Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні компютери в комплекті ( ДК 021:2015- 30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
1 554 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001922-c b6a6a83663614cdf9c194c970258e67e
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипів Василь

067-278-93-75 PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02910031
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький район, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Контактна особа: Пилипів Василь
067-278-93-75
PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:11
Очікувана вартість: 1 554 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні компютери в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, миша, колонки) - 125 комплектів (Кошти державого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 комплект
Персональні компютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська обл., Львів, проспект Шевченка, 17-19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі покупцю у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Замовник не буде розглядати аналоги та еквіваленти на базі процесора AMD. Технічні характеристики персональних компютерів в комплекті вказані в Додатку №3 до Тендерної документації Замовника.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:11
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Замовник не закупляє операційні системи Windows. Предметом закупівлі є персональні компютери в комплекті(системний блок, монітор, клавіатура, миша, колонки) за ДК 021:2015- 30210000-4 "машини для обробки даних(апаратна частина)". Операційні системи Windows закупляються за окремим предметом закупівлі та за іншим кодом державного класифікатора.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-001922-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:02
Умови
Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Умови поставки – протягом 1 календарного дня з дня подання заявки від Покупця.» Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі. Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 11:17
Шановний запитувачу !
Відповідно до п. 4.4 "Строк поставки товарів" Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної документації Замовника та п. 5.1 Розділу 5 "Терміни та місце поставки товару" проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації Замовника) строк поставки персональних компютерів в комплекті - 20 грудня. 2019року.
Крім того, договір набирає чинності з моменту його підписання да діє до 31.12.2019року, а в частині розрахунків - до повного їх виконання.
Враховуючи наведене, після підписання договору Замовника з переможцем торгів до 20.12.2019 товар можна доставити з будь-якої точки України.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-001922-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 22 листопада 2019 12:08
Оскарження обрання переможця
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, на те, що пропозиція ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД» не відповідає технічним вимогам встановленим Тендерною документацію, а саме:
1. В Таблиці 1. «Технічна специфікація персонального комп’ютера в комплекті – 125 компл.» Додатку № 3 ТД встановлено вимогу - Для спрощення сервісної підтримки, персональний комп’ютер та монітор повинні бути від одного виробника.
Так, в листі ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД» вих. № 3 від 07/11/2019 року, учасник надав Опис предмету закупівлі. Згідно якого, виробник персонального комп’ютера – Leader-Pro, а монітора – BenQ, що прямо суперечить технічним вимогам встановленим в ТД.
2. До материнської плати серед всіх вимог, також встановлено: наявність - не менше двох слотів PCI Express x 1 2.0.
ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД» запропонував 1 x слот PCI Express x 1 2.0, що також прямо суперечить технічним вимогам встановленим в ТД.
Звичайно, умовами ТД встановлено що, якщо запропонований учасником товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним Товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
Проте, запропоновані учасником характеристики мають бути аналогічні та/або не гірші ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД», їх тендерна пропозиція має бути відхилена у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок невідповідності умовам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 1 269 427,50
UAH з ПДВ
1 269 427,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 1 551 000,00
UAH з ПДВ
1 551 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 18:04
Довідка з податкової 19.11..pdf
08 листопада 2019 18:01
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:21
Оновлена цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 17:42
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:42
3.Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2019 17:42
24.Лист від виробника ПК.pdf
07 листопада 2019 17:42
23.Технчні документи на ПК.pdf
07 листопада 2019 17:42
21.Проект договору.pdf
07 листопада 2019 17:42
2.Технічні характеристики.pdf
07 листопада 2019 17:42
1.Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 17:42
Установчі документи.rar

Публічні документи

07 листопада 2019 17:11
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:10
Технічна частина.pdf
07 листопада 2019 17:10
Кваліфікаційна частина.pdf
07 листопада 2019 17:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:24
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:24
Документі стосовно ст.16 - 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Переможець 1 269 427,50
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
1 269 427,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 08:44
Додаткова угода №1 від 09.12.2019р. до договору ві03.12.2019р. - персональні ком (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 08:44
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 08:43
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:55
Договір - персональні компютери в комплекті - ТзОВ Цифро Трейд (03.12.2019)..pdf укладений
03 грудня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/12-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 1 269 427,50
UAH (в тому числі ПДВ 211 571,25 UAH)