Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Вебсайт: | https://if.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Контактна особа: |
Якуб'як Андрій Васильович +380342596534 yakubiak@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 08:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 15:56 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 15:56 |
Очікувана вартість: | 7 768 633,92 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 843,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює розрахунок протягом 4 (чотирьох) календарних днів після поставки товару та підписання Сторонами акту приймання-передачі товару, на поточний рахунок Постачальника, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 4 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 08:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 08:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
22 листопада 2023 08:41 |
Проєкт Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000004 ● 6bb79e947e73425988738a3a1aff2bbf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2023 №88-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.12.2023 № 88-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-22-000431-a 22.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-12 10:30:29
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-000431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи надано учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ" у складі тендерної пропозиції ПАСПОРТ УКР ARHIKONT ДСНСУ та технічну специфікацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, в разі надання вказаних документів, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 15:27:24
Відповідь замовника на пояснення
Пояснення
Розмір бюджетного призначення закупівлі Пункту управління підготовкою рятувальників Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області визначався відповідно до Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти міжнародної технічної допомоги в рамках проекту: «Підвищення рівня безпеки населення у транскордонному регіоні шляхом посилення спільних заходів з навчання та співробітництва у сфері управління надзвичайними ситуаціями — BRIDGE», та становить 201 000 євро і відповідно до курсу InforEuro (статичний валютний конвертер, який надає офіційний щомісячний обліковий курс Європейської комісії для євро та курси конвертації, які встановлює Офіцер з бухгалтерського обліку Європейської комісії відповідно до статті 19 Фінансового регламенту.) станом на листопад місяць 2023 року становит 38,64992 євро за одну гривню.
Таким чином розмір бюджетного призначення закупівлі Пункту управління підготовкою рятувальників Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області становить відповідно до курсу InforEuro 7 768 633,92 гривень.
Також відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) здійснено надсилання запитів для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/aparatgu
Відповідно до розділу 5 наказу МВС України від 15 червня 2017 року N 511 “Про затвердження Порядку організації службової підготовки осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту” (із змінами), розділу 8 Плану заходів з розвитку напряму реагування на надзвичайні ситуації на 2023 рік та доповідної записки директора Департаменту реагування на НС від 28.04.2023 317-553/171-2 здійснюються заходи щодо модернізації та облаштування додаткових навчальних локацій для проведення практичних занять з рятувальниками на навчально-тренувальному полігоні.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до досвіду отриманого в рамках міжнародних проєктів (навчань, тренувань) з країнами партнерами Євросоюзу (Республіка Польща, Румунія). В рамках таких проєктів представники ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області неодноразово брали участь в теоретичних та практичних навчаннях з гасіння пожеж в закритих приміщеннях, які відбувались на базі навчальних комплексів зазначених країн та вивчали досвід для подальшого його впровадження для рятувальників Прикарпаття.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ" надало доступ в особистому кабінеті замовника до документів які відносяться до складу тендерної пропозиції, а саме: ПАСПОРТ УКР ARHIKONT ДСНСУ та технічна специфікація. Документи додаються.
- 01-1 Запит.pdf
- 01-2 Відповідь на запит.pdf
- 02-1 Запит.pdf
- 02-2 Відповідь на запит.pdf
- 03-1 Запит.pdf
- 03-2 Відповідь на запит.pdf
- 04-1 Запит.pdf
- 04-2 Відповідь на запит.pdf
- 05-1 Запит.pdf
- 06-1 Запит.pdf
- 07-1 Запит.pdf
- 08-1 Запит.pdf
- 09-1 Запит.pdf
- 10 Курс інфоєвро ЛИСТОПАД.jpg
- 11 ПАСПОРТ УКР ARHIKONT ДСНСУ.pdf
- 12 АРХІКОНТ технічна основа для тендеру ДСНСУ ІФ УА.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ" |
7 729 790,75
UAH
|
7 729 790,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС ТРЕЙД" |
7 768 633,92
UAH
|
7 768 633,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ" #38484131 |
Переможець |
7 729 790,75
UAH
|
07 грудня 2023 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 21:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 17:56
|
Договір 1112-23Д(2).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 11:46
|
Договір 1112-23Д.pdf | укладений |
15 грудня 2023 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження договру |
Номер договору про закупівлю: | 1112-23Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1112/23Д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |