Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Попова Ірина Олександрівна 380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2023 14:23 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2023 14:23 |
Очікувана вартість: | 32 895 379,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 328 953,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 980000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | НА ПІДСТАВІ АКТІВ ВИКОНАНИХ РОБІТ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 4 Проект договору.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 1 ТЗ.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149 ТД.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
24 листопада 2023 15:45 |
Додаткова інформація_Не являється частиною ТД.zip | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 5 Форма оцінки.pdf | |
24 листопада 2023 15:45 |
23-2149_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-21-000009 ● addeb1aaa58b412ca8050da931047e5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2024 № 36
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-11-24-014487-a, 24.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 14:50:30
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-24-014487-a, яка проводилась Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
За умовами тендерної документації (підпункту 4.11 пункт 4 розділу I «Загальні положення») Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю, яке повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку 6.2 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації в сумі 5% від вартості договору.
В електронній системі закупівель оприлюднено договір про закупівлю послуг від 29.12.2023 № 4600008872, в якому зазначено (пункт 12.1 розділу 12) підрядник зобов’язується надати Замовнику не пізніше укладення цього договору в забезпечення виконання договору безвідкличну безумовну банківську гарантію (далі- Гарантія) на суму 1 874 400,00 грн., що становить 5 (п’ять) відсотків ціни цього договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати до моніторингу документальне підтвердження виконання підпункту 4.11 пункт 4 розділу I «Загальні положення» тендерної документації та пункту 12.1 розділу 12 договору про закупівлю послуг від 29.12.2023 № 4600008872 .
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 16:41:02
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», СНИП 2.05.06-85 «Магістральні трубопроводи», ВБН В.3.1-00013741-08:2008 «Магістральні газопроводи. Лінійна Частина. Капітальний ремонт»; ВБН В.2.3-00013741-06:2007 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Роботи підготовчого періоду»; ВБН В.2.3-00013741-07:2007 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Земляні роботи та рекультивація»; ВБН В.2.3-00013741-09:2009 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Лінійна частина. Очищення порожнини та випробування; ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії».
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандартами України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи.
Отже, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати зміст національних стандартів (зокрема в електронній формі) третім особам без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
2. По другому питанню, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут транспортно-енергетичних систем України», код ЄДРПОУ 32843579, яке було визнане переможцем процедури закупівлі UA-2023-11-24-014487-a, предмет закупівлі Фарбування та скління (Вибірковий ремонт ізоляційного покриття магістрального газопроводу «Уренгой–Помари–Ужгород» Ду1400 Ру75 на ділянці км 3609,317 – км 4105,903 та магістрального газопроводу «Прогрес» на ділянці км 3745,262 – км 4194,162 в межах обслуговування Золотоніського ЛВУМГ), в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 113535/V-2281 від 22.12.2023, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Додаток: 1.Обґрунтування на 1 арк. в 1 прим.
2. Банківська гарантія № 113535/V-2281 від 22.12.2023.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 14.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a Згідно з висновком Державної аудиторської служби України від 14.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у тендерній документації встановлено спосіб для надання інформації, яка знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178), чим порушено вимоги пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178. Замовник аргументовано не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 14.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a з огляду на таке. Згідно з пунктом 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник у Додатку 3 до тендерної документації передбачив перелік документів, що подаються Переможцем торгів, зокрема зазначивши: «1.4.4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу/-ів виданого/-их не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (у формі Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.», та вказавши примітку: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, умовами тендерної документації не передбачено можливість відхилення учасника-переможця в разі ненадання учасником-переможцем Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, в разі якщо на момент визначення переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення працював без збоїв. Слід зазначити, що вимога щодо надання Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачена пп.1.4.4 п.1.4 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації, не порушує права учасників-переможців, не порушує принципи публічних закупівель, не обмежує коло потенційних учасників та не оскаржувалась потенційними учасниками закупівель Замовника. З огляду на вищевикладене, включення до тендерної документації надання Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, у випадках, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів не є порушенням вимог п.п. 3, 28 та 47 Особливостей. Окремо зауважуємо, що висновок ДАСУ від 14.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2024-03-18 09:51:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-014487-a предмет закупівлі «Фарбування та скління (Вибірковий ремонт ізоляційного покриття магістрального газопроводу "Уренгой–Помари–Ужгород" Ду1400 Ру75 на ділянці км 3609,317 – км 4105,903 та магістрального газопроводу "Прогрес" на ділянці км 3745,262 – км 4194,162 в межах обслуговування Золотоніського ЛВУМГ)» від 14.03.2024 оскаржено до суду (направлено позовну заяву ТОВВИХ-24-4618 від 25.03.2024). Інформацію про відкриття провадження у справі із зазначенням номеру провадження буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання такої інформації замовником (за наявності технічної можливості). |
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Документи:
27 березня 2024 15:07
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" |
31 900 000,00
UAH
|
31 240 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" |
32 895 000,00
UAH
|
31 569 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" #32843579 |
Переможець |
31 240 000,00
UAH
|
12 грудня 2023 15:56
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 грудня 2023 15:56
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" #32843579 |
31 240 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 13:03
|
4600008872 29.12.2023..pdf | укладений |
01 січня 2024 13:02
|
05 23-2149-пд інформація.doc | укладений |
01 січня 2024 13:02
|