Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Камаєв Ренат Сергійович 380673044240 kamaiev.rs@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
03 липня 2023 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-15-000010 ● 5ce04afedc0949d0b148b024d4185743
- Статус: завершено ● Дата: 07 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-07-03-003467-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 17:07:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічний нагляд за виконанням робіт на Об’єкті: Реконструкція Об’єкту № 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-03-003467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Інжинірингова компанія АКАДЕМ БУД» (код ЄДРПОУ 41978844), з яким укладений договір від 30.06.2023 № 82 дск без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 16:56:21
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник\Служба) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Відповідно до статті 4 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі – Закон №687), для створення об'єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає, серед іншого, будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об'єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Відповідно до статті 11 Закону №687, технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта.
Враховуючи, що Служба не має досвіду та штатних сертифікованих спеціалістів зі здійснення технічного нагляду при відбудові енергетичних об’єктів, Службою було залучено сторонній сертифікований технічний нагляд.
ТОВ «В.С.ПРОЕКТ» в межах інженерно – консультаційних послуг розраховано орієнтовну вартість реконструкції Об’єкта №1 та сформовано Звіт про надані послуги, який містить відповідні розрахунки та обґрунтування та є документом «для службового користування». Відповідно до вказаного звіту, орієнтовна вартість реконструкції становить 1 920 945,00 тис.грн. (з ПДВ), в тому числі сума глав 1-9 (з ПДВ) 1 748 059,95 тис.грн., сума глав 1-9 без ПДВ складає 1 456 716,625 тис.грн., клас наслідків СС3.
Відповідно до п.4.32 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року №281 (далі – Настанова), на етапі складання інвесторської кошторисної документації до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР окремими рядками включаються кошти на здійснення технічного нагляду у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР.
Враховуючи, що реконструкція Об’єкта №1 здійснюється за принципом «Проектуй – Будуй» тобто в рамках однієї закупівлі здійснюється і проектування, і будівельні роботи та на момент укладання договору на здійснення технічного нагляду відсутня розроблена та затверджена проектна документація, орієнтовна очікувана вартість здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на Об’єкті: Реконструкція Об’єкта №1 розраховувалась у відповідності до норм Настанови:
1 456 716,625 тис.грн. х 1,5% = 21 850,7 тис.грн. без ПДВ., 26 220,8 тис. грн. з ПДВ.
Звертаємо увагу, що реконструкція Об’єкту №1 здійснюється за принципом «Проектуй – Будуй», тобто в рамках однієї закупівлі здійснюється і проектування, і будівельні роботи. На сьогодні роботи з проектування ще не завершені, тому проектна документація, експертний звіт відсутні.
Також додаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно із Законом України «Про архітектурну діяльність», з дотриманням вимог Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903, інших нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення технічного нагляду.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 2 частини 1 статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту у разі, якщо інформація, яка запитується, віднесена до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Крім того, згідно частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформацією з обмеженим доступом є: конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація.
Враховуючи викладене, оскільки документам, що містять інформацію про «Об’єкт 1», присвоєно гриф «для службового користування» Служба не може завантажити їх до електронної системи закупівель для широкого загалу.
2. Відповідно до абзацу 7 пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
У відповідності до вимог підпунктів 1, 13 пункту 13 Особливостей у разі придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, закупівля може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
– інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, за наявності відповідного обґрунтування,
– здійснюється закупівля робіт для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго.
За результатами такої закупівлі, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Поза тим, з метою забезпечення життєдіяльності населення України в умовах воєнного стану, Кабінетом Міністрів України постановою від 27.12.2022 року №1482 затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури (далі – Порядок). На виконання приписів Порядку, спільним наказом Міністерства енергетики України та Міністерства розвиту громад, територій та інфраструктури України від 21.03.2023 року, якому присвоєно гриф «для службового користування», затверджено Перелік об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту (із зазначенням найменування та місцезнаходження).
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформацією з обмеженим доступом є: конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація.
У відповідності до частини другої статті 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації», документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф «для службового користування».
Беручи до уваги вищевикладене, інформація та документи (зокрема найменування та місцезнаходження об’єкта) належить до інформації з обмеженим доступом, а також вказана закупівля здійснюється для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, що дає право Замовнику скористатись виключеннями пункту 13 Особливостей.
3. Задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, Службою було проведено аналіз ринку шляхом направлення запитів цінових пропозицій потенційним виконавцям робіт.
На цінові запити Служби учасниками ринку були надані комерційні пропозиції, а саме:
- комерційна пропозиція від ТОВ «Проектна компанія «АВТОМАГІСТРАЛЬ» загальною
вартістю 26 046 034,44 грн. з ПДВ;
- комерційна пропозиція від ТОВ «Інжинірингова компанія «АКАДЕМ БУД» загальною
вартістю 25 874 604,60 грн. з ПДВ;
- комерційна пропозиція від ТОВ «АЛЬЯНС-ТРАНСБУДСЕРВІС» загальною вартістю
26 220 840,00 грн. з ПДВ.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, задля економії державних коштів, замовником було прийнято рішення здійснити закупівлю робіт у ТОВ «Інжинірингова компанія «АКАДЕМ БУД» комерційна пропозиція якого була найбільш економічно вигідною.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інжинірингова компанія АКАДЕМ БУД" #41978844 |
Переможець |
25 874 604,60
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 11:44
|