Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-10-09-001318-c b70602f96dc042b5a812dc2711f15f69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисовець Роман Євгенійович

380442350787 lysovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25695762
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 50-Б
Контактна особа: Лисовець Роман Євгенійович
380442350787
lysovets@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 15:49
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015:79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з проведення рекламних кампаній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 50-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 10:37
ТД Успішний ОСН - щаслива громада.docx
09 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 10:37
ТД Успішний ОСН - щаслива громада.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДВЕБ" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фесак Володимир Володимирович 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 15:42
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:35
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:32
Довідка ст-17, - 2.pdf
06 листопада 2020 16:32
Довідка ст-17, п12 - 1.pdf
06 листопада 2020 16:32
Довідка МВС.pdf
30 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 09:49
7. Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 09:49
9. Проект Договору.pdf
26 жовтня 2020 09:49
8. Банківська гарантія.rar
26 жовтня 2020 09:49
13. Випизка з ЄДР.pdf
26 жовтня 2020 09:49
12. Витяг платника ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 09:49
6. Наказ на Директора.pdf
26 жовтня 2020 09:49
2. Довідка працівники.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2020 22:29
статистика.jpg
25 жовтня 2020 22:29
справка минюст.jpg
25 жовтня 2020 22:29
справка МВС.jpg
25 жовтня 2020 22:29
выписка ЕДР 2.jpg
25 жовтня 2020 22:29
выписка ЕДР 1.jpg
25 жовтня 2020 22:29
ФОП Фесак витяг НДС.JPG
25 жовтня 2020 22:29
витяг ФЕСАК 2017.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДВЕБ"

ФОП Фесак Володимир Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДВЕБ"
#43292926
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 15:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наступного змісту: 1) розділ «в», підпункту 5.1., пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: - для підтвердження виконання досвіду аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору (копії договорів), копії оригіналів відгуків про виконання Учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.; Учасник процедури закупівлі має надати протягом 24 годин інформацію та/або документи, а саме: - копії оригіналів листів-відгуків про виконання Учасником аналогічних договорів від замовників з інформацією про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДВЕБ"
#43292926
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 09:50
Договір ГУДВЕБ.pdf укладений
20 листопада 2020 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)