Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | П'ятигірський ліцей Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 25457730 |
Місцезнаходження: | 64252, Україна , Харківська обл., с П'ятигірське, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Мухомедова Алла Сергіївна +380574961306 byx.school@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 15:16 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 15:16 |
Очікувана вартість: | 27 099 298,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 496,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5%від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції -120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), а також містити інші умови які наведені нижче в даному розділі(у випадку розбіжностей між умовами тендерної документації та умовами які визначенні в: наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639,слід керуватись умовами тендерної документації які визначені в даному розділі). У тексті гарантії має бути посилання на тендерну документацію (із зазначенням дати затвердження) та оголошення по даній закупівлі (із посиланням на номер у центральній базі даних електронної системи закупівель «Прозорро»). Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у цьому пункті, при виникненні обставин, зазначених у пункті 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові),місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків), повну назву банку-гаранта, із зазначенням головного чи/або центрального управління, іншого структурного підрозділу банку, офіційного місцезнаходження, МФО та ідентифікаційного коду/номера. Гарантія повинна містити твердження про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу (и) Замовника (бенефіціара), яку (і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної (их) гарантії (й). Повне грошове забезпечення (покриття) не видається учаснику в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом. Дана умова повинна міститись в тексті банківської гарантії. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення(покриття), шляхом списання(бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення(покриття) гарантії. Грошовезабезпечення(покриття) гарантії повинно бути підтвердженооригіналомдовідки(листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складітендерноїпропозиції), на яку накладенийелектроннийпідписабокваліфікованийелектроннийпідписуповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням- http://czo.gov.ua/verify з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, щовидавтакугарантію, а також надати копію платіжного доручення та виписки завірені банком, яка свідчить про сплату грошового забезпечення гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: ліцензія НБУ; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо) завірені банком. Текст банківськоїгарантії не можемістити: умов про зменшеннявідповідальності банку-гаранта; умов про ускладненняпроцедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію(додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара тощо). На електронній банківській гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП). Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банка-гаранта, або його представник, що зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (у випадку якщо Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не працює перевіряється інформація на www. youcontrol.com.ua в розділі уповноважені особи). Електронна банківська гарантія подається у вигляді електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється. Банківські реквізити Замовника: код ЄДРПОУ 25457730 UA428201720344210004000051992в УДКСУ в Ізюмському районі Харківської області, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 135496.49 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2023 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2023 11:10 |
ТД ПРУ.docx | |
27 жовтня 2023 11:10 |
Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства*, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. Учасником надано довідку про наявність лише 7 працівників, що не може свідчити про своєчасне та якісне виконання такого обсягу робіт.
В порушення умов тендерної документації дипломи на працівників є на російській мові без перекладів, що було встановлено розділом І тендерної документації.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовник у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагає інформацію щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі – предмет закупівлі Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області, де Замовником був П'ятигірський ліцей Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області. А в якості аналогічного договору Учасником надано договір з Приватною фірмою «ТІМУР» на капітальний ремонт та улаштування водопроводу та каналізації у нежитловій будівлі. Тобто наданий договір не є аналогічним тому, що надав Учасник-переможець.
Крім того, відповідно до пункту 2.1 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором), де зокрема повинно бути (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів). Учасником надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), в якій зазначено Капітальний ремонт приміщень та улаштування водопроводу і каналізації у нежитловій будівлі літ. “А-2” на вул. Університетська, 16 в місті Харкові; 482576,40 (чотириста вісімдесят дві тисячі пʼятсот сімдесят шість гривень 40 коп.), ПДВ не передбачений вул. Університетська, 16 в місті Харкові, тобто не зазначений обсяг договору.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт (дефектний акт), відомість ресурсів до неї без цін. Учасник надав відомість ресурсів з цінами, що є порушенням умов тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 5 до тендерної документації, учасник мав надати пояснювальну записку. Учасник не надав пояснювальну записку. Враховуючи те, що пояснювальна записка є складовою технічної частини – пропозиція визначеного учасника переможця мала бути відхилена на підставі п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Технічним завданням (Додаток 5 до тендерної документації) визначено перелік робіт з:
- Противодимний захист
- Установлення вентиляторів дахових масою до 0,4 т
- Монтаж шафи керування системою димовидалення
- Установлення вентиляторів осьових масою понад 0,025 т до 0,05 т
- Установлення стаканів під вентиляційне устаткування
- Установлення дрібних конструкцій [підвіконників, зливів, парапетів та ін.]масою до 0,5 т (вентиляційний залізобетонний канал )
- Установлення клапанів зворотних периметром до 2400 мм
- Установлення клапанів зворотних периметром до 3200 мм
- Установлення грат жалюзійних сталевих з вивірянням і закріпленням площею в світлі понад 0,25 м2 до 1 м2
- Прокладання повітроводів периметром понад 1600 мм до 2400 мм(800х400мм, 800х300мм) з оцинкованої сталі класу Н [нормальна]товщиною 0,9 мм Обсяг =(((0.8+0.4)*2*41+(0.8+0.3)*2*45+15+(0.6+0.4)*2*7+(0.45+0.45)*2*20+9) /100)*100
- Прокладання повітроводів діаметром понад 355 мм до 450 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 1,0 мм Обсяг = (((.45*3.1416*1) / 100)^3)*100
- Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку,поліетилену Обсяг = ((192+26.5) / 100)*100
Так, підпунктом 13 пункту 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII встановлено види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, у тому числі: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Поряд з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено, що до робіт протипожежного призначення відноситься, зокрема, монтаж систем протидимного захисту.
Для виконання таких робіт учасником не надано відповідну ліцензію.
Учасником надано Декларація № 032641/23 про провадження господарської діяльності про наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5. Учасником не надано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Враховуючи вищенаведене, пропозиція визначеного учасника переможця мала бути відхилена на підставі п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п.54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Ваша пропозиція не розглядалася, та не відхилялася Замовником, тому ваше звернення може не розглядатися Замовником.
Але, для уникання непорозумінь, та з метою аргументації прийнятого рішення Замовником надаємо відповідь на ваші запитання.
«Учасником надано довідку про наявність лише 7 працівників, що не може свідчити про своєчасне та якісне виконання такого обсягу робіт.» - Замовником не встановлювалося окремих вимог, щодо кількості працівників. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині
«В порушення умов тендерної документації дипломи на працівників є на російській мові без перекладів, що було встановлено розділом І тендерної документації»
Вимога Замовника: Для підтвердження правових відносин з працівниками, учасник процедури закупівлі має надати скан-копії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, або трудових договорів. При наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«Тобто наданий договір не є аналогічним тому, що надав Учасник-переможець.» Замовником визначено поняття аналогічного договору – це «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«не зазначений обсяг договору» Обсягом договору при капітальному чи поточному ремонті є 1 робота або 1 послуга. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«Учасник надав відомість ресурсів з цінами, що є порушенням умов тендерної документації.» Вимога надання відомості ресурсів без ціни – стосується ЗАМОВНИКА, не Учасника.
«Для виконання таких робіт учасником не надано відповідну ліцензію.» - предметом закупівлі є Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області, та на підвтердеження надано Декларація № 032641/23 про провадження господарської діяльності про наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«Учасником не надано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.» Відповідно до вимог тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5. Додаток 5 містить вичерпний перелік документів, які підтверджують відповідність пропозиції вимогам Замовника. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-22-000045 ● 7d2d3a69798047999a3ed168a8376aa4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 20:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023 № 256
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.11.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2023 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2023-10-27-003760-a 27.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-24 12:16:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2023-10-27-003760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зокрема визначено: «... Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель з дотриманням наступних вимог:… У разі якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією з попереднім накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або удосконаленого електронного підпису (УЕП) такої організації, накладання КЕП, або УЕП учасником на такі електронні документи не вимагається умовами тендерної документації. .. Документи, які надані учасником у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа (без наявності кваліфікованого електронного підпису КЕП, або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на документі) повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)...»
Учасником-ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" в складі тендерної пропозиції оприлюднено Витяг з реєстру платників єдиного податку № 24099 (Файл _5.4.Витяг Єдиний податок.pdf), який не містить дату видачі витягу, посаду, підпис, ПІБ керівника контролюючого органу (уповноважена особа) та печатку контролюючого органу, що видав витяг, без накладеного на витяг кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або удосконаленого електронного підпису (УЕП) повноваженої особи органу, яким його видано.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, так як Учасником процедури закупівлі подано витяг з реєстру платників єдиного податку не у формі електронного документа чи скан-копії, згідно з вимогами тендерної документації Замовника?
3. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації визначено умови та формат надання документального підтвердження: «…довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*…»
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№3/10 від 30.10.2023 р (файл _3. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів).pdf), в графі «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» Учасником вказано: Капітальний ремонт приміщень та улаштування водопроводу і каналізації у нежитловій будівлі літ. “А-2” на вул. Університетська, 16 в місті Харкові. 482576,40 (чотириста вісімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 40 коп.), ПДВ не передбачений вул. Університетська, 16 в місті Харкові.
Отже Замовником серед іншого вимагалось вказати обсяг договору у довідці, наведеній у Додатку 1.1 .Згідно відповіді Замовника від 15 листопада 2023 року на вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2023 року, оприлюдненої в електронній системі закупівель 15 листопада 2023 09:03, обсягом договору при капітальному чи поточному ремонті є 1 робота або 1 послуга.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), так як Учасником процедури закупівлі не вказано обсяг договору?
4. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації визначено : « …У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором)». У примітках до Додатку 1 Тендерної документації вказано : «..Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».* довідково: визначено виходячи поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
Згідно тендерної документації предмет закупівлі- Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області, згідно коду ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Предмет договору підряду №17/04 від 17 квітня 2023 року, який Учасник надав на підтвердження кваліфікаційним вимогам: Капітальний ремонт приміщень та улаштування водопроводу і каналізації у нежитловій будівлі літ. “А-2” на вул. Університетська, 16 в місті Харкові.
Яким чином Замовником визначалось подібність вищевказаних робіт, схожість у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо та підтверджувало виконання Учасником вимоги Замовника, щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
5. Яким чином Учасником закупівлі - ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" виконано вимогу тендерної документації щодо надання Учасником пояснювальної записки, передбачену пунктом 5 РОЗДІЛ I.II.ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) тендерної документації?
6. Згідно пункту 7 РОЗДІЛ I.ІІІ Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) тендерної документації передбачено, що додатково у складі пропозиції Учасник зобов’язаний надати: достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Учасником оприлюднено Декларація про провадження господарської діяльності (_14.Декларація Буд ліцензія.pdf). Згідно графи «Дозвільний документ» вказаної Декларації зазначено: Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками, довідку довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, в складі тендерної пропозиції Учасником - ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" не оприлюднено.
Згідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року№ 2806-IV, документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності; декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація) - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність.
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності визначено Законом України від 19 травня 2011 року № 3392-VI «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Декларація про провадження господарської діяльності не міститься у вказаному Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Також, Технічним завданням Додатку 5 Тендерної документації зокрема передбачено перелік робіт - «Противодимний захист».
Згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року №222-VIII визначено Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, серед яких підпункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 затверджено ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема визначено вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту.
Враховуючи вищезазначене, яким чином Учасником закупівлі - ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" виконано вимогу пункту 7 РОЗДІЛ I.ІІІ Додатку 5 тендерної документації?
7. Згідно розділу «Реєстр пропозицій» електронної системи закупівель стосовно ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" у графах «первинна пропозиція» та «Остаточна пропозиція» вказано сума з ПДВ. Згідно Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-10-27-003760-a 06 листопада 2023 15:39 стосовно ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" у графі «Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону» вказано 23 599 999,00 UAH з ПДВ. Згідно ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-10-27-003760-a від 07 листопада 2023 11:13, у графі «Ціна тендерної пропозиції/пропозиції» вказано: 23 599 999,00 UAH з ПДВ.
Згідно оприлюдненого Витягу з реєстру платників єдиного податку ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" віднесено до 3 групи з 2% ставкою платника єдиного податку без реєстрації ПДВ.
Відповідно до пункту 3.1 Договору про закупівлю робіт від 16 листопада 2023 року №14/11, укладеного за результатами закупівлі вказано: ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 23599 999, 00 грн (Двадцять три мільйони п'ятсот дев'яносто дев'ять тисич дев'ятсот дев'яносто дев'ять гри. 00 коп.), без ПДВ .
Чому виникли розбіжності в оприлюдненні інформації, щодо врахування ПДВ до ціни тендерної пропозиції ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-29 13:06:34
Пояснення на запит
Питання
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідь
Визначення очікуваної вартості робіт, під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області» здійснювалося на підставі розробленої кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу. До пояснення додається Зведений кошторисний розрахунок, затверджений наказом по підприємству, копія будівельної експертизи.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (П'ятигірський ліцей Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області (donets-osvita.gov.ua))
Питання
2. Згідно пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зокрема визначено: «... Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель з дотриманням наступних вимог:… У разі якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією з попереднім накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або удосконаленого електронного підпису (УЕП) такої організації, накладання КЕП, або УЕП учасником на такі електронні документи не вимагається умовами тендерної документації. .. Документи, які надані учасником у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа (без наявності кваліфікованого електронного підпису КЕП, або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на документі) повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)...»
Учасником-ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" в складі тендерної пропозиції оприлюднено Витяг з реєстру платників єдиного податку № 24099 (Файл _5.4.Витяг Єдиний податок.pdf), який не містить дату видачі витягу, посаду, підпис, ПІБ керівника контролюючого органу (уповноважена особа) та печатку контролюючого органу, що видав витяг, без накладеного на витяг кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або удосконаленого електронного підпису (УЕП) повноваженої особи органу, яким його видано.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, так як Учасником процедури закупівлі подано витяг з реєстру платників єдиного податку не у формі електронного документа чи скан-копії, згідно з вимогами тендерної документації Замовника?
Відповідь
Під час розгляду документу Файл _5.4.Витяг Єдиний податок.pdf Замовником встановлено наступне:
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Відповідно до п.4цього Наказу
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Тому прийнято рішення про віднесення цієї помилки до формальної, яка не впливає на зміст тенедрної пропозиції Учасника. Також, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація про систему оподаткування Учасника міститься у відкритих реєстрах даних.
Питання
3. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації визначено умови та формат надання документального підтвердження: «…довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*…»
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№3/10 від 30.10.2023 р (файл _3. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів).pdf), в графі «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» Учасником вказано: Капітальний ремонт приміщень та улаштування водопроводу і каналізації у нежитловій будівлі літ. “А-2” на вул. Університетська, 16 в місті Харкові. 482576,40 (чотириста вісімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 40 коп.), ПДВ не передбачений вул. Університетська, 16 в місті Харкові.
Отже Замовником серед іншого вимагалось вказати обсяг договору у довідці, наведеній у Додатку 1.1 .Згідно відповіді Замовника від 15 листопада 2023 року на вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2023 року, оприлюдненої в електронній системі закупівель 15 листопада 2023 09:03, обсягом договору при капітальному чи поточному ремонті є 1 робота або 1 послуга.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), так як Учасником процедури закупівлі не вказано обсяг договору?
Відповідь
Замовником не встановлено невідповідності в цієї частині, тому що обсягом договору при капітальному чи поточному ремонті є 1 робота або 1 послуга.
Питання
4. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації визначено : « …У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором)». У примітках до Додатку 1 Тендерної документації вказано : «..Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».* довідково: визначено виходячи поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
Згідно тендерної документації предмет закупівлі- Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області, згідно коду ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Предмет договору підряду №17/04 від 17 квітня 2023 року, який Учасник надав на підтвердження кваліфікаційним вимогам: Капітальний ремонт приміщень та улаштування водопроводу і каналізації у нежитловій будівлі літ. “А-2” на вул. Університетська, 16 в місті Харкові.
Яким чином Замовником визначалось подібність вищевказаних робіт, схожість у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо та підтверджувало виконання Учасником вимоги Замовника, щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Відповідь
Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Замовником шляхом візуального перегляду здійснювалося порівняння видів робіт які надані Учасником як аналогічні, у порівнянні з видами робіт, які вимагаються Замовником до виконання.
Питання
5. Яким чином Учасником закупівлі - ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" виконано вимогу тендерної документації щодо надання Учасником пояснювальної записки, передбачену пунктом 5 РОЗДІЛ I.II.ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) тендерної документації?
Відповідь
Відповідно до п.3.9. Настанови з визначення вартості будівництва, Пояснювальна записка надається до інвесторської кошторисної документації. За умовами тендерної документації, Учасник повинен надати Договірну ціну, яка не передбачає в своєму складі (згідно Настанови) наявність пояснювальної записки. Відповідно до вимог тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В даному випадку надання пояснювальної записки не передбачено Законодавством, а саме Настановою з визначення вартості будівництва, у складі Договірної ціни учасника торгів.
Питання
6. Згідно пункту 7 РОЗДІЛ I.ІІІ Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) тендерної документації передбачено, що додатково у складі пропозиції Учасник зобов’язаний надати: достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Учасником оприлюднено Декларація про провадження господарської діяльності (_14.Декларація Буд ліцензія.pdf). Згідно графи «Дозвільний документ» вказаної Декларації зазначено: Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками, довідку довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, в складі тендерної пропозиції Учасником - ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" не оприлюднено.
Згідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року№ 2806-IV, документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності; декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація) - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність.
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності визначено Законом України від 19 травня 2011 року № 3392-VI «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Декларація про провадження господарської діяльності не міститься у вказаному Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Також, Технічним завданням Додатку 5 Тендерної документації зокрема передбачено перелік робіт - «Противодимний захист».
Згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року №222-VIII визначено Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, серед яких підпункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 затверджено ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема визначено вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту.
Враховуючи вищезазначене, яким чином Учасником закупівлі - ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" виконано вимогу пункту 7 РОЗДІЛ I.ІІІ Додатку 5 тендерної документації?
Відповідь
Згідно постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», а саме підпункту 1 пункту 1 :
у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Зауважимо, що згідно додатку 2 постанови - Виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) , як у нашому випадку, потребує тільки повідомлення про початок виконання будівельних робіт .
Учасником-переможцем ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" надано Декларацію № 032641/23 про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Монтаж систем протидимного захисту , який потребує наявності ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в своєму обсязі складає менше ніж 20 % від загальної вартості робіт .
Згідно пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник, у разі залучення субпідрядної(их) організації(й) щодо виконання умов договору в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде укладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає Замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію за підписом уповноваженої особи учасника про повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
Згідно Розділу 16-1 ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ СУБПІДРЯДНИКІВ ДОДАТОКУ 4 тендерної документації , а саме ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ про закупівлю робіт та його пункту 16-1.2. Залучення інших субпідрядників, які не передбачені Переліком*, обсяг робіт щодо кожного суб’єкта господарювання не перевищує 20 відсотків від вартості Договору, здійснюється на основі письмового запиту Генпідрядника.
*Перелік - це Перелік субпідрядних організацій (обсяг робіт щодо кожного суб’єкта господарювання яких перевищує 20 відсотків від вартості Договору) , які Учасник передбачив у своїй тендерній пропозиції.
Таким чином, Учасник-Переможець ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" не маючи ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, скористався своїм правом не надавати дані про субпідрядну організацію , яку Учасник-Переможець планує залучити для монтажу системи протидимного захисту, так, як монтаж систем протидимного захисту , який потребує наявності ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в своєму обсязі складає менше ніж 20 % від загальної вартості робіт .
При цьому залучення субпідрядної організації , яку Учасник-Переможець планує залучити для монтажу системи протидимного захисту, буде здійснюватись згідно пункту 16-1.2. проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Питання
7. Згідно розділу «Реєстр пропозицій» електронної системи закупівель стосовно ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" у графах «первинна пропозиція» та «Остаточна пропозиція» вказано сума з ПДВ. Згідно Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-10-27-003760-a 06 листопада 2023 15:39 стосовно ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" у графі «Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону» вказано 23 599 999,00 UAH з ПДВ. Згідно ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-10-27-003760-a від 07 листопада 2023 11:13, у графі «Ціна тендерної пропозиції/пропозиції» вказано: 23 599 999,00 UAH з ПДВ.
Згідно оприлюдненого Витягу з реєстру платників єдиного податку ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" віднесено до 3 групи з 2% ставкою платника єдиного податку без реєстрації ПДВ.
Відповідно до пункту 3.1 Договору про закупівлю робіт від 16 листопада 2023 року №14/11, укладеного за результатами закупівлі вказано: ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 23599 999, 00 грн (Двадцять три мільйони п'ятсот дев'яносто дев'ять тисич дев'ятсот дев'яносто дев'ять гри. 00 коп.), без ПДВ .
Чому виникли розбіжності в оприлюдненні інформації, щодо врахування ПДВ до ціни тендерної пропозиції ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН"?
Відповідь
Під час подання тендерної пропозиції Учасником, через електронний кабінет, відсутня технічна можливість, щодо обрання способу оподаткування, та зазначення або не зазначення ПДВ. Це технічна реалізація роботи електронних площадок в системі Прозоро, та ні Замовник ні Учасник не можуть здійснити вплив на визначення зазначення позначки ПДВ.
Зазначення позначки наявності ПДВ, або її відсутності зазначається під час оприлюднення укладеного договору про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на моніторинг UA-M-2023-11-22-000045 до закупівлі UA-2023-10-27-003760-a за оголошенням «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» , повідомляємо про здійснені заходи, щодо усунення виявлених порушень, а саме, надіслано електроний лист з пропозицією припинення зобов’язань за договором № 14/11 від 16.11.2023 року з ТОВ «СТАР БУД ЮКРЕЙН», шляхом розірвання договору про закупівлю. Вихідний лист від 08.12.2023 року № 01-24/461 додається.
2023-12-13 16:00:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Додатковою угодою №2 від 19 грудня 2023р. до договору про закупівлю робіт №14/11 від 16 листопада 2023 року розірвано Договір про закупівлю робіт №14/11 від 16 листопада 2023 року за взаємною згодою Сторін з 8 грудня 2023 року.
2023-12-20 19:25:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" |
24 226 151,19
UAH з ПДВ
|
23 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УРТУС" |
26 050 240,20
UAH з ПДВ
|
23 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" #44965765 |
Переможець |
23 599 999,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 09:18
|
Додаткова угода | укладений |
20 грудня 2023 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 13:19
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 08:27
|
Додаток 4 | укладений |
16 листопада 2023 08:25
|
Додаток 3 | укладений |
16 листопада 2023 08:25
|
Додаток 2 | укладений |
16 листопада 2023 08:25
|
Додаток 1 | укладений |
16 листопада 2023 08:25
|
Договір | укладений |
16 листопада 2023 08:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення предмету закупівлі код ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П’ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, будинок 4 , селище П’ятигірське , Ізюмського району, Харківської області» |
Номер договору про закупівлю: | 14/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимог ст.ст. 651 - 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, керуючись п.п. 12.7.2, п. 12.9, п. 16.2, п.18.4., пп.18.4.1 п. 18.5 Договору, Висновком ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-10-27-003760-а від 06.12.2023 року, Сторони домовились розірвати Договір за взаємною згодою Сторін з «8» грудня 2023 року. |