Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
services of children's health and recreation facilities
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25254902 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, Львівська область |
Контактна особа: |
Немчук Микола Юрійович 380685001190 simploda@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Немчук Микола Юрійович 380685001190 simploda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social Protection of the Population of the Lviv Regional State Administration |
National ID: | 25254902 |
Contact point: |
Mykola Yuriyovych Nemchuk 380685001190 simploda@gmail.com |
Additional contacts: |
Mykola Yuriyovych Nemchuk 380685001190 simploda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 22:00 |
Очікувана вартість: | 6 661 613,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 01 червня 2020 17:47 |
Enquiries until: | 22 червня 2020 22:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 6 661 613 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
01 червня 2020 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 17:49 |
Проект договору.docx | |
01 червня 2020 17:48 |
Технічна специфікація.docx | |
01 червня 2020 17:48 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000034 ● fc499a6ad5074b4aab79de56a85cc85d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2020 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.07.2020 №41
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Держаудитслужби України від 27 липня 2020 року №003100-040001/2800-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.07.2020 №41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-06-01-008234-b 01.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-30 09:12:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-20-006794-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Яким чином учасник НУ «Львівська політехніка», якого допущено до аукціону по лоту №4, виконав вимоги тендерної документації щодо надання:
- листа-відгуку від замовника про виконання договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції (пункт 3 розділу 1 додатку 1)ї;
- довідки про наявність (залучення) педагогічного персоналу (із зазначенням кількості працівників, посади, прізвища з ініціалами та стажу роботи в учасника, витягів з трудових книжок або наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо)) (пункт 2 розділу 1 додатку 1);
- довідки про наявність (залучення) медичного персоналу (із зазначенням кількості, прізвищ з ініціалами, освітнього рівня) або інших документів (договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо) (пункт 2 розділу 1 додатку 1);
- акту про приймання табору за 2019 рік, завіреного печаткою Держпродспоживслужби за місцем розташування учасника (пункт 8 розділу 3 додатку1) ;
- копії договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копію іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної, оскільки надана у складі тендерної пропозиції копія угоди про надання послуг терміном дії до 15 травня 2020 року (пункт 8 розділу 3 додатку1) ?
2. Яким чином учасник ГО «ЛОО ФСТ «Динамо» України», якого допущено до аукціону по лоту №4 та якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо надання акту про приймання табору за 2019 рік, завіреного печаткою Держпродспоживслужби за місцем розташування учасника (пункт 8 розділу 3 додатку1)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-03 17:54:13
пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення порушення , допущеного під час оцінки та прекваліфікації тендерних пропозицій, а саме непправомірне допущення до аукціону шляхом відміни закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення порушення , допущеного під час оцінки та прекваліфікації тендерних пропозицій, а саме непправомірне допущення до аукціону шляхом відміни закупівлі.
2020-08-07 14:28:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури відкритих торгів за лотом №4.
2020-08-11 13:13:23
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 – послуги з оздоровлення 200 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах санаторного типу, розташованих на території Львівської області |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 398 599,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 308,07 UAH без ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та батьківських коштів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25254902 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, Львівська область |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Дитячий заклад санаторного типу "Світанок" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЛАЯР СІТІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|