Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
778 038,00 UAH
UA-2021-10-27-004251-a b790b2f2393c4585b2896281afe574cc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Кухарук

+380954788974 dem_s_rada@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Демидівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04386321
Місцезнаходження: 35200, Україна , Рівненська обл., смт Демидівка, вул. Миру, 21
Контактна особа: Яна Кухарук
+380954788974
dem_s_rada@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, та відповідно до протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Демидівської селищної ради № 13 від 09 жовтня 2021; протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дубенського району №30 від 09 жовтня 2021; протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №31 від 09 жовтня 2021, протоколу засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій було визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області та завдання значних матеріальних збитків.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 11:55
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Закупівля на 2021-2022 роки. Загальна вартість договору становить 778 038 грн (сімсот сімдесят вісім тисяч тридцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ та тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи, з них на 2021 рік становить 215 202 грн. (двісті п'ятнадцять тисяч двісті дві гривні 00 копійок) з ПДВ; очікувана вартість предмета закупівлі на 2022 рік становить 562 836 грн. (п'ятсот шістдесят дві тисячі вісімсот тридцять шість гривень 00 копійок) з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47000 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

27 жовтня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 11:51
Повідомлення про намір укласти договір.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-28-000031 ● 77c72628a0c94b8dacfea2cb1a3cb359
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

28.10.2021 № 669
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2021-10-27-004251-a 27.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-28 15:58:54

Запит про надання поснення

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-10-27-004251-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Поясніть, чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ» з підстав визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) та неможливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-29 12:47:20

Відповідь на звернення

У відповідь на запит про надання пояснень, який надійшов через електронну систему закупівель закупівлі по предмету «Природний газ» (UA-2021-10-27-004251-a), Демидівська селищна рада надає інформацію:
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Дана інформація оприлюднено на офіційному сайті Демидівської селищної ради https://demydivska-gromada.gov.ua в розділі Держзакупівлі ProZorro.
2.Протокол засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій є загальнодоступний, в тому числі він розміщений на сайті ТОВ «НАК Нафтогаз Трейдинг» за посиланням: https://bit.ly/3jmluH3. В обгрунтуванні під час оголошення даної процедури закупівлі та в Повідомленні про намір укласти договір є посилання на ці протоколи.
Відповідно до змін в ЗУ “Про публічні закупівлі” від 26.06.2021 року, замовники при створенні переговорної процедури повинні завантажувати “експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі”. В Законі сказано, що ці документи повинні міститися в повідомленні про намір укласти договір. Але таке повідомлення формується в системі автоматично і в замовника відсутня можливість додати в нього які-небудь поля або документи. Таким чином, щоб виконати норму Закону замовник створив власне повідомлення про намір укласти договір . На сьогоднішній день немає офіційних рекомендацій чи загальної практики щодо формування власного повідомлення про намір укласти договір чи завантаження окремих файлів у закупівлю. Саме тому замовник не мав технічної змоги розмістити дані документи в системі.
До пояснення додаю:
- позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Демидівської селищної ради № 13 від 09 жовтня 2021;
- протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №31 від 09 жовтня 2021,
- протоколу засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій було визнано ситуацію.
З повагою,
Уповноважена особа
Демидівської селищної ради Яна КУХАРУК

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управліннм Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було проведено моніторинг та зроблено висновок щодо закупівлі по предмету «Природний газ» (UA-2021-10-27-004251-a) Демидівської селищної ради. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю, встановлено порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому. Уповноважена особа Демидівської селищної ради повідомляє Вас, що на даному етапі закупівлі, на жаль, не має технічної змоги редагувати закупівлю чи внести будь-які зміни щодо повноти відображення інформації про публічну закупівлю згідно норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, а саме долучити до повідомлення про намір укласти договір експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене та той факт, що дані протоколи долучено до відповіді на звернення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, а також те, що по всій території України оголошено надзвичайну ситуацію та протокол засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій є загальнодоступним, а також звертаємо Вашу увагу на те, що станом на 05.11.2021 року в приміщеннях Демидівської селищної ради досі не розпочато опалювальний сезон, чим порушуються температурні режими на робочих місцях, що призводить до негативних наслідків. Уповноважена особа Демидівської селищної ради бере на себе відповідальність вживати заходи з недопущення вказаних порушень у подальшому. З повагою, Уповноважена особа Демидівської селищної ради Яна КУХАРУК

2021-11-05 15:50:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
Переможець 778 038,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 11:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
778 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 14:54
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2022 11:11
Додаткова угода до договору №16-1166.PDF зміни до договору
06 вересня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 16:37
Додаткова угода ГАЗ 2022.PDF зміни до договору
26 січня 2022 16:36
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:26
Договір 16-1166.pdf укладений
16 листопада 2021 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16 -1166/21-БО-Т/320
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 16 -1166/21-БО-Т/320
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 395 741,50
UAH (в тому числі ПДВ 65 956,92 UAH)