Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт частин будівлі ДНЗ №22 за адресою: м. Бердичів, вул. Богунська, 31-б (заміна вікон та дверей)"
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2021-03-25-005497-b b72beef0ed044372ade6f9559c8d28a5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414321089 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414321089
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт частин будівлі ДНЗ №22 за адресою: м. Бердичів, вул. Богунська, 31-б (заміна вікон та дверей)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт частин будівлі ДНЗ №22 за адресою: м. Бердичів, вул. Богунська, 31-б (заміна вікон та дверей)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. 30-річчя Перемоги, 22)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 березня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОРОЗОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
#2392403089
Переможець 5 400,00
UAH
25 березня 2021 15:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 16:01
Скасування звіту.doc зміни до договору
25 березня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): скасування звіту з технічних причин
Номер договору про закупівлю: 09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: бн
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0,00
UAH
Причини розірвання договору: скасування звіту з технічних причин