Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Генерала В.Курмановича) у промзоні «Сигнівка» (45000000-7)»
Очікувана вартість
14 497 068,00 UAH
UA-2019-09-19-001678-a b7af4f369e1341cfaf6a14fe8d8ebe90
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білозор Юлія Михайлівна

380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовник застосовує переговорну процедуру на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Генерала В.Курмановича) у промзоні «Сигнівка» (45000000-7)» на підставі п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки замовником було двічі відмінено відкриті торги через відсутність достатньої кількості учасників. При цьому замовник не змінює предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника, що були визначені у тендерній документації. Посилання на відкриті торги на зазначену вище закупівлю, що не відбулися: UA-2019-08-09-000670-b та UA-2019-08-29-000980-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:44
Оскарження наміру укласти договір: 30 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Генерала В.Курмановича) у промзоні «Сигнівка» (45000000-7)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Генерала В.Курмановича) у промзоні «Сигнівка» (45000000-7)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Генерала В.Курмановича) у промзоні "Сигнівка"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику аванс на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт в межах 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Джерело фінансування - кошти підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 вересня 2019 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Переможець 14 497 068,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 17:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274

№ рішення у справі

№ 63/47-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

19 вересня 2019 17:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 17:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
14 497 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2019 17:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 17:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:57
ДУ№12 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:31
ДУ №11 від 29.12.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:29
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 12:07
ДУ № 10 від 31.03.22.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 12:06
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 17:49
додатковий договір № 7. Сигнівка.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:19
Дод_дог_6_Апостола_до_Курмановича_Шляхбуд_.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 14:33
додатковий договір №4 до договору №03.10.2019-1 Данила Апостола.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 10:16
Дод_дог_3_Апостола_до_Курмановича_Шляхбуд_19_05_2020.pdf зміни до договору
20 травня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:48
Дод_1_до_дод_договору_2_Курман_Шляхбуд_25_02_2020.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:45
Дод_дог_2_Апостола_до_Курмановича_Шляхбуд_25_02_2020.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:42
Додаткова угода_1_зменшення_Апостола_до_Курмановича.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 09:28
pb_2913402225.jks укладений
03 жовтня 2019 18:15
Договір_Апостола (до Курмановича).pdf укладений
03 жовтня 2019 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт ;
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/10/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 травня 2024
Сума оплати за договором: 8 117 203,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 352 867,30 UAH)