Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплект комп'ютерного обладнання для кабінетів НУШ
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-03-11-002538-b ● b6e6f38eccdb4a139297e7a628c0548a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАРІУПОЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №37 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23031575 |
Місцезнаходження: | 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь , проїзд Шопена, буд. 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Ропатюк +380677220987 shopenn86@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 13:38 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 13:38 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
комплект комп'ютерного обладнання для кабінетів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проїзд Шопена, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування обласний бюджет | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 12:52 |
Оголошення допорогова закупiвля (1).doc | |
11 березня 2020 13:46 |
Проект Договору.docx | |
11 березня 2020 13:46 |
пропозиція 3.docx | |
11 березня 2020 13:46 |
інформація про учасника 1.docx | |
11 березня 2020 13:46 |
вимоги до учасників 2.docx |
12 березня 2020 12:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 12:52 |
Оголошення допорогова закупiвля (1).doc
|
|||
11 березня 2020 13:46 |
Проект Договору.docx
|
|||
11 березня 2020 13:46 |
пропозиція 3.docx
|
|||
11 березня 2020 13:46 |
інформація про учасника 1.docx
|
|||
11 березня 2020 13:46 |
вимоги до учасників 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 15:22
Дата відповіді: 12 березня 2020 12:27
Замовник, у Вас не відповідність щодо характеристик ноутбука, у Найменування товару*(технічні характеристики) вказан процесор Intel Core i5 7020U (2.5 ГГц) (але такого не має, є Intel Core i3 7020U (2.5 ГГц) ), а у вказаной моделі LENOVO V130 - 15 (81HN00GJRA) процесор Core i5-7200U (2,5-3,1ГГц). Уточніть будь ласка за якими саме характеристиками потрібен ноутбук, та чи буде прийнято до розгляду аналог ноутбуку за кращіми характеристиками.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуэмо за запитання. Ви маєте рацію, у технічному
завданні допущена помилка, правильна модель прпоцессора Intel® Core™
i5-7200U. В своїх пропозиціях просимо орієтнуватись на модель
процесора Intel® Core™ i5-7200U.
завданні допущена помилка, правильна модель прпоцессора Intel® Core™
i5-7200U. В своїх пропозиціях просимо орієтнуватись на модель
процесора Intel® Core™ i5-7200U.
технічні вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 15:22
Дата відповіді: 12 березня 2020 12:27
Замовник, у Вас не відповідність щодо характеристик ноутбука, у Найменування товару*(технічні характеристики) вказан процесор Intel Core i5 7020U (2.5 ГГц) (але такого не має, є Intel Core i3 7020U (2.5 ГГц) ), а у вказаной моделі LENOVO V130 - 15 (81HN00GJRA) процесор Core i5-7200U (2,5-3,1ГГц). Уточніть будь ласка за якими саме характеристиками потрібен ноутбук, та чи буде прийнято до розгляду аналог ноутбуку за кращіми характеристиками.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуэмо за запитання. Ви маєте рацію, у технічному
завданні допущена помилка, правильна модель прпоцессора Intel® Core™
i5-7200U. В своїх пропозиціях просимо орієтнуватись на модель
процесора Intel® Core™ i5-7200U.
завданні допущена помилка, правильна модель прпоцессора Intel® Core™
i5-7200U. В своїх пропозиціях просимо орієтнуватись на модель
процесора Intel® Core™ i5-7200U.
Предмет закупівлі
Дата подання: 12 березня 2020 12:35
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:12
Шановний замовник, Ви моніторили ціни перед оголошенням закупівлі? Беручи до уваги товар, що Ви б хотіли закупити і Ваш бюджет, є великий ризик взагалі не закупити товар для вашого закладу! Просимо переглянути тендерну документацію і внести зміни.
Відповідь: Наш заклад фінансується з обласного бюджету. Комп'ютерне обладнання ,яке потрібно придбати для закладу та розмір планових призначень були узгоджені та затверджені Департаментом освіти і науки ДОДА. Тому внесення змін не меє можливим.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-11-002538-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 12 березня 2020 08:42
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути
Згорнути
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 13:59
Добрий день.
В тендерній документації встановлено надання авторизаційного листа від
виробника чи офіційного представника виробника на території України, з
зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із
зазначенням кількості для запобіганню ризиків постачання контрафактної
продукції (ввезена на територію України незаконним шляхом), а також
запобіганню постачання неякісної продукції.
Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи
офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не
відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на
території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри
реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом, таким
чином, замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником
продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та діючими
гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника
обладнання.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджуються на
процедуру допорогових закупівель.
Відповідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 Замовник може встановлювати вимоги до предмета Закупівлі. Тому замовник залишає за собою право купувати те обладнання, яке необхідне для процесу навчання. Дякуємо за звернення!
В тендерній документації встановлено надання авторизаційного листа від
виробника чи офіційного представника виробника на території України, з
зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із
зазначенням кількості для запобіганню ризиків постачання контрафактної
продукції (ввезена на територію України незаконним шляхом), а також
запобіганню постачання неякісної продукції.
Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи
офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не
відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на
території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри
реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом, таким
чином, замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником
продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та діючими
гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника
обладнання.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджуються на
процедуру допорогових закупівель.
Відповідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 Замовник може встановлювати вимоги до предмета Закупівлі. Тому замовник залишає за собою право купувати те обладнання, яке необхідне для процесу навчання. Дякуємо за звернення!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
89 670,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 09:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Переможець |
89 700,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
доп угода 1.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 08:30
|
20.pdf | укладений |
01 квітня 2020 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту до договору 6.4 сторони дійшли згоди викласти у наступній редакції : п.8 " Юридична адреса і платіжні реквізити сторін". Покупець : Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 37 Донецької обласної ради Юридична адреса: 87520, м. Маріуполь проїзд Шопена ,4 Банківські реквізити : р/р UA918201720344221003100036836 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 23031575 |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |