обстеження будівельного об’єкту з метою виявлення проблем, що можуть виникнути в процесі виконання замовлення. Виявилося, що роботи, пов’язані з посиленням фундаменту будівлі несуть на собі певні ризики. Це пов’язане з тим, що неможливо врахувати обсяги витрат без виконання земляних робіт (приховані роботи).
Підрядник визначив умови, які б могли запобігти виникненню ризикових ситуацій, що пов’язані з проектною документацією. При виявленні недоліків проектної документації, помилок тощо та відповідно змін до неї, учасник процедури передбачив компенсацію ризиків у якості страхування на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначені при проектуванні.
У разі відсутності потреби компенсування ризиків Підряднику, вказана сума залишається у Замовника та сума договірної ціни буде скоригована додатковою угодою.
Скан-копія протоколу уповноваженої особи № 12/1 від 11.01.2023 додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
14 574 119,26
UAH
|
14 574 119,26
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
14 574 119,26
UAH
|
15 листопада 2022 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 23:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:23
|
Дод уг 10 до Дог № 98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:36
|
Дод уг 9 до Дог № 98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:30
|
Дод уг 8 до Дог № 98 від 29.11.22.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:11
|
Дод уг 7 до Дог №98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 16:40
|
Дод уг 6 до Дог №98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 15:37
|
ДОГОВІР № 98 від 29.11.2022.pdf | укладений |
04 вересня 2023 15:37
|
Дод уг 5 до Дог №98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 12:26
|
Дод уг 4 до Дог № 98 від 29.11.22.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 14:42
|
Дод уг 3 до Дог № 98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 14:41
|
Дод уг 3 до Дог № 98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
Дод уг 2 до дог № 98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 15:59
|
Дод уг 1 Дог № 98 від 29.11.2022.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 3.7. Договору у оновленій редакції. Уточнення дати "Експертного звіту № ЕК-4683/06-22". |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1., Додатка №1, Додатка №2, Додатка №3 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Провести корегування дефектного акту та договірної ціни в межах Договору згідно з ескпертним звітом № ЕК-4985/04-23 від 03.05.2023, нова редакція Додатка № 1, Додатка № 2, Додатка № 3 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування дефектного акту та договірної ціни, нова редакція Додатка № 1 (Договрні ціна на 2022 - 2023 роки, Договірна ціна на 2023 рік), Додатка № 2 (Календарний графік виконання робіт), Додатка № 3 План фінансування об’єкту). |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 4.2. Договору, Додатка № 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додатка № 3 "План фінансування об’єкту" до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 4.2., Додатка № 2. Календарний графік виконання робіт, Додатка № 3. Плана фінансування об"єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 4.2 Договору, Додатка 2 "Календарний графік виконання робіт", Додатка № 3 "План фінансування об"єкту". |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 4.2. Договору, Додатка № 2. Календарний графік виконання робіт, Додатка № 3. План фінансування об ’єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 4.2. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. Договору, Додатка №1, №2, №3 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |