Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Демидівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04386321 |
Місцезнаходження: | 35200, Україна , Рівненська обл., смт Демидівка, вул. Миру, 21 |
Контактна особа: |
Яна Кухарук +380954788974 dem_s_rada@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 11:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
27 жовтня 2021 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2021 11:51 |
Повідомлення про намір укласти договір.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-28-000031 ● 77c72628a0c94b8dacfea2cb1a3cb359
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.10.2021 № 669
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2021-10-27-004251-a 27.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 15:58:54
Запит про надання поснення
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-10-27-004251-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Поясніть, чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ» з підстав визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) та неможливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-29 12:47:20
Відповідь на звернення
У відповідь на запит про надання пояснень, який надійшов через електронну систему закупівель закупівлі по предмету «Природний газ» (UA-2021-10-27-004251-a), Демидівська селищна рада надає інформацію:
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Дана інформація оприлюднено на офіційному сайті Демидівської селищної ради https://demydivska-gromada.gov.ua в розділі Держзакупівлі ProZorro.
2.Протокол засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій є загальнодоступний, в тому числі він розміщений на сайті ТОВ «НАК Нафтогаз Трейдинг» за посиланням: https://bit.ly/3jmluH3. В обгрунтуванні під час оголошення даної процедури закупівлі та в Повідомленні про намір укласти договір є посилання на ці протоколи.
Відповідно до змін в ЗУ “Про публічні закупівлі” від 26.06.2021 року, замовники при створенні переговорної процедури повинні завантажувати “експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі”. В Законі сказано, що ці документи повинні міститися в повідомленні про намір укласти договір. Але таке повідомлення формується в системі автоматично і в замовника відсутня можливість додати в нього які-небудь поля або документи. Таким чином, щоб виконати норму Закону замовник створив власне повідомлення про намір укласти договір . На сьогоднішній день немає офіційних рекомендацій чи загальної практики щодо формування власного повідомлення про намір укласти договір чи завантаження окремих файлів у закупівлю. Саме тому замовник не мав технічної змоги розмістити дані документи в системі.
До пояснення додаю:
- позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Демидівської селищної ради № 13 від 09 жовтня 2021;
- протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №31 від 09 жовтня 2021,
- протоколу засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій було визнано ситуацію.
З повагою,
Уповноважена особа
Демидівської селищної ради Яна КУХАРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управліннм Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було проведено моніторинг та зроблено висновок щодо закупівлі по предмету «Природний газ» (UA-2021-10-27-004251-a) Демидівської селищної ради. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю, встановлено порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому. Уповноважена особа Демидівської селищної ради повідомляє Вас, що на даному етапі закупівлі, на жаль, не має технічної змоги редагувати закупівлю чи внести будь-які зміни щодо повноти відображення інформації про публічну закупівлю згідно норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, а саме долучити до повідомлення про намір укласти договір експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене та той факт, що дані протоколи долучено до відповіді на звернення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, а також те, що по всій території України оголошено надзвичайну ситуацію та протокол засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій є загальнодоступним, а також звертаємо Вашу увагу на те, що станом на 05.11.2021 року в приміщеннях Демидівської селищної ради досі не розпочато опалювальний сезон, чим порушуються температурні режими на робочих місцях, що призводить до негативних наслідків. Уповноважена особа Демидівської селищної ради бере на себе відповідальність вживати заходи з недопущення вказаних порушень у подальшому. З повагою, Уповноважена особа Демидівської селищної ради Яна КУХАРУК
2021-11-05 15:50:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" #42399676 |
Переможець |
778 038,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 11:11
|
Додаткова угода до договору №16-1166.PDF | зміни до договору |
06 вересня 2022 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 16:37
|
Додаткова угода ГАЗ 2022.PDF | зміни до договору |
26 січня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 10:26
|
Договір 16-1166.pdf | укладений |
16 листопада 2021 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16 -1166/21-БО-Т/320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 16 -1166/21-БО-Т/320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |