Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області
Очікувана вартість
678 582 374,00 UAH
UA-2024-03-05-009115-a ● b700c056064f4834b56e64367afdd875
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 678 582 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 392 911,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі, а саме 6 785 823,74 грн. (шість мільйонів сімсот вісімдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять три гривні 74 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6785823.74 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2027
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі № КБ-2в (УПВ), підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 10:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 10:50 |
Перелік змін 19.03.2024.doc | |
19 березня 2024 10:50 |
ТД експлуатація 19.03.2024.doc | |
19 березня 2024 10:50 |
специфікація (локальні кошториси).xls | |
19 березня 2024 10:50 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
19 березня 2024 10:50 |
дефектний акт з додатком.pdf | |
19 березня 2024 10:50 |
Проект договору ЕУ 19.03.2024.doc |
19 березня 2024 10:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2024 10:50 |
Перелік змін 19.03.2024.doc
|
|||
19 березня 2024 10:50 |
ТД експлуатація 19.03.2024.doc
|
|||
19 березня 2024 10:50 |
специфікація (локальні кошториси).xls
|
|||
19 березня 2024 10:50 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls
|
|||
19 березня 2024 10:50 |
дефектний акт з додатком.pdf
|
|||
19 березня 2024 10:50 |
Проект договору ЕУ 19.03.2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Машина дорожня комбінована
Дата подання: 12 березня 2024 12:26
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:45
Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника такого обладнання, як «Машина дорожня комбінована». Саме поняття «Машина дорожня комбінована» передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Основною характеристикою даної машини є обладнання та його функції. Чи буде належним підтвердженням наявності даних машин (в розрізі «Машини та механізми для зимового утримання доріг»), надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розподілювачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підтвердженням наявності «Машин дорожніх комбінованих» будуть вважатися автомобілі-самоскиди з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів, при умові надання необхідних підтверджуючих документів, визначених підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Працівники
Дата подання: 13 березня 2024 09:33
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:47
Шановний замовнику! Згідно п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації: «В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники, а саме: Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів у кількості 36 чол. При цьому учасник має врахувати, що кількість машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів повинна бути достатньою для керування машинами та механізмами, зазначеними в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Проте згідно п. 1.1 – у переліку мінімально необхідної техніки – міститься 57 механізмів. Уточніть, будь ласка, скільки потрібно надавати машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Мінімальна кількість таких працівників, як «Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів», що мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі складає 36 чоловік (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації)
ТЗ
Дата подання: 13 березня 2024 09:34
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:48
В «Переліку основних матеріальних ресурсів» вказано ціну на щебенево-піщану суміш фракції 0-40 591,5 грн за м3 з врахуванням ПДВ та транспортної складової. В «Інформації щодо вартості щебеневої продукції в Миколаївській області за січень 2024 року», що оприлюднена на сайті Служби відновлення у Миколаївської області вартість суміші 0-40 342,5 грн. за 1 тону з ПДВ та без врахування транспортної складової. Отже, вартість 1 м3 за об’ємної ваги 1,59 складає 544,58 грн. Чи означає це що транспортна складова - 46,92 грн з ПДВ, і середня відстань перевезення 1 т, що передбачена цією розцінкою - 46,92/7,35/1,59 = 4 км?
Чи означає що всі ціни на основні матеріальні ресурси, вказані в «Переліку», дійсно включають в себе витрати на перевезення і на які саме середні відстані?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 (далі по тексту – Методика) для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати:
- відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін;
- креслення (за наявності);
- технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів;
- перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до Методики.
Компенсація додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, який є обов’язковим додатком до договору підряду.
На етапі проведення взаєморозрахунків розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, визначається за формулою:
Кр = Са х Іn,
де Кр – розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що враховується на етапі проведення взаєморозрахунків;
Са – загальна вартість виконаних дорожніх робіт і наданих послуг за звітний період без врахування ПДВ, податків, зборів, обов’язкових платежів, суми коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг;
Іn – індекс зміни вартості дорожніх робіт та послуг за n-ий період, визначений методом покомпонентного розрахунку інфляції, який ґрунтується на факторному аналізі;
Згідно Методики Перелік основних матеріальних ресурсів повинен містити інформацію щодо ціна з урахуванням ПДВ та транспортної складової. Служби відновлення та розвитку у Миколаївській області створила базу даних цін по Миколаївській області та щомісячно наповнює та оновлює дані щодо цін. Ціни на матеріальні-технічні ресурси для об’єктів дорожніх робіт та послуг та об’єктів інфраструктури відображені по групам з ПДВ та без урахування транспортних витрат та окремо визначено тарифи на перевезення сипучих матеріалів та асфальтобетонної суміші.
При формуванні «Переліку основних матеріальних ресурсів» ціни на матеріальні ресурси вказані згідно даних з Бази даних цін Служби за січень 2024 року з ПДВ та без урахування транспортних витрат та окремо визначено тарифи на перевезення сипучих матеріалів та асфальтобетонної суміші та обчисллено його питому вагу в інвесторскій кошторисній документації.
На питання:
1) Чи означає це що транспортна складова - 46,92 грн з ПДВ, і середня відстань перевезення 1 т, що передбачена цією розцінкою - 46,92/7,35/1,59 = 4 км? повідомляємо, що 591,50 грн. це відпускна ціна на щебенево-піщану суміш фракції 0-40 мм, транспортна складова врахована окремо по тарифу 7,35 грн. з ПДВ за 1 ткм.
2) Чи означає що всі ціни на основні матеріальні ресурси, вказані в «Переліку», дійсно включають в себе витрати на перевезення і на які саме середні відстані?». – в переліку всі ціни вказані без транспортних витрат та окремо врахована питома вага та тариф на транспортні витрати.
В інвесторскій кошторисній документації відстані перевезення матеріальних ресурсів враховані згідно до Додатоку 20 Методики з середньою відстанню перевезень 80 км.
Окремо зазначаймо, що Ціна тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
Відповідно до пункту 6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 (далі по тексту – Методика) для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати:
- відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін;
- креслення (за наявності);
- технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів;
- перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до Методики.
Компенсація додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, який є обов’язковим додатком до договору підряду.
На етапі проведення взаєморозрахунків розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, визначається за формулою:
Кр = Са х Іn,
де Кр – розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що враховується на етапі проведення взаєморозрахунків;
Са – загальна вартість виконаних дорожніх робіт і наданих послуг за звітний період без врахування ПДВ, податків, зборів, обов’язкових платежів, суми коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг;
Іn – індекс зміни вартості дорожніх робіт та послуг за n-ий період, визначений методом покомпонентного розрахунку інфляції, який ґрунтується на факторному аналізі;
Згідно Методики Перелік основних матеріальних ресурсів повинен містити інформацію щодо ціна з урахуванням ПДВ та транспортної складової. Служби відновлення та розвитку у Миколаївській області створила базу даних цін по Миколаївській області та щомісячно наповнює та оновлює дані щодо цін. Ціни на матеріальні-технічні ресурси для об’єктів дорожніх робіт та послуг та об’єктів інфраструктури відображені по групам з ПДВ та без урахування транспортних витрат та окремо визначено тарифи на перевезення сипучих матеріалів та асфальтобетонної суміші.
При формуванні «Переліку основних матеріальних ресурсів» ціни на матеріальні ресурси вказані згідно даних з Бази даних цін Служби за січень 2024 року з ПДВ та без урахування транспортних витрат та окремо визначено тарифи на перевезення сипучих матеріалів та асфальтобетонної суміші та обчисллено його питому вагу в інвесторскій кошторисній документації.
На питання:
1) Чи означає це що транспортна складова - 46,92 грн з ПДВ, і середня відстань перевезення 1 т, що передбачена цією розцінкою - 46,92/7,35/1,59 = 4 км? повідомляємо, що 591,50 грн. це відпускна ціна на щебенево-піщану суміш фракції 0-40 мм, транспортна складова врахована окремо по тарифу 7,35 грн. з ПДВ за 1 ткм.
2) Чи означає що всі ціни на основні матеріальні ресурси, вказані в «Переліку», дійсно включають в себе витрати на перевезення і на які саме середні відстані?». – в переліку всі ціни вказані без транспортних витрат та окремо врахована питома вага та тариф на транспортні витрати.
В інвесторскій кошторисній документації відстані перевезення матеріальних ресурсів враховані згідно до Додатоку 20 Методики з середньою відстанню перевезень 80 км.
Окремо зазначаймо, що Ціна тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
Строк виконання
Дата подання: 13 березня 2024 16:31
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:49
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі вказано «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027». При цьому, пункт Проекту договору про закупівлю викладено в наступній редакції «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2027 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання.».
Просимо привести у відповідність умови проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
В тендерній документації (п.4.5. Розділу I), проекті договору (п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації), Оголошенні про проведення відкритих торгів зазначена інформація щодо строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 30 квітня 2027. У пункті 20.1. проекту договору зазначена інформація щодо терміну дії договору. Акцентуємо увагу на тому, що поняття «термін дії договору» та «термін виконання робіт» не є тотожними.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію.
В тендерній документації (п.4.5. Розділу I), проекті договору (п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації), Оголошенні про проведення відкритих торгів зазначена інформація щодо строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 30 квітня 2027. У пункті 20.1. проекту договору зазначена інформація щодо терміну дії договору. Акцентуємо увагу на тому, що поняття «термін дії договору» та «термін виконання робіт» не є тотожними.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію.
Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером
Дата подання: 15 березня 2024 16:21
Дата відповіді: 18 березня 2024 16:22
Шановний Замовник!
Тендерною документацією передбачена вимога підтвердження учасниками досвіду виконання "Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером".
Нашою компанією здійснюється експлуатаційне утримання в багатьох областях України, проте, проаналізувавши в системі Прозорро договори, укладені Вами з підрядниками, видно, що саме цей вид робіт притаманний при експлуатаційному утриманню в Миколаївській області.
Виходячи з цього, прийняти участь зможуть учасники, які вже виконували, або виконують роботи з експлуатаційного утримання в Вашому регіоні.
З метою створення більш конкурентного середовища, просимо Вас розглянути можливість надання підтвердження досвіду визначеного виду робіт "Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером" договором(ами) на надання послуг з поточного середнього ремонту, або взагалі видалити, уникнувши дискримінаційний характер вимоги.
Заздалегідь вдячні за розуміння та сприяння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне.
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі - Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник звертає увагу, що Закон визначає вимогу аналогічності саме за предметом закупівлі. Предметом оголошеної закупівлі є експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Також, слід зауважити, що відповідно до Рекомендацій при закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Оскільки заплановані роботи з влаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером складають близько третини в закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення від загальної вартості робіт, Замовник вважає доцільним включити ці види робіт до переліку основних (ключових) видів робіт по Миколаївській області.
Замовник вбачає за необхідне вимагати від всіх учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), у конкретному випадку підтвердження досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основних видів робіт та в обсягах, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, що наближені та не перевищують обсягів основних видів робіт, визначених технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), оскільки саме цей критерій (в тому числі з підтвердженням обсягів виконання основних видів робіт), є таким, що вказує на спроможність потенційного переможця виконати роботи за предметом закупівлі, що є основними та передбачені технічним завданням вчасно та з досвідом, який був набутий в ході виконання видів і обсягів робіт протягом останніх 4-х років.
Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі - Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник звертає увагу, що Закон визначає вимогу аналогічності саме за предметом закупівлі. Предметом оголошеної закупівлі є експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Також, слід зауважити, що відповідно до Рекомендацій при закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Оскільки заплановані роботи з влаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером складають близько третини в закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення від загальної вартості робіт, Замовник вважає доцільним включити ці види робіт до переліку основних (ключових) видів робіт по Миколаївській області.
Замовник вбачає за необхідне вимагати від всіх учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), у конкретному випадку підтвердження досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основних видів робіт та в обсягах, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, що наближені та не перевищують обсягів основних видів робіт, визначених технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), оскільки саме цей критерій (в тому числі з підтвердженням обсягів виконання основних видів робіт), є таким, що вказує на спроможність потенційного переможця виконати роботи за предметом закупівлі, що є основними та передбачені технічним завданням вчасно та з досвідом, який був набутий в ході виконання видів і обсягів робіт протягом останніх 4-х років.
Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
603 937 980,00
UAH з ПДВ
|
603 937 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
671 800 000,00
UAH з ПДВ
|
671 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
676 807 000,00
UAH з ПДВ
|
676 807 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
603 937 980,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 14:03
|
Договір №7-Б від 16.04.2024.pdf | укладений |
18 квітня 2024 14:03
|