Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка програмного забезпечення "Портал мешканця Львова" в рамках оновлення проекту "Особистий кабінет мешканця"
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-05-15-002806-c ● b762229faf444df5a416551f0b32703f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35227962 |
Вебсайт: | http://city-adm.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Площа Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Васюта Ростислав Володимирович 380322546026,380322546067 vasiuta.rostyslav@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка програмного забезпечення "Портал мешканця Львова" в рамках оновлення проекту "Особистий кабінет мешканця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата загальної вартості проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця у розмірі зазначеній у рахунку вартості наданих послуг протягом 10 днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 16:32 |
Портал_Додаток 2_Кваліфікаційні.pdf | |
15 травня 2020 16:26 |
Портал_Додаток 5_ТендерПропозиція.docx | |
15 травня 2020 16:26 |
Портал_Додаток 4_ПроектДоговору.docx | |
15 травня 2020 16:25 |
Портал_Додаток 3_ЛистГарантія.docx | |
15 травня 2020 16:11 |
Портал_ТЗ.pdf | |
15 травня 2020 16:08 |
Портал_ТендернаДокументація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнюючі запитання
Дата подання: 21 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:55
1. Які вимоги до підсистеми обміну повідомленнями? Чи потрібна окрема система, чи використовується лише електронна пошта?
2. В деяких пунктах тендерних вимог вказано, що передбачені різні ролі адміністраторів системи (порталу), наприклад, на стор.53. Наведіть, будь ласка, повний перелік адміністративних полів та вкажіть конкретну різницю між ними.
3. Поясніть, будь ласка, правила та вимоги, за якими в системі формуються актуальні Довідник ЦНАПів, Довідник нормативно-правових актів (НПА), Довідник документів, Довідник класифікацій доходів бюджету, Довідник відомчих ознак. Чи правильно ми розуміємо, що ці довідники імпортуються за такими правилами із інших систем?
4. Інтеграція зі скількома платіжними сервісами передбачена в рамках даного проекту?
5. Чи входить в межі проекту розробка чату? Які вимоги до цього функціоналу висуваються?
6. Наведіть, будь ласка, повний перелік ролей співробітників Львівської міської ради, які будуть працювати в даній системі? Зазначте основні відмінності між цими ролями.
7. Уточніть, будь ласка, в якій інфраструктурі та на яких потужностях буде працювати рішення, яке є результатом даного проекту?
8. Чи входять послуги хостингу та відповідне використання апаратного обладнання виконавця в рамках даного проекту (як це можна припустити на основі інформації на стор.11) у вартість пропозиції? Якщо це так, який строк використання хостинг-послуг потрібно враховувати під час розрахунку вартості проекту?
9. Які вимоги щодо безперервної роботи веб-ресурсу висуваються в цьому проекті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Система обміну повідомленнями на цьому етапі проекту має містити системні сповіщення для користувача та надсилання електронних листів за певними шаблонами, а також відповідний функціонал для створення/редагування/видалення цих шаблонів.
2. Функціонал адміністративної частини сайту повинен містити конструктор ролей, як це описано в п.4.4 технічного завдання. При додаванні ролі системний адміністратор вказує його назву та тип доступу (відсутній/перегляд/редагування) до модулів системи. Окрім, системного адміністратора (за замовчуванням) можуть бути фінансовий адміністратор, адміністратор сервісів і тп.
3. Довідники формуватимуться в системі документообігу і через API повинні імпортуватись та відображатись на порталі.
4. Для визначення платіжної системи буде проведений відкритий конкурс.
5. На даному етапі розробка чату не входить в межі проекту.
6. Відповідь уже надана (запитання 2)
7. Серверні потужності (або хмарне рішення) мають бути розташовані в межах України і відповідати вимогам КСЗІ. Серверні потужності (або хмарне рішення) визначатимуться за результатами окремої закупівлі паралельно з етапом “Впровадження та дослідної експлуатації”. Технічні характеристики наведено в п. 2.5 технічного завдання.
8. Хостинг та використання апаратного обладнання виконавця, що входять у вартість пропозиції, передбачається лише до моменту запуску проекту в промислову експлуатацію.
9. 24 години на добу, 7 діб на тиждень, 365 (366) днів на рік
2. Функціонал адміністративної частини сайту повинен містити конструктор ролей, як це описано в п.4.4 технічного завдання. При додаванні ролі системний адміністратор вказує його назву та тип доступу (відсутній/перегляд/редагування) до модулів системи. Окрім, системного адміністратора (за замовчуванням) можуть бути фінансовий адміністратор, адміністратор сервісів і тп.
3. Довідники формуватимуться в системі документообігу і через API повинні імпортуватись та відображатись на порталі.
4. Для визначення платіжної системи буде проведений відкритий конкурс.
5. На даному етапі розробка чату не входить в межі проекту.
6. Відповідь уже надана (запитання 2)
7. Серверні потужності (або хмарне рішення) мають бути розташовані в межах України і відповідати вимогам КСЗІ. Серверні потужності (або хмарне рішення) визначатимуться за результатами окремої закупівлі паралельно з етапом “Впровадження та дослідної експлуатації”. Технічні характеристики наведено в п. 2.5 технічного завдання.
8. Хостинг та використання апаратного обладнання виконавця, що входять у вартість пропозиції, передбачається лише до моменту запуску проекту в промислову експлуатацію.
9. 24 години на добу, 7 діб на тиждень, 365 (366) днів на рік
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПАМ РІШЕННЯ" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 428 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОВАЛІСКО ОСТАП ІГОРОВИЧ |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 435 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПАМ РІШЕННЯ" #38129080 |
Переможець |
1 428 250,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 19:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 15:45
|
Додаткова угода_EPAM 19102020.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2020 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 11:54
|
Додаткова угода EPAM.PDF | зміни до договору |
01 липня 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 15:11
|
Договір_ПорталМешканця_ЕПАМ.PDF | укладений |
23 червня 2020 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення неістотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення неістотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |