Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code for DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy (active electric energy)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | https://zet.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Симоненко Олеся Вікторівна +380500100515 czdr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Теплицька Н. В. +380500100515 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans» |
National ID: | 03328379 |
Contact point: |
+380500100515 czdr@ukr.net |
Additional contacts: |
Teplytska N +380500100515 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2020 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2020 15:44 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 30 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2020 15:40 |
Enquiries until: | 17 травня 2020 15:44 |
Complaints submission until: | до 23 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 травня 2020 15:44 |
Information
Estimated total value: | 30 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 15:37 |
перелік змін.docx | |
18 травня 2020 15:37 |
оголошення на англ мові зі змінами.doc | |
18 травня 2020 15:37 |
оголошення зі змінами.doc | |
18 травня 2020 15:37 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
15 квітня 2020 15:40 |
проект договору.docx | |
15 квітня 2020 15:40 |
тех хар-ки.docx |
18 травня 2020 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2020 15:37 |
перелік змін.docx
|
|||
18 травня 2020 15:37 |
оголошення на англ мові зі змінами.doc
|
|||
18 травня 2020 15:37 |
оголошення зі змінами.doc
|
|||
18 травня 2020 15:37 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
15 квітня 2020 15:40 |
проект договору.docx
|
|||
15 квітня 2020 15:40 |
тех хар-ки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник належить до групи "б" (без АСКОЕ).
ОСР до якого належить Замовник є ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копію договору з ОСР. Учасник має право укладення такого договору про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи розподілу в письмовій формі, а отже вимога щодо надання копії договору з ОСР не є дискримінаційною та не порушує прав учасників процедури закупівлі.
Таким чином, учасник не позбавлений можливості укласти відповідний договір з ОСР та надати у складі своєї тендерної документації копію такого договору укладеного в письмовій формі, а отже встановлена вимога Замовника не суперечить чинному законодавству.
Проект договору, викладений у додатку № 3 до тендерної документації, розроблений на основі примірного договору про постачання електричної енергії споживачу затвердженого Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Отже, оскільки дана процедура закупівлі розпочата ДО введення в дію відповідних змін до Закону умови тендерної документації, в т.ч. проекту договору, відповідають чинному законодавству.
Отже, оскільки дана процедура закупівлі розпочата ДО введення в дію відповідних змін до Закону умови тендерної документації, в т.ч. проекту договору, відповідають чинному законодавству.
Вимоги про усунення порушення
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже виходячи з вище викладеного, законодавством не передбачено надання учасником-переможцем установчих документів, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критерія та документів, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам. Ці документи надаються учасниками при поданні пропозиці. Отже, просимо відкоригувати вимоги частини 3 додатку № 2 та внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1). Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копію договору з ОСР. Учасник має право укладення такого договору про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи розподілу в письмовій формі, а отже вимога щодо надання копії договору з ОСР не є дискримінаційною та не порушує прав учасників процедури закупівлі.
Таким чином, учасник не позбавлений можливості укласти відповідний договір з ОСР та надати у складі своєї тендерної документації копію такого договору укладеного в письмовій формі, а отже встановлена вимога Замовника не суперечить чинному законодавству.
2) Частиною 3 додатку № 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що вимагається від учасника-переможця. При цьому, перелік документів на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до ст. 17 визначено у п. 1.2. Так, відповідно до встановлених вимог, на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до ст. 17 Закону, учасник має надати документальне підтвердження відсутності підстав передбачених п. 2, 5, 6, 10 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Підтвердження відсутності підстави визначеної п. 8 від учасника не вимагається, оскільки дана інформація міститься у відкритому державному реєстрі.
Інші документи, передбачені ч. 3 додатку № 2 до тендерної документації не відносяться до документів, що підтверджують відсутність підстав для відхилення визначених ст. 17 Закону, а є окремими вимогами Замовника. Так, відповідно до діяльності підприємства для укладення договору необхідно надання, зокрема, установчих документів контрагента. Вимог щодо надання учасником-переможцем документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критерія та документів, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерна документація не містить.
Вимога, щодо надання учасником–переможцем в т.ч. установчих документів не суперечить чинному законодавству. Закон не містить прямої заборони вимагати Замовнику від учасника-переможця інших документів, крім документального підтвердження відсутності підстав для відмови визначених ст. 17 Закону.
Отже Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 червня 2020 09:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000015 ● f77f9c7832b441b38d8b0e7d94a36dd8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2020 № 63
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.10.2020 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-04-15-004954-b 15.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-10-30 13:19:27
Пояснення з власної ініціативи
У відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, в редакції, що діяла до 19.04.2020) підприємство «Запоріжелектротранс» (далі – підприємство, Замовник) на підставі службової записки служби - ініціатора закупівлі запланувало у річному плані додаткову закупівлю електричної енергії очікуваною вартістю 30 000 000,00 грн.
15.04.2020 тендерним комітетом прийняте рішення та у електронній системі закупівель ProZorro оголошена закупівля за предметом: «код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (активна електрична енергія)», обсяг закупівлі – 15 000 000 кВт/год..
До участі у процедурі закупівлі подали тендерні пропозиції 4 учасника:
1. ТОВ «СПІВДЖРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО»;
2. ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО»;
3. ТОВ «ТК «ТРЕЙДРЕСУРС»;
4. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ».
За результатами прекваліфікації до участі у електронному аукціоні тендерним комітетом замовника були допущені всі чотири учасника (протокол № 238 від 01.06.2020).
Не погоджуючись з результатами розгляду тендерних пропозицій та допущення до аукціону учасників - ТОВ «СПІВДЖРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» та ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», учасник - ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» подав скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12405-р/пк-пз від 23.06.2020, встановлено, що членами тендерного комітету Замовника прийняте законне та обґрунтоване рішення щодо допущення всіх учасників до електронного аукціону, а отже, ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» було відмовлено у задоволені скарги.
За результатом електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою ProZorro визначена пропозиція ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО».
Протоколом тендерного комітету № 266 від 30.06.2020, ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» визначено переможцем закупівлі та прийняте рішення щодо укладання договору.
15.07.2020 між підприємством «Запоріжелектротранс» та ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» укладено договір про постачання електричної енергії споживачу № 278 (надалі – договір).
За умовами даного Договору Постачальник зобов’язується поставити Споживачеві у період з 01.08.2020 по 31.12.2020 електричну енергію в обсязі 15 000 000 к Вт/год. на загальну суму 21 799 950 (двадцять один мільйон сімсот дев’яноста дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят) гривень 00 копійок з ПДВ.
У зв’язку з затвердженням постанов НКРЕКП від 11.07.2020 №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 №2668 «Про встановлення тарифів на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік», керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 7 ст. 13.6 Договору, Сторони уклали додаткову угоду № 1 від 31.07.2020 та збільшили ціну за одиницю товару (в частині збільшення вартості послуги з передачі електроенергії).
У подальшому, Постачальник надав Споживачеві експертні висновки Запорізької торгово - промислової палати № ОИ – 6505 та № ОИ-6506 від 27.08.2020, згідно яких середньозважена вартість електроенергії за період з 01 липня по 10 липня складала 1244,85 грн. без ПДВ, а за період з 01.08.2020 по 10.08.2020 – 1317,30 грн. без ПДВ, тобто відбулося коливання товару в бік збільшення.
01.09.2020 між сторонами була підписана додаткова угода № 2 та змінена ціна за одиницю товару в бік збільшення, у відповідності до вимог Закону, із застосуванням ч. 3 ст. 631 ЦК України.
Згідно експертного висновку Запорізької торгово - промислової палати № ОИ – 6564 від 09.09.2020, середньозважена ціна електричної енергії за період з 20.08. по 31.08. склала 1395,045 грн. без ПДВ. Таким чином, на ринку електричної енергії знову відбулося коливання ціни товару в бік збільшення.
09.09.2020 між сторонами укладено додаткову угоду № 3 до договору та збільшена вартість 1 кВт./год електричної енергії, з дотриманням вимог Закону.
У зв’язку зі стрімким зростом вартості електричної енергії, та згідно експертного висновку ЗТПП № ОИ-6584 від 14.09.2020, яким підтверджене коливання товару в розрізі двох періодів (з 01 по 10 серпня та з 01 по 10 вересня) на 18,15%, Сторони внесли зміни до договору шляхом підписання додаткової угоди № 4 від 17.09.2020.
08.10.2020 ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» в черговий раз звернулося до підприємства з листом, що постачання електричної енергії здійснюється без маржі постачальника і є збитковим, оскільки ціна встановлена договором є нижчою ніж середньозважена, а отже, постачальник може розірвати договір та з метою недопущення негативних наслідків для підприємства (переходом споживача до постачальника «останньої надії») пропонує збільшити вартість електричної енергії. На підтвердження факту коливання ціни товару на ринку електричної енергії ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» надає експертний висновок ЗТПП № ОИ - 6703 від 08.10.2020, згідно якого на 18.09.2020 середньозважена ціна електроенергії складає 1597,09 грн. без ПДВ, в той час, як середньозважена ціна за період з 01 по 10 вересня складала 1513,25 грн. без ПДВ.
Таким чином, на теперішній час ціна електричної енергії згідно договору № 278 від 15.07.2020 (з урахуванням укладених додаткових угод) становить 2,143056 грн. з ПДВ та урахуванням послуг з передачі електроенергії.
Додатково повідомляємо, що у підприємства «Запоріжелектротранс» є також договір постачання електричної енергії № Е/26-20 від 16.12.2019 укладений з ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (строк дії до 31.12.2020), згідно якого ціна 1 кВт/год. електричної енергії складає 2,25575 грн. з ПДВ. Однак, закупівля електричної енергії за даним договором здійснювалася підприємством у період з січня по липень 2020 року (включно), а з 01.08.2020 Споживач змінив електропостачальника, оскільки ціна електричної енергії за договором № 278 від 15.07.2020, укладеним з ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» є значно нижчою, ніж за договором укладеним з ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ».
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що в діях підприємства «Запоріжелектротранс» відсутні будь-які порушення норм чинного законодавства України, зокрема, в сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-04 13:04:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (активна електрична енергія) code for DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy (active electric energy)», очікуваною вартістю 30 000 000,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-15-004954-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Відповідно до пункту 6.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору, строком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору. Учасник – переможець разом з банківською гарантією зобов’язаний надати належним чином завірені документи, які підтверджують право банку на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, банківську ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку банківську гарантію від імені банку, засвідчені Банком.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «Вільна енергетична компанія «ПАЛІВЕНЕРГО» (з наданням підтверджуючих документів)?
2. Просимо надати підтвердні документи, щодо коливання ціни такого товару на ринку, на підставі яких додатковими угодами від 31.07.2020 № 1, від 01.09.2020 № 2, від 09.09.2020 № 3, від 17.09.2020 № 4, від 12.10.2020 № 5 внесено зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 15.07.2020 № 278, щодо ціни електричної енергії за 1 кВт год.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-09 16:25:02
пояснення
На Ваш запит від 04.11.2020 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (активна електрична енергія)», очікуваною вартістю 30 000 000,00 грн. (UA-2020-04-15-004954-b) повідомляємо наступне.
1. Щодо забезпечення виконання договору.
Відповідно до п. 6.6. розділу 6 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету підприємства «Запоріжелектротранс» від 15.04.2020, Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору, строком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору.
Учасник – переможець закупівлі ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» до моменту укладання договору надало в якості забезпечення банківську гарантію АТ «Банк інвестицій та заощаджень» № 13605/20-ГВ від 10.07.2020, строком дії з 10.07.2020 по 31.12.2020.
Гарантійна сума зобов’язань складає 1 089 997 (один мільйон вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім) гривень 50 копійок, що становить 5% від загальної суми договору (п. 5.14 договору).
Разом з банківською гарантією ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» надало засвідчену належним чином копію банківської ліцензії № 221 від 24.10.2011, видану Національним банком України Акціонерному товариству «Банк інвестицій та заощаджень» на право надання банківських послуг, а також засвідчену копію довіреності № 05-1/07-11 від 28.12.2019, якою підтверджується правомочність на підписання з боку АТ «Банк інвестицій та заощаджень» банківської гарантії заступником начальника з операційної роботи Запорізького регіонального відділення – Білицькою Оксаною Вікторівною.
Скановані копії банківської гарантії, банківської ліцензії та довіреності додаються до пояснень.
2. Щодо внесення змін до істотних умов договору.
Процедура закупівлі за предметом «код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (активна електрична енергія)», а отже й виконання договору здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) , в редакції яка діяла до 19.04.2020.
Згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Ані законом, ані іншими нормативно – правовими актами України не встановлені конкретні відрізки часу або періоди, які враховуються як підстава для визначення наявності /відсутності коливання ціни товару, а отже, це може бути як один день, так і декада, місяць тощо.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» з 01.07.2019 почав діяти балансуючий ринок та ринок допоміжних послуг, ринок «на добу наперед» та внутрішньодобовий ринок, довгосторонні договори.
Варто зазначити, що згідно з п. 3.1.1. глави 3.1. розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, постачання (продаж) електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії обраним споживачем електропостачальником, який отримав відповідну ліцензію, за вільними цінами, крім постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії».
З урахуванням вищезазначених змін у структурі ринку електричної енергії, кінцева ціна електропостачальника за вільними цінами складається з таких складових:
- закупівельна ціна на електричну енергію як товар (ціна, за якою електропостачальник закупив електричну енергію на ринку електричної енергії);
- тариф на послуги з передачі електричної енергії;
- тариф на послуги з розподілу електричної енергії оператора системи розподілу;
- тариф (ціна) на послуги електропостачальника (ціна на послуги електропостачальника визначається самостійно).
Оприлюднення результатів торгів на ринку «на добу на перед» та внутрішньодобовому ринку забезпечує ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті www.oree.com.ua.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України вих. № 3304-04/33869-06 від 14.08.2019, для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку, сторони можуть використовувати інформацію з вищезазначеного сайту.
Окрім того, перелік органів, установ та організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни електричної енергії на ринку та перелік документів не є вичерпаним.
2.1. Додаткова угода № 1 від 31.07.2020.
У зв’язку з затвердженням постанов НКРЕКП від 11.07.2020 №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 №2668 «Про встановлення тарифів на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік», керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 7 ст. 13.6 Договору, Сторони уклали додаткову угоду № 1 від 31.07.2020 та збільшили ціну за одиницю товару (в частині збільшення вартості послуги з передачі електроенергії).
За результатом електронного аукціону, вартість електричної енергії на момент укладання договору становила 1,45333 грн з ПДВ за 1 кВт.год., з врахуванням тарифу на послуги з передачі електричної енергії в сумі 0,18648 грн. з ПДВ.
Після збільшення тарифу на послугу з передачі електричної енергії, вартість 1 кВт.год склала 1,55513 грн. з ПДВ.
2.2. Додаткова угода № 2 від 01.09.2020
Відповідно до експертних висновків Запорізької торгово - промислової палати № ОИ – 6505 та № ОИ-6506 від 27.08.2020, середньозважена вартість електроенергії за період з 01 липня по 10 липня складала 1244,85 грн. без ПДВ, а за період з 01.08.2020 по 10.08.2020 – 1317,30 грн. без ПДВ.
Звертаємо увагу, що електронний аукціон за даною закупівлею відбувся 30.06.2020, за результатами якого вартість 1 кВт.год електричної енергії (без врахування тарифу на послугу з передачі, маржі постачальника та без ПДВ) складала 1,045708 грн.
Згідно даних вебсайту ДП «Оператор ринку» закупівельна ціна електричної енергії 30.06.2020 становила 1073,02 грн без ПДВ за 1 МВт.год.
Середньозважена ціна електричної енергії згідно експертного висновку № ОИ-6505 за період з 01 по 10 липня (т.б. після електронного аукціону) становить 1244,85 без ПДВ за 1 МВт.год., в свою чергу середньозважена ціна за період з 01 по 10 серпня становить 1317,30 грн. без ПДВ.
Таким чином, наявне коливання ціни електроенергії на ринку в бік збільшення.
Звертаємо увагу, що вартість електричної енергії, що зазначається на вебсайті ДП «Оператор ринку» є результатом торгів (так звана закупівельна вартість електричної енергії для електропостачальників), але не є законодавчовстановленим тарифом, оскільки вартість електричної енергії залежить від інших складових, а отже, не зобов’язує Постачальника постачати Замовникові електричну енергію за даними цінами. Електрична енергія постачається споживачам за вільними цінами, а її вартість є динамічною та змінюється щоденно.
За даними аналізу ринку електроенергії, середньозважена ціна електричної енергії згідно даних ДП «Оператор ринку» становила:
- за липень 2020 року - 1,1481983 грн без ПДВ за 1 кВт.год;
- за серпень 2020 року – 1,23793967 грн без ПДВ за 1 кВт.год.
Таким чином, на підставі обґрунтованого та документально підтвердженого коливання ціни електричної енергії в бік збільшення, 01.09.2020 між сторонами була підписана до договору додаткова угода № 2 та змінена ціна за одиницю товару в бік збільшення, у суворій відповідності до вимог Закону, із застосуванням ч. 3 ст. 631 ЦК України, т.б. з 01.08.2020.
2.3. Додаткова угода № 3 від 09.09.2020
Згідно експертного висновку Запорізької торгово - промислової палати № ОИ – 6564 від 09.09.2020, середньозважена ціна електричної енергії за період з 20.08. по 31.08. склала 1395,045 грн. без ПДВ.
У свою чергу, згідно експертного висновку Запорізької торгово - промислової палати № ОИ-6506 від 27.08.2020 ціна електричної енергії у період з 01 по 10 серпня становила - 1317,30 грн. без ПДВ.
Таким чином, на ринку електричної енергії знову відбулося коливання ціни товару в бік збільшення, та як наслідок 09.09.2020 між сторонами укладено додаткову угоду № 3 до договору та збільшена з 21.08.2020 вартість 1 кВт./год електричної енергії, з дотриманням вимог Закону.
2.4. Додаткова угода № 4 від 17.09.2020
У зв’язку зі стрімким зростом вартості електричної енергії, та згідно експертного висновку ЗТПП № ОИ-6584 від 14.09.2020, середньозважена ціна електричної енергії з 01 по 10 вересня 2020 року становила 1513,25 грн без ПДВ за 1 МВт.год.
А отже, в порівнянні з періодом з 21 по 31 серпня 2020 року, де вартість електричної енергії становила 1395,045 грн без ПДВ, відбулося знову коливання на ринку електричної енергії в бік збільшення.
На підставі наявних та обґрунтованих підстав, Сторонами була підписана додаткова угода № 4 до договору з розповсюдженням її дії згідно ч. 3 ст. 631 ЦК України з 01.09.2020.
2.5. Додаткова угода № 5 від 12.10.2020
08.10.2020 ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» в обґрунтування коливання ціни електричної енергії в бік збільшення надало на адресу підприємства «Запоріжелектротранс» експертний висновок ЗТПП № ОИ - 6703 від 08.10.2020, згідно якого станом на 18.09.2020 середньозважена ціна електроенергії складає 1597,09 грн. без ПДВ, в той час, як середньозважена ціна за період з 01 по 10 вересня складала 1513,25 грн. без ПДВ.
Таким чином, відбулося коливання ціни електроенергії в бік збільшення та Сторони підписали додаткову угоду № 5 з розповсюдженням її дії з 21.09.2020.
Додатково повідомляємо, що за даними аналізу ринку електроенергії, середньозважена ціна електричної енергії згідно даних ДП «Оператор ринку» у вересні 2020 року становила 1,4334 без ПДВ за 1 кВт.год., що значно вище за середньозважену ціну електричної енергії у серпні 2020 року.
Експертні висновки Запорізької торгово-промислової палати, на підставі яких вносилися відповідні зміни до договору додаються до даних пояснень.
На теперішній час ціна електричної енергії згідно договору № 278 від 15.07.2020 (з урахуванням укладених додаткових угод) становить 2,143056 грн. з ПДВ, з яких (наприклад, у вересні місяці 2020 року):
- 1,4334 грн (середньозважена ціна електроенергії за вересень) + 0,24023 грн (тариф з передачі) = 1,67363 грн + 20% (ПДВ) = 2,008356 грн. з ПДВ без врахування тарифу на послуги електропостачальника.
Якщо розглянути в розрізі ціноутворення, станом на 10.11.2020, діяльність електропостачальника з постачання електричної енергії за договором є збитковою, оскільки з врахуваннях складових тарифу становить 2,163024 грн з ПДВ без врахування маржі постачальника, а саме:
- закупівельна ціна на електричну енергію 10.11.2020 (згідно даних ДП «Оператор ринку») – 1,874748 грн з ПДВ;
- тариф на послуги з передачі електричної енергії – 0,288276 грн. з ПДВ.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що в діях підприємства «Запоріжелектротранс» відсутні будь-які порушення норм чинного законодавства України, зокрема, в сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області за результатами проведеного моніторингу закупівлі: «код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (активна електрична енергія)», очікуваною вартістю 30 000 000,00 грн. (UA-2020-04-15-004954-b) повідомляємо наступне. 1. За результатами моніторингу установлено, що підприємство «Запоріжелектротранс» у порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Так, Замовником в п. 6.6. розділу 6 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету підприємства «Запоріжелектротранс» від 15.04.2020 було зазначено, що Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору, строком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору. Також дана вимога була зазначена в оголошені про закупівлю на українській та англійській мовах, за формою затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016, та завантажено у вигляді word-документів до електронної системи закупівель ProZorro. Щодо не внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в електронному оголошені про закупівлю, то звертаємо увагу, що електронна система закупівель технічно не передбачає форми такого оголошення, а отже, у Замовника відсутня технічна можливість надання такої інформації в іншій спосіб, а ніж застосований Замовником (т.б. шляхом завантаження до розділу «Тендерна документація» word файлів документів із зазначенням умов забезпечення виконання договору. 2. В ході аналізу питання своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області встановлено, що учасником ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» 05.05.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено вимоги щодо усунення порушення. Замовником надано роз’яснення та оприлюднено його в електронній системі закупівель 19.05.2020 (через 9 робочих днів), чим порушено вимогу частини першої статті 23 Закону. 05.05.2020 до електронної системи закупівель надійшло загальне запитання щодо оголошення «про надання копії договору з ОСР» та аналогічна вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині ненадання учасниками в складі тендерних пропозицій копії договору з ОСР та документів за ст. 17 Закону. 06.05.2020 потенційними учасниками через електронну систему закупівель подано ще три загальних запитання до оголошення про закупівлю. Через велику кількість випадків захворюваності серед працівників, з метою запобігання нових випадків і подальшого поширення короновірусної хвороби (COVID-19), з 17 березня по 11 травня 2020 року наказами по підприємству з урахуванням постанов Кабінету Міністрів України та рекомендацій МОЗ України, була запроваджена дистанційна робота працівників підприємства «Запоріжелектротранс» (в тому числі, членів тендерного комітету). Засідання тендерного комітету проводилася шляхом онлайн-трансляцій, що ускладнювало фіксування прийнятих рішень шляхом підписання протоколів тендерного комітету. Таким чином, лише 07.05.2020 були прийнятті та запротокольовані відповідні рішення щодо надання роз’яснень на звернення потенційних учасників від 05 та 06 травня, та помилково не розглянута аналогічна вимога, що міститься на майданчику в іншій вкладці, ніж всі інші звернення. Окрім того, 07.05.2020 додатково розглядалися питання з інших закупівель, зокрема, визначення переможця по закупівлі: «Нафта і дистиляти» (UA-2020-03-18-002199-a, протокол ТК № 210), зміни до річного плану (протокол ТК № 211), оголошення закупівлі: «Електророзподільні кабелі (UA-2020-05-07-001966-a, протокол ТК № 213). Таким чином, у членів тендерного комітету не було жодного умислу щодо ненадання у встановлений Законом термін роз’яснень на вимогу потенційного учасника. Слід звернути увагу, що подані 05.05.2020 загальне запитання щодо оголошення та вимога свідчать за змістом про те, що до Замовника звернувся один й той самий учасник. А отже, надана Замовником відповідь на загальне запитання може свідчити про відповідь на вимогу учасника. Окрім того, після розгляду вимоги потенційного учасника щодо внесення змін до тендерної документації в частині ненадання копії договору з ОСР та документів про відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону та відхилення вимоги учасника, дане рішення тендерного комітету не було оскаржене до Антимонопольного комітету України та не мало негативних наслідків для учасників закупівлі. З метою недопущення порушення інтересів учасників та принципів здійснення публічних закупівель, Замовником було продовжено строк для подання тендерних пропозицій. Отже, членами тендерного комітету здійснені всі можливі заходи для мінімізації негативних наслідків несвоєчасної наданої відповіді на аналогічну за змістом вимогу. Зобов’язуємося у подальшому не допускати при проведені закупівель будь яких порушень у сфері закупівель.
2020-11-23 13:51:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • не усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • не усунуто
Протоколи про адміністративне правопорушення від 03.12.2020 № 25/140/2020-пр та від 03.12.2020 № 25/141/2020-пр.
2020-12-07 14:35:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДРЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" |
24 400 500,00
UAH з ПДВ
|
21 799 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО |
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
21 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДРЕСУРС" |
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" #38563752 |
Переможець |
21 799 950,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 08:54
|
звіт про виконання 278.jpg | укладений |
31 березня 2021 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 08:59
|
доп угода 14.jpg | зміни до договору |
30 березня 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 08:34
|
доп угода 13.jpg | зміни до договору |
05 березня 2021 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 08:57
|
доп угода 12.jpg | зміни до договору |
19 лютого 2021 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 10:12
|
доп угода 11 | зміни до договору |
12 лютого 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 09:35
|
доп угода 10.jpg | зміни до договору |
03 лютого 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 09:22
|
доп угода 9.jpg | зміни до договору |
28 січня 2021 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:04
|
доп угода 8.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:16
|
доп угода 7.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 14:15
|
доп угода 6.jpg | зміни до договору |
17 листопада 2020 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 14:30
|
доп угода 5.jpg | зміни до договору |
12 жовтня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 16:12
|
доп угода 4.jpg | зміни до договору |
17 вересня 2020 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 09:27
|
доп угода 3.jpg | зміни до договору |
11 вересня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 08:17
|
доп угода 2.jpg | зміни до договору |
03 вересня 2020 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 13:51
|
доп угода 1.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 15:27
|
договір | укладений |
15 липня 2020 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік: продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |