Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 410 843,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 144 108,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” та постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5, зі змінами) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та становить 72 000,00 грн. (сімдесят дві тисячі гривень, 00 коп.). Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: р/р UA748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівненській обл./Рівненська м.т.г./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, Банк: Казначейство України (ЕАП). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який вказаний в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія видана банком-гарантом має містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA”; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Кредитний рейтинг за національною шкалою повинен бути підтверджений рейтинговим агентством, що міститься в Державному реєстрі уповноважених рейтингових агентств. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам та формі, затверджених постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, окрім останнього абзацу пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом від 14.12.2020 № 2628, який викласти в наступній редакції: “ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 цих Особливостей”. Разом із банківською гарантією, як невід’ємна частина, надаються: - ліцензія, видана банку чи ін. документ, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; - документ про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання копій вони повинні бути посвідчені уповноваженою особою банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються електронною банківською гарантією, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з врахуванням Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання сторонами актів форми № КБ-2в та довідок форми № КБ-3 та надходження бюджетних коштів на рахунок замовника, детальніше в розділі 3 проєкту договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 16:13 |
Проєкт договору.doc | |
17 листопада 2023 16:13 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000018 ● b59b7e4dd6714b0196c3a5638ec233b7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-11-17-014258-a 17.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:10:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи № 14 на вул.Боженова у м.Рівному, ІІ черга (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-014258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- ліцензії на програмний комплекс, в якому здійснені розрахунки договірної ціни (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідки у довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразків підпису (пункт 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 15:33:33
Відповідь на запит
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.02.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Будівництво загальноосвітньої школи № 14 на вул. Боженова у м. Рівному, ІІ черга” (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-11-17-014258-a), повідомляємо наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики вище вказаного предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні характеристики, об’єми, склад та зміст робіт відображені в проєктній документації: “Будівництво загальноосвітньої школи № 14 на вул. Боженова у м. Рівному, ІІ черга”, виконаній відповідно до вимог кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів (додається).
Проектна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області № 18-0271/01-23 від 31.10.2023 року (додається). Документація затверджена замовником (наказ № 01-17/107 від 06.11.2023 року, додається). В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Роботи виконуються з дотриманням безпечних умов праці, діючих будівельних норм і правил, виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих національних стандартів ДСТУ та нормативних документів.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 6 “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації.
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік на об’єкт: “Будівництво загальноосвітньої школи № 14 на вул. Боженова у м. Рівному, ІІ черга” визначений виходячи з потреб територіальної громади міста згідно з рішенням Рівненської міської ради від 14.02.2023 № 2915 та від 26.09.2023 № 3702 “Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2023 рік” та договором з головним розпорядником коштів – управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради № 4-23 від 23.02.2023 року (із змінами) про отримання та використання коштів на об’єкт в сумі 4 100 000,00 грн. (чотири мільйони сто тисяч гривень, 00 коп.) (додаються).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: “Будівництво загальноосвітньої школи № 14 на вул. Боженова у м. Рівному, ІІ черга” (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 14 410 843,00 грн. (чотирнадцять мільйонів чотириста десять тисяч вісімсот сорок три гривні, 00 коп.), в тому числі ПДВ.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) під час підготовки закупівлі було складене “Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Будівництво загальноосвітньої школи № 14 на вул. Боженова у м. Рівному, ІІ черга” (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (додається) та оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оголошення закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради у розділі “Новини” 21.11.2023 року за посиланням:
- https://arhrv.gov.ua
- https://arhrv.gov.ua/news/obgruntuvanna-tehnicnih-ta-akisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-budzetnogo-priznacenna-ocikuvanoi-vartosti-predmetu-zakupivli-budivnictvo-zagalnoosvitnoi-skoli-no-14-na-vul-bozenova-u-m-rivnomu-ii-cerga-dk-0212015-45000000-7-bripr
та на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради у рубриці управління капітального будівництва 23.11.2023 року за посиланням:
- https://rivnerada.gov.ua/portal/landing
- https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/12
2. Яким чином учасником ТОВ “АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО “ЯНКОР”, якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації щодо надання: - ліцензії на програмний комплекс, в якому здійснені розрахунки договірної ціни (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - довідки у довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразків підпису (пункт 2 розділу “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації)?
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації учасник ТОВ “АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО “ЯНКОР” в складі тендерної пропозиції надав ліцензію № 10/15889 на програмний комплекс АВК-5, в якому здійснені розрахунки договірної ціни (файл: Документи установчі.rar, 7 АВК.pdf) та “Довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах” № 23/11-23/07 від 23.11.2023 року (файл: 7 Уповноважена особа.pdf ). Довідка містить відомості про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, повноваження на підписання договору про закупівлю, відсутність обмежень щодо можливості підписання договору та зразок підпису. Згідно з довідкою уповноваженою особою на підписання договору є директор товариства Корнійчук Юрій Анатолійович, який діє на підставі Статуту, протоколу зборів учасників (файл: Документи установчі.rar: 1 Протокол про призначення директора.pdf, 2 Статут нотаріально посвідчений.pdf) та наказу про призначення директора (файл: Підтвердження працівників_охорона праці.rar: Накази ОРИГІНАЛ.pdf). Також, долучений паспорт директора та витяг з ЄДР (файл: Документи установчі.rar: 8. Паспорт Корнійчук Ю. А..pdf, 6 Витяг з ЄДР 19.07.2023.pdf)
Додаток на 416 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Проєктна документація, 14 школа;
- Наказ про затвердження проєктної документації № 01-17/107 від 06.11.2023 року;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта;
- Експертний звіт № 18-0271/01-23 від 31.10.2023 року;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 4-23 від 23.02.2023 року;
- Рішення Рівненської міської ради від 14.02.2023 № 2915 та від 26.09.2023 № 3702, оприлюднені за посиланням: https://rivnerada.gov.ua/public-services/decisions/senate
- Відповідь на запит
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
- Проєктна документація, 14 школа
- Наказ про затвердження проєктної документації № 01-17/107 від 06.11.2023 року
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта
- Експертний звіт № 18-0271/01-23 від 31.10.2023 року
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 4-23 від 23.02.2023 року
- Рішення Рівненської міської ради від 14.02.2023 № 2915
- Рішення Рівненської міської ради від 26.09.2023 № 3702
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
14 409 955,20
UAH з ПДВ
|
14 409 955,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
14 409 955,20
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2023 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 17:00
|
ДУ 3 до договору 68-Б_ 14 школа.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2024 16:52
|
Додаткова угода 2 до договору 68-Б.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2024 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 12:29
|
Додаткова угода 1 до договору 68-Б.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2024 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 16:56
|
Договір | укладений |
06 грудня 2023 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 68-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 68-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні призначення, продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 68-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |