Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142891 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова,14 |
Контактна особа: |
Трофимова Антоніна Михайлівна +380623921586 osvitazak@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 63 823 292,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319 116,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 316644 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних робіт та/або підписаних актів приймання передачі обладнання і рахунку на оплату | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Iнша подія | Після реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 15:50 |
ТД (оновлена)ЗОШ6 |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
протоколом №34 від 19.08.2020року
1.
Відповідно до вимог п.п. 5.3., п.5, Розділу ІІІ тендерної документації, учасникам торгів необхідно надати:
«5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо).»
п. 1, Розділом ІІІ тендерної документації передбачено:
«У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» надані документи які перед скануванням не були завірені підписом повноваженої особи та печаткою учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Аналогічний договір 1 – Договір субпідряду №1674/18 від 02.05.2018 року
- Акти виконаних робіт до аналогічного договору 1
- Аналогічний договір 2 – Договір субпідряду №2170/19 від 26.04.2019 року
- Акти виконаних робіт до аналогічного договору 2
2.
Відповідно до вимог п.п. 5.4., п.5, Розділу ІІІ тендерної документації, учасникам торгів необхідно надати:
«5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки *
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки.*
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» надана фінансова звітність за 2016 – 2019 роки.
Фінансова звітність за звітний період 2020 року - відсутня !
3.
Відповідно до вимог п.п. 10, п.1, Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
«- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.»
В тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» відсутня ліцензія ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення. Дана ліцензія необхідна для виконання робіт протипожежного призначення передбачених Технічним завданням тендерної документації, відповідно до постанови КМУ від 23.11.16 №852.
Також, у наданому листі про залучення субпідрядних організацій, ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» зазначило, що субпідрядні організації для виконання робіт залучатися не будуть. Інших пояснень також не надано.
4.
Відповідно до п.3, Розділу V тендерної документації, тендерна пропозиція учасника відхиляється якщо « - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;»
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, а саме:
- Відсутність належного оформлення учасником поданих документів у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям (аналогічні договори).
- Відсутність у складі тендерної пропозиції фінансового звіту за звітний період 2020 року.
- Відсутність у складі тендерної пропозиції Ліцензії ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення.
ВИМАГАЄМО:
- Скасувати рішення щодо визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» переможцем торгів, так як рішення прийнято з грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
- Скасувати рішення Протоколу №34 від 19.08.2020 року про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів за номером UA-2020-07-31-005556-c - ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ».
- Відхилити та визнати тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі не виконання вимог нашого товариства – будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України.
Директор Ю.П. Лобяк
1. ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» в складі тендерної пропозиції були надані скан-копії оригіналів документів, а саме:
Аналогічний договір 1 – Договір субпідряду №1674/18 від 02.05.2018 року;
Акти виконаних робіт до аналогічного договору 1;
Аналогічний договір 2 – Договір субпідряду №2170/19 від 26.04.2019 року;
Акти виконаних робіт до аналогічного договору 2.
Надання документів відсканованих з оригіналів, а не з завірених копій документів не впливає на зміст тендерної пропозиції та відноситься до формальних помилок. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Розділу ІІІ тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки *
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Як вбачається з Листа-пояснення №630 від 13.08.2020 р., наданого у складі тендерної пропозиції, та фінансової звітності за 2016-2019 роки, ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» є суб’єктом малого підприємництва та подає фінансову звітність 1 раз на рік, відповідно до ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, неподання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» фінансової звітності за 2020 рік не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
3. У примітці до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, зазначається, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» було надано скан-копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» відповідає вимогам тендерної документації, рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом №34 від 19.08.2020 р. є правомірним та не підлягає скасуванню.
1. Щодо не надання фінансової звітності за звітний період.
Замовником з цього приводу надана відповідь:
« Як вбачається з Листа-пояснення №630 від 13.08.2020 р., наданого у складі тендерної пропозиції, та фінансової звітності за 2016-2019 роки, ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» є суб’єктом малого підприємництва та подає фінансову звітність 1 раз на рік, відповідно до ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, неподання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» фінансової звітності за 2020 рік не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. »
При розгляді даного питання, Замовником було грубо порушено ЗУ «Про публічні закупівлі»
Звертаємо увагу на те, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №625 від 17.07.2019 року були внесені зміни до Порядку подання фінансової звітності, а саме:
«4) абзац шістнадцятий викласти в такій редакції:
"Підприємства, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов'язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.";»
Тобто, в новій редакції «Порядку подання фінансової звітності» вилучили «малі підприємства» і починаючи із 24.07.2019 року усі малі підприємства змушені подавати проміжну фінансову звітність І кварталу, перше півріччя та дев’ять місяців.
Враховуючи вище викладене, ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», як суб’єкт малого підприємництва відповідно до діючого законодавства України змушений подавати фінансову звітність проміжну фінансову звітність ( зокрема, щодо не надання фінансової звітності за звітний період (І кварталу, перше півріччя та дев’ять місяців).
Умовами тендерної документації передбачається для учасників торгів в складі своєї тендерної пропозиції надати в тому числі фінансову звітність за звітний період.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» фінансова звітність відсутня!
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена!
2. Щодо відсутності ліцензії ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення.
Замовником з цього приводу надана відповідь:
«У примітці до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, зазначається, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» було надано скан-копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією.»
Звертаємо увагу на те, що відповідно до постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуванню підлягають послуги і роботи протипожежного призначення, а саме: «Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)».
Відповідно технічному завданню, згідно предмету закупівлі, передбачено виконання робіт:
«Нанесення механiзованим способом в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй»
Відповідно примітці до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією, не включає необхідного переліку робіт і послуг протипожежного призначення та не є належним підтвердженням вимогам до тендерної документації.
На вищезазначені роботи необхідна ліцензія ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення, яка відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», що не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з вище зазначеним,
ВИМАГАЄМО:
- скасувати рішення щодо визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» переможцем торгів;
- скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженого органу №34 від 19.08.2020 року про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ».
- Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
В разі не виконання вимог нашого підприємства – будемо звертатись до Національної поліції, Генеральної прокуратури України та до Національного антикорупційного бюро України з метою перевірки законності проведення даної закупівлі та притягнення до кримінальної відповідальності членів тендерного комітету за грубе порушення Закону України.
1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії фінансової звітності за звітний період та чотири попередні роки.
Нормами ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. № 996-XIV встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев'яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Таким чином, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Фінансова звітність за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев'яти місяців є проміжною, що також узгоджується з положеннями Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000р. № 419 (з подальшими змінами).
З огляду на вимогу тендерної документації щодо надання фінансової звітності саме за звітний період (календарний рік), ненадання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» проміжної фінансової звітності за 1 квартал чи півріччя 2020 року не суперечить вимогам тендерної документації та не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Також, Замовник зауважує на тому, що вимога про надання учасником закупівлі фінансової звітності необхідна для підтвердження його фінансової спроможності. Зокрема, для підтвердження середньорічного обороту коштів за останні 4 роки, який має бути не менше 100% від суми пропозиції.
Тобто, висновки про наявність фінансової спроможності робляться Замовником на підставі фінансової звітності за останні 4 роки (2016-2019р.р.), а дані проміжної фінансової звітності за 2020р. до розрахунку не приймаються.
2. Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.112016р. № 852.
Відповідно до положень вказаного переліку ліцензуванню підлягають роботи у разі відсутності у суб’єкта господарювання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» було надано скан-копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» відповідає вимогам тендерної документації, рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом від 19.08.2020р. № 34 є правомірним та не підлягає скасуванню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-02-000009 ● cf472a55a926481bb7684ebcf3ae5185
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2020 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.11.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-07-31-005556-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-09 16:50:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі загальноосвітньої школи I-II ступенів №6 під навчально-виховний комплекс №3 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл.,м. Покровськ,вул. Таманова,22а (коригування) (ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-005556-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
– пункту 7 розділу І «Загальні положення» щодо перекладу українською мовою, документів, складених мовою іншою ніж українська мова, а саме договорів про виконання аналогічних договорів, додаткових угод до них та актів виконання робіт;
– підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема щодо документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору, в розумінні співставності за складом та характером робіт, оскільки в тендерній пропозиції підтверджено досвід виконання робіт щодо реконструкції систем газоочистки агломашин №1-12 (зона спікання) та №7-12 (зона охолодження), а предметом даної закупівлі є реконструкція будівлі загальноосвітньої школи під навчально-виховний комплекс?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-12 16:20:23
Пояснення
На ваш запит Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області повідомляє наступне:
1. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-07-31-005556-с на закупівлю «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи I-II ступенів №6 під навчально-виховний комплекс №3 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 22а (коригування)» код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт замовником відповідно до приписів ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII наведено необхідну інформацію щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій.
2. З огляду на значний обсяг документів тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги п. 7 розділу І тендерної документації щодо перекладу українською мовою документів, складених мовою іншою ніж українська мова, а саме договорів про виконання аналогічних договорів, додаткових угод до них та актів виконання робіт шляхом надання даного перекладу в паперовій формі в складі документів, надання яких вимагалося від переможця процедури закупівлі.
3. На виконання вимог п.п. 5.3 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» надано документи, зокрема, договори субпідряду на будівельно-монтажні, пусконалагоджувальні роботи від 02.05.2018р. № 1674/18 та від 26.04.2019р. № 2170/19.
З метою встановлення відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, встановленого тендерною документацією, замовником здійснено аналіз документів пропозиції учасника.
З наданих договорів та актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3 вбачається, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» виконувало в межах вказаних договорів в тому числі загальнобудівельні роботи, серед яких: улаштування стін з цегли, улаштування покрівлі з утепленням, утеплення конструкцій мінеральною ватою тощо, а також пусконалагоджувальні роботи.
При цьому, визначальним фактором при визначенні відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних робіт є саме склад та характер виконуваних робіт, а не об’єкт на якому такі роботи виконувались.
За наведених обставин замовником зроблено висновок щодо співставності робіт, які виконувались учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» за наданими аналогічними договорами, за складом та характером до робіт за предметом закупівлі.
Відтак, в діях Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Крім того, хочемо зазначити, що на поточний момент процедура відкритих торгів UA-2020-07-31-005556-с є завершеною та у замовника відсутня технічна можливість відміни своїх рішень, оскільки це не передбачено законодавством в сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду висновку моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи I-II ступенів №6 під навчально-виховний комплекс №3 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 22а (коригування)» код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, проведеного Управлінням північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області з 03.11.2020 по 18.11.2020 р. Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області надає аргументовані заперечення та повідомляє наступне. У спірному випадку органом фінансового контролю виявлені та зазначені у висновку порушення у процедурі закупівлі, такі-як: - Недотримання вимог до оголошення про проведення відкритих торгів; - Порушення порядку розгляду тендерної пропозиції учасника, визначеного переможцем. 1. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-07-31-005556-с на закупівлю «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи I-II ступенів №6 під навчально-виховний комплекс №3 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 22а (коригування)» код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт замовником відповідно до приписів ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII наведено всю можливу інформацію щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 17.07.2020 року у зв’язку з набранням чинності новою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» втратив чинність Наказ Мінекономіки від 22.03.2016 року № 490, яким визначалися форми документів у сфері публічних закупівель, та який не містив вимоги щодо зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій у формі оголошення про проведення відкритих торгів. З дати втрати чинності Наказом № 490 при заповненні полів в електронній системі закупівель (ЕСЗ) замовник мав керуватися виключно нормами Закону. Разом з тим, на майданчику Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області в ЕСЗ технічний функціонал на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-31-005556-с не було реалізовано з урахуванням норм нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, поля, в якому можна було б зазначити інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками і яке замовник обов’язково повинен заповнити в силу приписів п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» при оприлюдненні інформації в ЕСЗ, просто не існувало. При цьому, умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками викладено замовником у п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації. Таким чином, учасники не були позбавленні інформації з відомостями про умови надання забезпечення тендерних пропозицій по вказаній закупівлі і відсутність цієї інформації саме в оголошенні про проведення відкритих торгів не завадило учасникам подати тендерні пропозиції, а замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможця. Наведені обставини жодним чином не вплинули на кінцевий результат проведених публічних торгів і не можуть бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу, які визначені у пункті 3 висновку. 2. У п. 2 Констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зазначається, що за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Умовами п. 7 розділу І тендерної документації встановлена вимога, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Всі документи надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», які підготовлені безпосередньо самим учасником складені українською мовою. На виконання вимог п.п. 5.3 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» в складі документів тендерної пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надано аналогічні договори та акти виконаних робіт до них, складені російською мовою. Зважаючи на те, що всі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо для участі у даних відкритих торгах, викладені українською мовою, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ» як такої, що викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією. Окрім того, відповідно до статті 10 Конституції України, російська мова не є іноземною мовою, а є мовою національних меншин України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Інформація, яка міститься в аналогічних договорах та актах виконаних робіт до них є достатньою для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації. Однак, незважаючи на вищезазначені підстави та з огляду на значний обсяг документів тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги п. 7 розділу І тендерної документації щодо перекладу українською мовою документів, складених мовою іншою ніж українська мова, а саме договорів про виконання аналогічних договорів, додаткових угод до них та актів виконаних робіт шляхом надання даного перекладу в паперовій формі в складі документів, надання яких вимагалося від переможця процедури закупівлі. З наведеного вбачається, що недоліки, які встановлено Управлінням північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області, є формальним, такі помилки не призводять до значного спотворення інформації, не впливають на результати кваліфікації учасника, оскільки не спростовують висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору, допущені очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та за умови, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності та встановити, що така помилка не навмисна. Пунктом 3 висновку про результати моніторингу Управління північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області зобов`язує замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства. Відповідно до ст. 202 ГК України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.ч. 1-2 ст. 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до розділу І Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 року №86, висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 р. №86 в електронній системі закупівель. Розділами II та III Порядку заповнення форми висновку визначено порядок заповнення вступної та констатуючої частини форми висновку. Зокрема, у п.2 Розділу II констатуючої частини висновку робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Всупереч наведеним приписам висновок про результати моніторингу Управління північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області не містить посилань на відповідні положення закону або договору, якими в якості підстав для припинення зобов’язань за договором визначені порушення положень п. 9 ч. 2 ст. 21, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні відкритих торгів. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Разом з тим, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження органу фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов`язань за договором про закупівлю. Крім того, такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Управління північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області зводяться до невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків пов`язується із оформленням документів учасником, якого визначено переможцем торгів. З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Висновок про результати моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ГЕРЦ», який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. За наведених обставин Замовник вважає висновок про результати моніторингу закупівлі Управління північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області безпідставним та прийнятим без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття неупередженого висновку за результатами моніторингу, у зв’язку з чим Замовник не має правових підстав для розірвання договору з переможцем процедури закупівлі.
2020-11-25 16:37:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Донецького окружного адміністративного суду 03.12.2020 року. |
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Документи:
11 січня 2021 15:47
|
Електронний підпис |
11 січня 2021 15:45
|
Ухвала про прийняття |
03 грудня 2020 16:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" |
63 510 708,00
UAH з ПДВ
|
63 191 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСНОВА БУД ПЛЮС" |
63 752 111,80
UAH з ПДВ
|
63 432 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" |
63 803 785,39
UAH з ПДВ
|
63 803 785,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАТОК" |
63 811 318,00
UAH з ПДВ
|
63 811 318,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" #35270468 |
Переможець |
63 191 592,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 18:46
|
ДУ 8 від 29.12.23.PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 18:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 18:56
|
ДУ 7 від 31.03.2023.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2023 18:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 10:53
|
ДУ 6 від 22.08.2022.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2022 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 12:32
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
27 травня 2022 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 11:07
|
ДУ 4 дог 7 від 08.09.2020.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 15:01
|
ДУ 3 до дог 7 від 08.09.20.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 15:21
|
дод угода 2.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 13:22
|
договор.PDF | укладений |
11 вересня 2020 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |