Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова.
Очікувана вартість
5 540 000,00 UAH
UA-2023-03-24-001498-a b5ff9bf8e87044978f31b4fcbff5b4ea
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена Андріївна

380322372065 olenaleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
Контактна особа: Легінович Олена Андріївна
380322372065
olenaleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2023 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2023 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Франківськго району м.Львова, відповідно до Технічного завдання додатку 3 до Тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються протягом тридцяти календарних днів, на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2023 10:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 березня 2023 09:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2023 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2023 09:40
Нова редакція-Тендерна документація.doc
24 березня 2023 09:56
Тендерна документація.doc
28 березня 2023 09:39
Нова редакція-Додаток 3 (Тех.завдання).docx
24 березня 2023 09:56
Додаток 3 (Тех.завдання).docx
28 березня 2023 09:35
Прелік змін.doc
24 березня 2023 09:58
Додаток 5 (Проєкт договору).docx
24 березня 2023 09:58
Оголошення.doc
24 березня 2023 09:56
Додаток 4 (Тендерна пропозиція).docx
24 березня 2023 09:56
Додаток 2. (п.44 для учасників та переможця).doc
24 березня 2023 09:56
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-03-24-001498-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів", Код ЄДРПОУ:31804345
Скарга щодо прийнятого рішення замовником
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-03-24-001498-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів", Код ЄДРПОУ:31804345
Дата подання: 19 травня 2023 18:21
Скарга щодо прийнятого рішення замовником
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2023 15:38
рішення від 23.05.2023 № 7028.pdf
Дата публікації: 23 травня 2023 15:37
рішення від 31.05.2023 № 7744.pdf
Дата публікації: 05 червня 2023 17:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7744-р/пк-пз від 31.05.202 Замовником скасувано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ВМ КАПІТАЛ ГРУП" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова.
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2023 16:48

Документи Органу Оскарження

23 травня 2023 15:37
рішення від 23.05.2023 № 7028.pdf
05 червня 2023 17:16
рішення від 31.05.2023 № 7744.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-24-000022 ● 5790f9bbd9b44ac1a0e50ca7c73afffb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2023 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

24.11.2023 № 220

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2023 № 220

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-03-24-001498-a 24.03.2023 Франківська районна адміністрація Львівської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-06 15:53:53

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-001498-a), проведеної Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати документи, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-08 15:14:00

Надання пояснень

На Ваш електронний запит про надання пояснень від 06.12.2023 щодо закупівлі полуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення покосу газонів та висадки квітників на території району (враховуючи показники минулих років). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами). Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2023 рік на основі фактичного виконання за 2022 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати та вимог до якості матеріальних ресурсів, враховуючи вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, тощо; примірна кошторисна документація (додається).Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням, визначених ухвалою Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд». Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до вимог нормативних документів, що регламентують якість надання послуг, зокрема: Правила утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006 року №105, Правил благоустрою Львівської міської територіальної громади, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011. № 376 (зі змінами та доповненнями), тощо. Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро. Обгрунтування Франківської районної адміністрації Львівської міської ради технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення опубліковано на веб-сайті Львівської міської ради за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/25156 у вигляді скан-копії (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-11 15:52:50

Про надання пояснення_2

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-24-001498-a), проведеної Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до пункту 40 Особливостей в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” Замовник двічі розмістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 08.04.2023, до 10.06.2023.
Однак на порушення вимог частини пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону №922 Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей здійснено скаржником-учасником Дочірнім підприємством "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" відповідно до його скарги за номером UA-2023-03-24-001498-a.c2, прийнятої до розгляду колегією АМКУ 23.05.2023) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08.11.2022 із переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” для усунення виявлених невідповідностей, зокрема що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)).
Пояснити, чому не дотримано вимоги частини пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону №922?
2. Колегія АМКУ рішенням від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” переможцем процедури закупівлі номером UA-2023-03-24-001498-a, яке Замовник виконав 06.06.2023.
При цьому, колегія АМКУ своїм рішенням від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), які фактично були виявлені скаржником та їх виправлення.
Пояснити, чому на порушення вимог частин десятої та одинадцятої статті 29 Закону № 922 Замовник продовжив розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” та не розглянув після виконання рішення колегії АМКУ від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки визначені Законом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-14 11:27:43

Надання пояснень

На Ваш електронний запит про надання пояснень від 11.12.2023 щодо закупівлі поcлуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 повідомляємо наступне:
Закупівлю послуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова Замовником здійснено відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі-Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) . Відповідно до пункту 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, норма чітко надає можливість за результатами виконання рішення органу оскарження надати можливість для учасника з найбільш економічно вигідною ціною виправити недоліки у складі пропозиції. Отже у тексті рішення від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз АМКУ в частині розгляду питання пункту 2 (сторінка 8-9) колегією АМКУ встановлено: « Разом з тим, договір від 26.04.2023 № 56/Т/22, предметом якого є "надання послуг з покосу газонів" не є аналогічним в розумінні Документації "Аналогічним вважається Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень, із обов`язковим наданням послуг з покосів газонів, висадки та утримання квіткових рослин. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент оголошення Процедури закупівлі)…».
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Колегія АМКУ постановила скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП", що не означає, що замовник повинен дискваліфікувати даного учасника. Вивчивши рішення, підставами для оскарження були помилки, пов’язані з кваліфікаційними документами, тому замовник зобов’язаний надати такому учаснику можливість виправити відповідні помилки.
На підставі рішення АМКУ як органу оскарження Замовник скасовує своє попереднє рішення від 06.06.2023 №16/6 про визначення переможця ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП". В результаті тендерна пропозиція цього учасника повертається на кваліфікацію і Замовник повторно розглядає пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник має право та технічну можливість при проведенні повторного розгляду пропозиції (після оскарження) дати учаснику 24 години на виправлення помилок. Також, враховуючи мотивувальну частину рішення, з метою уникнення порушень Закону та законних прав та інтересів Учасника ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП", виконуючи рішення органу оскарження від 31.05.2023 №7744-р/пк-пз , керуючись пунктом 40 Особливостей Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати договір та документи, що підтверджують його виконання.
Після виправлення Учасником невідповідностей, прийнято рішення Замовника, відповідно до якого визнано "ВМ КАПІТАЛ ГРУП" переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Отже, у замовника не було підстав розглядати наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, а саме Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів".
При цьому Замовник, окрім рішення органу оскарження дотримано і вимог Особливостей та Закону.
Аналогічне позитивне рішення органу оскарження щодо повторного надання учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей за №5349-р/пк-пз від 17.03.2021 (додається).
Здійснення державного фінансового контролю, спрямоване на оцінку ефективного, результативного використання та збереження фінансових ресурсів, досягнення економії бюджетних коштів, а різниця між тендерними пропозиціями учасників ТОВ "ВМ КАПІТАЛ ГРУП" та Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" становить понад 1 мільйон гривень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (Замовник), на виконання висновку моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 та зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.12.2023 щодо закупівлі поcлуг за ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова (UA-2023-03-24-001498-a) здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди №2 від 22.12.2023р. до договору № 48/23 від 20.06.2023 р. про припинення зобов’язань за договором.

2023-12-22 10:47:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” установлено порушення вимог пунктів 38, 40 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-6

sas-3-8

sas-3-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” 3 696 387,01
UAH з ПДВ
3 696 387,01
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" 4 769 929,14
UAH з ПДВ
4 769 929,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 червня 2023 00:50
Електронний підпис
14 червня 2023 00:48
Довідка.zip
14 червня 2023 00:48
Довідка.pdf
14 червня 2023 00:48
Довідка-2.zip
14 червня 2023 00:48
Довідка 2.pdf
10 червня 2023 00:57
Електронний підпис
10 червня 2023 00:55
3.2.Витяг по оплаті.pdf
19 травня 2023 21:42
Електронний підпис
19 травня 2023 21:41
п.44 Особливостей
19 травня 2023 21:41
п.44 Особливостей
19 травня 2023 21:41
п.44 Особливостей
19 травня 2023 21:41
п.44 Особливостей
19 травня 2023 21:41
п.44 Особливостей
19 травня 2023 21:41
п.44 Особливостей
08 квітня 2023 14:16
Електронний підпис
08 квітня 2023 14:14
3.2.Виписка.jpeg
08 квітня 2023 14:14
1.5.Договір ЦПХ Джура .pdf
08 квітня 2023 14:14
1.2.Накази Фединець М.І.pdf
08 квітня 2023 14:14
Довідка працівники
02 квітня 2023 13:22
Електронний підпис
02 квітня 2023 13:20
9.0.Договір оренди VOLVO.pdf
02 квітня 2023 13:20
8.Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2023 13:20
3.1. Наказ на директора.pdf
02 квітня 2023 13:20
23.Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2023 13:20
21.2.Витяг ЄДР .pdf
02 квітня 2023 13:20
21.1.Завірений витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2023 13:20
14.Охорона праці.pdf
02 квітня 2023 13:20
12.Договори ЦПХ.pdf
02 квітня 2023 13:20
11.Штатний розпис.pdf
02 квітня 2023 13:20
10.Довідка працівники.pdf
02 квітня 2023 13:20
9.6.Лист пояснення МТБ.pdf
02 квітня 2023 13:20
9.5.Видаткові накладні 2.pdf
02 квітня 2023 13:20
9.3.Техпаспорт вольво.JPG
02 квітня 2023 13:20
9.2.Техпаспорт Вольво 2.JPG

Публічні документи

31 березня 2023 15:23
Електронний підпис
31 березня 2023 15:19
3.4 Відгук.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
1.1. МТБ накладні.pdf
31 березня 2023 15:19
8. Захист довкілля.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
12. Довідка ст_ 17.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
3.1 Договір 103-22 з ду.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
Проект договору.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
12. Довідка ст_ 17.pdf
31 березня 2023 15:19
4.1 Наказ Немеровський .jpg.p7s
31 березня 2023 15:19
8. Захист довкілля.pdf
31 березня 2023 15:19
3.3. Банківські виписки.pdf
31 березня 2023 15:19
12.2 Виписка ЄДР.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
10 Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2023 15:19
9 Технічне завдання.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
3.4 Відгук.pdf
31 березня 2023 15:19
9 Технічне завдання.pdf
31 березня 2023 15:19
6.1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 березня 2023 15:19
12.1 Лист гарантія РФ-РБ.pdf
31 березня 2023 15:19
6. Свідоцтво ПДВ.pdf
31 березня 2023 15:19
4.1 Наказ Немеровський .jpg
31 березня 2023 15:19
Проект договору.pdf
31 березня 2023 15:19
6.1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
2.3. ОП.pdf
31 березня 2023 15:19
3.2 Акти виконаних робіт.pdf
31 березня 2023 15:19
10 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
2.3. ОП.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
1.1. МТБ накладні.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
3.1 Договір 103-22 з ду.pdf
31 березня 2023 15:19
12.2 Виписка ЄДР.pdf
31 березня 2023 15:19
6. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
2.1. штатний розпис.jpg
31 березня 2023 15:19
12.1 Лист гарантія РФ-РБ.pdf.p7s
31 березня 2023 15:19
2.1. штатний розпис.jpg.p7s
31 березня 2023 15:19
3.3. Банківські виписки.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”
#43706951
Рішення скасоване 3 696 387,01
UAH з ПДВ
06 червня 2023 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 15:30
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”
#43706951
Переможець 3 696 387,01
UAH з ПДВ
13 червня 2023 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2023 13:36

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Таблиці 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі підпункту 2.4. Учасник надає документи, що підтверджують проходження навчання відповідальних осіб з охорони праці, а саме Витяг з протоколу про засідання комісії з питань охорони праці та посвідчення про перевірку знань з охорони праці - не менше, ніж на 2 (двох) осіб 1.2. Перелік виявлених невідповідностей учасником ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” завантажено посвідчення видане на ім’я Фединець Миколи Івановича та Кучера Олега Ярославовича, однак в інформаційній довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№08/04 від 01.04.2023 працівник Фединець Микола Іванович не зазначений 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, враховуючи наведене, привести у відповідність вищевказану довідку та/або дозавантажити Витяг з протоколу про засідання комісії з питань охорони праці і посвідчення на ще 1 працівника, що зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Таблиці 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі підпункту 3.3. Учасник надає позитивний лист(и)-відгук(и) від замовника торгів щодо виконання умов аналогічного(их) договору(ів), виданий(і) у 2023 році 2.2. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано відгук до договору №20/10 від 20.10.2022р., виданий 15.11.2022 року 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити відгук до договору №20/10 від 20.10.2022р., виданий у 2023 році. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Таблиці 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі підпункту 3.4. Учасник повинен завантажити скан-копії актів наданих послуг та документи, що підтверджують оплату наданих послуг відповідно до укладеного(их) договору(ів) 3.2. Перелік виявлених невідповідностей Учасником Учасником відповідно до виконаного договору №20/10 від 20.10.2022р. завантажено платіжну інструкцію №202 від 22.11.2022р., яка не містить ознак підтвердження проведення оплати банком (штампа банку, дати проведення тощо) 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити платіжний документ, з підтвердженням проведення оплати банком.

Документи

07 червня 2023 15:48
Довідка НАЗК
17 травня 2023 16:57
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником, враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7744-р/пк-пз від 31.05.2023, переглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Таблиці 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, п.3 учасник подає документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, а саме: 3.1. Довідка із зазначенням замовника торгів, з яким укладено аналогічний договір(договори), згідно наведеної форми Додаток 1.3. Аналогічним вважається Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень, із обов`язковим наданням послуг з покосів газонів, висадки та утримання квіткових рослин. 3.2. Учасник надає скан-копію(копії) договору(договорів), який(які) вже виконаний(виконані) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; 3.3. Позитивний лист(и)-відгук(и) від замовника торгів щодо виконання умов аналогічного(их) договору(ів), виданий(і) у 2023 році. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. 3.4. Учасник повинен завантажити скан-копії актів наданих послуг та документи, що підтверджують оплату наданих послуг відповідно до укладеного(их) договору(ів). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” завантажено договір від 26.04.2023 № 56/Т/22, предметом якого є "надання послуг з покосу газонів", який не є аналогічним в розумінні тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка із зазначенням замовника торгів, з яким укладено аналогічний договір(договори), згідно наведеної форми Додаток 1.3. Аналогічним вважається Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень, із обов`язковим наданням послуг з покосів газонів, висадки та утримання квіткових рослин. 3.2. Учасник надає скан-копію(копії) договору(договорів), який(які) вже виконаний(виконані) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; 3.3. Позитивний лист(и)-відгук(и) від замовника торгів щодо виконання умов аналогічного(их) договору(ів), виданий(і) у 2023 році. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. 3.4. Учасник повинен завантажити скан-копії актів наданих послуг та документи, що підтверджують оплату наданих послуг відповідно до укладеного(их) договору(ів).

Документи

13 червня 2023 10:01
Довідка НАЗК
13 червня 2023 09:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2023 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”
#43706951
3 696 387,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2023 10:01
Довідка НАЗК
13 червня 2023 09:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 10:44
дод.угода 2.pdf укладений
22 грудня 2023 10:42
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 14:18
ду 1.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 14:15
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 16:29
угода 48-23.pdf укладений
21 червня 2023 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягу наданих послуг, сума договору зменшується на 1514749.04 грн.
Номер договору про закупівлю: 48/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 181 637,97
UAH (в тому числі ПДВ 363 606,33 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання висновку моніторингу UA-M-2023-11-24-000022 та за згодою сторін

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 12 квітня 2023 16:47
Кінець періоду оскарження: 23 квітня 2023 00:00
Дата скасування відміни: 12 квітня 2023 16:45
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: подане на закупівлю технічне завдання складено не в повному обсязі та, відповідно, потребує внесення змін
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-03-24-001498-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, Код ЄДРПОУ:43706951
Дата подання: 14 квітня 2023 13:17
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга на відміну закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2023 16:15
рішення від 18.04.2023 №4913.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 16:14
рішення від 26.04.2023 №5481.pdf
Дата публікації: 01 травня 2023 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5481-р/пк-пз від 26.04.2023, яким зобов’язано Франківську районну адміністрацію Львівської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - ДК 021:2015: 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин та квіткових композицій і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова, Замовником скасоване рішення Уповноваженої особи №1 від 12.04.2023 про відміну процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2023 09:55

Документи подані скаржником

14 квітня 2023 11:37
Скарга
14 квітня 2023 14:27
Скарга (ворд)
14 квітня 2023 14:27
Протокольне рішення №1

Документи подані замовником

20 квітня 2023 11:45
Пояснення Замовника.pdf
20 квітня 2023 11:48
Пояснення Замовника.docx
20 квітня 2023 13:28
Протокол відміни.docx

Документи Органу Оскарження

18 квітня 2023 16:14
рішення від 18.04.2023 №4913.pdf
01 травня 2023 15:38
рішення від 26.04.2023 №5481.pdf