Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А0339 |
Код ЄДРПОУ: | 07987191 |
Місцезнаходження: | 12420, Україна , Житомирська обл., село Тетерівка, село Тетерівка |
Контактна особа: |
Сорокін Віктор Віталійович +380987056497 shtab_os0339@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 844 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 444,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 10:13 |
Перелік змін.docx | |
19 квітня 2024 10:13 |
ТД з додатками (тренажери) нова редакція.docx | |
15 квітня 2024 16:05 |
ТД з додатками (тренажери).docx |
19 квітня 2024 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 10:13 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 квітня 2024 10:13 |
ТД з додатками (тренажери) нова редакція.docx
|
|||
15 квітня 2024 16:05 |
ТД з додатками (тренажери).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000045 ● 48f1bf13c47c4185bb31511691b853db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024
№ 39-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2024 № 39-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-04-15-010169-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 11:37:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету «Тренажери для стрільби по повітряним цілям» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-010169-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Військовою частиною А0339 (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКО¬НСТРУКЦІЯ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації Замовника?
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКО¬НСТРУКЦІЯ» відсутні:
- гарантійні листи про те, що ціна запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання, про те, що витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися);
- лист згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій;
- довідка із зазначенням інформації щодо здійснення учасником діяльності з печаткою/без печатки;
- відгуки до 2-х аналогічних договорів (від 14.02.2023 № 7 та від 10.02.2023 № 7);
- договір оренди, який підтверджує право користування учасником 2-ма стендами імітаторами та 1-м контрольно-вимірювальним обладнанням, які зазначені учасником у довідці від 22.04.2024 № 2.
Крім того, у листі-згоді на обробку персональних даних, наданого у складі тендерної пропозиції учасника, відсутня інформація про місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) Тичини О.В.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 09:45:28
Відповідь
У зв’язку з виявленням порушень у проведенні процедури закупівлі під час проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північним офісом Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та неможливості їх усунення, сторонами було прийнято рішення за взаємною згодою сторін розірвати договір №33 від 02.05.2024 року на закупівлю товару за бюджетні кошти.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-15 10:32:33
Пояснення з власної ініціативи
У зв’язку з виявленням порушень у проведенні процедури закупівлі під час проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північним офісом Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та неможливістю усунення порушень за взаємною згодою сторін розірвали договір №33 від 02.05.2024 на закупівлю за бюджетні кошти.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-05-24 16:34:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ» |
844 448,00
UAH з ПДВ
|
844 448,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ» #44881790 |
Переможець |
844 448,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 10:16
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 квітня 2024 10:16
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ» #44881790 |
844 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 16:19
|
додаткова угода | зміни до договору |
06 травня 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 09:26
|
Договір №33 від 02.05.2024 | укладений |
02 травня 2024 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з виявленням порушень у проведенні процедури закупівлі під час проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північним офісом Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області |