Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Хрипта Ростислав Михайлович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 23:59 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 14:47 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 14:47 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 10:00 |
Тендерна документація акустична система.docx | |
24 травня 2023 10:00 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
24 травня 2023 10:00 |
додаток 2. технічне завдання.doc | |
24 травня 2023 10:00 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000077 ● 8f1f46190f3c44eab69c307411115792
- Статус: вирішено ● Дата: 22 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2023 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 209.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-24-002054-a, 24.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 17:22:29
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-24-002054-a, яка проведена Славською селищною радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-13 18:34:34
Пояснення
Щодо надання пояснень з приводу поставлених питань, замовник повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника з урахуванням забезпечення наленої статутної діяльності закладів культури Славської селищної ради, для яких, власне, закупівля відповідного товару проводиться.
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений, виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Славської селищної ради на 2023 рік в сумі 1000000.00 грн. (один мільйон гривень).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін на обладнання, що є складовими елементами предмету закупівлі у відкритих інтернет-ресурсах (офіційних дилерів, дистриб’юторів постачальників акустичного обладнання), у тому числі в електронній системі ProZorro за аналогічними закупівлями по предмету.
Крім зазначеного, доводимо до відома, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному веб-сайті громади за посиланням: «https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1689253866/».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 16:07:45
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-24-002054-a, яка проведена Славською селищною радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
Згідно з пунктом 15 Особливостей №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Наказ № 708)
Відповідно до пункту 3 розділу I Наказу № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Пунктом 24 Особливостей №1178 встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) встановлено, що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Також, відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей
Згідно з пунктом 2 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі.
Замовником в оголошені про проведення відкритих торгів вказано предмет закупівлі «Акустичне, звукопідсилювальне обладнання для потреб КЗ «Центр культури та дозвілля» Славської селищної ради» та вказано кількість 1 комплект, за кодом ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
В ході проведення моніторингу встановлено, що в Додатку №2 до тендерної документації вказано перелік предметів (найменувань), зокрема: комплект П-подібна стійка для світлових приладів, світлодіодний проектор Freecolor 1810 RGBW (або еквівалент), Лампа POWER light BEAM-R17 (або еквівалент), Пульт для управління світлом POWERlight DMX -2400 (або еквівалент), Димогенератор ADJ VF1600 (або еквівалент).
Слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання, ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура, ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання, ДК 021:2015: 31640000-4 — Машини та апарати спеціального призначення, тощо.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обгрунтування щодо застосування коду ДК при здійсненні закупівлі у складі комплекту.
Відповідно до вимог пункту 9 Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати копію сертифікату відповідності або іншого документу, що підтверджує якість товару або гарантійний лист від учасника про надання таких документів при поставці товару.
Під час проведення моніторингу тендерної пропозиції ФОП Сергадова Дмитра Миколайовича (далі – ФОП Сергадов Д.М.) встановлено, що учасником в складі пропозиції надано лише довідку, у якій зазначено що з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», з цього часу Декрет втратив чинність. 1 січня 2018 року вся продукція, яка сертифікувалась та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Враховуючи викладене, товари, які пропонує Учасник у тендерній пропозиції мікрофони та гучномовці не підлягають обов’язковій сертифікації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію яким чином учасником ФОП Сергадовим Д. М. виконано вимогу тендерної документації Замовника (пункт 9 Додатку 2 до тендерної документації) щодо підтвердження учасником якості товару.
3. Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сергадова Д. М., яким не надано жодного документу, що підтверджує якість товару згідно з вимогами пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-31 14:54:05
Пояснення
Щодо надання пояснень по суті поставлених питань, замовник повідомляє, що чинне законодавство на передбачає обов'язку надання учасниками документів, які не передбачені чинними нормами права. Таким чином, при кваліфікації учасника, до уваги була взята довідка про те, що товар. який пропонується учасником не підлягає сертифікаці. Подання будь-яких інших документів від замовника не вимагалося.
В частини обрання коду Єдиного закупівельного словника (ЄЗС) замовник повідомляє, що одиницею виміру по днаній закупівлі є комплект. Вибір конкретного коду здійснювався виходячи із складових частин даного комплекту, враховуючи із функціональних особливостей його використання та призначення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо виявлених порушень замовник повідомляє, що учаснику, який був визнананий переможцем закупівлі - ФОП Сергадов Д.М. було надіслано лист про необхідність розірвання договору. Станом на даний час договір №285 від 04.07.2023 року, укладений між Славською селищно радою та ФОП Сергадов Д.М. за результатами проведення процедури закупівлі: "Акустичне, звукопідсилювальне обладнання для потреб КЗ «Центр культури та дозвілля» Славської селищної ради (UA-2023-05-24-002054-a)" розірвано. Відповідна інформація (в т.ч. додаткова угода) оприлюднені в установленому порядку в електронній системі закпівель. В доповнення до викладеного вище, замовник зобов'язується вжити всіх заходів, зазначених органом фінансового контролю у висновку з метою недопущення вчинення виявлених правопорушень в майбутньому.
2023-08-17 14:24:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.) • відсутній механізм
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору.
2023-12-22 12:43:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Зарицька Світлана Романівна" |
877 220,00
UAH з ПДВ
|
877 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сергадов Дмитро Миколайович |
948 878,47
UAH з ПДВ
|
948 878,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Комплекс-В." |
990 457,90
UAH з ПДВ
|
990 457,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Зарицька Світлана Романівна" #2815306944 |
Відхилено |
877 220,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 16:55
|
ФОП Сергадов Дмитро Миколайович #2624512231 |
Переможець |
948 878,47
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 14:18
|
додаткова угода | укладений |
17 серпня 2023 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 16:19
|
договір | укладений |
05 липня 2023 13:24
|