Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговується житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1 – 8-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва
Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1 – 8-9
Очікувана вартість
23 500 019,16 UAH
UA-2020-11-11-002964-c b6761e5ba3324dc0bcc2c1451376e0ce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій Олексійович

+380444540166 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська область обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17
Контактна особа: Антоненко Андрій Олексійович
+380444540166
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Managment Company to service housing Svyatoshinsky district of Kyiv
National ID: 39607507
Contact point: Antonenko Andrii
+380444540166
kk_urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 15:44
Очікувана вартість: 23 500 019,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 500,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 235000.19 UAH
Publication date: 11 листопада 2020 16:08
Enquiries until: 02 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 23 500 019 UAH including VAT
Minimal lowering step: 117 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Код ДК 021:2015: 50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговується житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1 – 8-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва)
DK 021:2015: 50750000-7 - Lift-maintenance services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1629 шт.
Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговується житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1 – 8-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1 – 8-9
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 16:05
Open tender announcment.doc
11 листопада 2020 16:05
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
11 листопада 2020 16:05
Тендерна документація. Ліфти.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-11-11-002964-cb6761e5ba3324dc0bcc2c1451376e0ce
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна, Київська область обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 16:25

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:55
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
1. Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 13:55
Гарантія.7z.p7s
11 грудня 2020 13:55
Гарантія.7z
11 грудня 2020 13:55
4. 2. Інші документи.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
4. 2. Інші документи.pdf
11 грудня 2020 13:55
4. 1. Інші документи.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
4. 1. Інші документи.pdf
11 грудня 2020 13:55
3. Стаття 17.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
3. Стаття 17.pdf
11 грудня 2020 13:55
2.3. Досвід аналогічний.pdf
11 грудня 2020 13:55
2.1. Наявність МТБ.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
2.1. Наявність МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником було надано документи, що підверджують наявність трудових відносин та кваліфікацію працівників Швіріня Сергія Сергійовича та Швіріня Віталія Миколайовича. В той же час у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед переліку працівників фігурують Швірень Сергій Сергійович та Швірень Віталій Миколайович. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, що підтверджують або спростовують допущення Учасником технічної помилки під час складання довідки № 73/12-20 від 10.12.2020.

Документи

12 грудня 2020 00:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

23 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:18
Документи переможця.7z
15 грудня 2020 09:08
Електронний підпис
15 грудня 2020 09:08
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:10
2. Інші документи.7z
11 грудня 2020 17:10
Цінова пропозиція.PDF
11 грудня 2020 17:10
License_Altbank_1012.rar
11 грудня 2020 17:10
Dovirenist_Kipalas_2020_1012.rar
11 грудня 2020 17:10
Dovirenist_Sumonenkov_2020_1012.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 23 484 000,00
UAH з ПДВ
23 484 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" 23 495 000,04
UAH з ПДВ
23 495 000,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:18
Документи переможця.7z
15 грудня 2020 09:08
Електронний підпис
15 грудня 2020 09:08
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:10
2. Інші документи.7z
11 грудня 2020 17:10
Цінова пропозиція.PDF
11 грудня 2020 17:10
License_Altbank_1012.rar
11 грудня 2020 17:10
Dovirenist_Kipalas_2020_1012.rar
11 грудня 2020 17:10
Dovirenist_Sumonenkov_2020_1012.rar

Публічні документи

11 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:55
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
1. Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 13:55
Гарантія.7z.p7s
11 грудня 2020 13:55
Гарантія.7z
11 грудня 2020 13:55
4. 2. Інші документи.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
4. 2. Інші документи.pdf
11 грудня 2020 13:55
4. 1. Інші документи.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
4. 1. Інші документи.pdf
11 грудня 2020 13:55
3. Стаття 17.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
3. Стаття 17.pdf
11 грудня 2020 13:55
2.3. Досвід аналогічний.pdf
11 грудня 2020 13:55
2.1. Наявність МТБ.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:55
2.1. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 23 484 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
23 484 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 09:14
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 09:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:12
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 08:53
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 13:24
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:03
Договір № 3 від 11.01.2021.pdf укладений
11 січня 2021 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін та згідно з умовами Договору Сторони домовились виключити житловий будинок № 75/2 на проспекті Перемоги з переліку об’єктів, ліфт якого потребує щомісячного технічного обслуговування, з 01.08.2021 р., а всі подальші взаємні розрахунки здійснювати без врахування зазначеного будинку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін та згідно з умовами Договору Сторони домовились виключити житловий будинок № 12 на вулиці Чистяківській з переліку об’єктів, ліфти якого потребують щомісячного технічного обслуговування, з 01.10.2021 р., а всі подальші взаємні розрахунки здійснювати без врахування зазначеного будинку.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі послуг, визначених в пункті 1.2. Договору на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, що становить 4 694 958,87 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди з 01.02.2022 р. зменшити вартість послуг без зміни їх обсягу.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 26 729 786,40
UAH (в тому числі ПДВ 4 454 964,40 UAH)