Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна 380444650882 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 50 261 777,58 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 251 308,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 502000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 16:06 |
Зміни до тендеру_471_ВО від 24.03.2023.docx | |
24 березня 2023 16:06 |
471_ВО ТД емаль двокомпонентна_нова редакція від 24.03.2023.docx | |
21 березня 2023 15:45 |
Додаток №8.docx |
24 березня 2023 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2023 16:06 |
Зміни до тендеру_471_ВО від 24.03.2023.docx
|
|||
24 березня 2023 16:06 |
471_ВО ТД емаль двокомпонентна_нова редакція від 24.03.2023.docx
|
|||
21 березня 2023 15:45 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«Для затвердження емалі використовується затверджувач, рекомендований виробником.
Для доведення лакофарбової продукції до робочої в’язкості використовується розчинник, рекомендований виробником.
Для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника.
В разі, якщо лакофарбова продукція не проходила випробувань згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, потрібне проведення її натурних випробувань не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку.
В разі, якщо лакофарбова продукція раніше не використовувалась для фарбування пасажирських вагонів необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку.
Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів є наявність договору на постачання продукції для потреб пасажирського господарства АТ «Укрзалізниця» терміном не менше одного року.
Надати копію протоколу випробування, виданого акредитованою (атестованою) лабораторією, що підтверджує, що стан покриття після фарбування лакофарбовими матеріалами, що пропонуються до постачання, забезпечують декоративні та антикорозійні властивості лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років. Копія протоколу має бути завірена печаткою та підписом особи на ім’я якої видано оригінал. Також надати копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії, завірену печаткою лабораторії.»
Враховуючи вищенаведені вимоги слід зазначити, що для підтвердження можливості використання лакофарбової продукції при фарбуванні пасажирських вагонів необхідно провести випробування згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, або провести натурні випробування не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку. Тобто вимога про наявність договору на постачання продукції є винятком, оскільки свідчить про наявність вище перелічених випробувань та досвіду у використанні продукції в пасажирському господарстві.
Лист-відгук не відображає наявності вище перелічених висновків про натурні випробування та результатів експлуатаційних випробувань.
Наказом Міністерства економіки України від 04.01.2002 р. №5 було утворено Національне агентство з акредитації України, яке виконує функції національного органу України з акредитації.
Відтак документи, які підтверджують компетентність, у тому числі випробувальних лабораторій, повинні бути видані Національним агентством з акредитації України (НААУ).
Вимога щодо зберігання декоративних та антикорозійних властивостей лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років застосовується до утвореного лакофарбового покриття, що формується зі складових, які взаємодіють у технологічному процесі нанесення покриття.
Копія протоколу випробування, виданого акредитованою (атестованою) лабораторією, що підтверджує, що стан покриття після фарбування лакофарбовими матеріалами, що пропонуються до постачання, забезпечують декоративні та антикорозійні властивості лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років. Копія протоколу має бути завірена печаткою та підписом особи на ім’я якої видано оригінал. Також необхідно надати копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії, завірену печаткою лабораторії.
Вимоги про усунення порушення
«Для затвердження емалі використовується затверджувач, рекомендований виробником.
Для доведення лакофарбової продукції до робочої в’язкості використовується розчинник, рекомендований виробником.
Для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника.
В разі, якщо лакофарбова продукція не проходила випробувань згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, потрібне проведення її натурних випробувань не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку.
В разі, якщо лакофарбова продукція раніше не використовувалась для фарбування пасажирських вагонів необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку.
Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів є наявність договору на постачання продукції для потреб пасажирського господарства АТ «Укрзалізниця» терміном не менше одного року.
Надати копію протоколу випробування, виданого акредитованою (атестованою) лабораторією, що підтверджує, що стан покриття після фарбування лакофарбовими матеріалами, що пропонуються до постачання, забезпечують декоративні та антикорозійні властивості лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років. Копія протоколу має бути завірена печаткою та підписом особи на ім’я якої видано оригінал. Також надати копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії, завірену печаткою лабораторії.»
Враховуючи вищенаведені вимоги слід зазначити, що для підтвердження можливості використання лакофарбової продукції при фарбуванні пасажирських вагонів необхідно провести випробування згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, або провести натурні випробування не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку. Тобто вимога про наявність договору на постачання продукції є винятком, оскільки свідчить про наявність вище перелічених випробувань та досвіду у використанні продукції в пасажирському господарстві.
Лист-відгук не відображає наявності вище перелічених висновків про натурні випробування та результатів експлуатаційних випробувань.
НЕ АКРЕДИТОВАНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ, НЕ АТЕСТОВАНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ І НАВІТЬ НЕ СЕРТИФІКОВАНОЮ на момент проведення випробувань лабораторією.
Перелік акредитованих лабораторій є у відкритому доступі (https://naau.org.ua/userfiles/files/17025-VL_22_09_2022.xlsx) і легко перевірити, що акредитація лабораторії, що видала протокол випробувань для Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій" закінчилася в червні 2019 року.
Інших протоколів випробувань учасником ТОВ «Завод нових технологій» не надано. Отже, учасник не підтвердив вимогу тендерної документації.
Вимагаємо скасувати Ваше рішення про визначення переможцем ТОВ «Завод нових технологій», відхилити пропозицію ТОВ «Завод нових технологій», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. В іншому випадку нами буде подана скарга до Антимонопольного комітету України.
Отже, ця норма передбачає звернення учасника стосовно лише відхилення його пропозиції та не може містити вимогу щодо неправомірності визначення переможця торгів.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 квітня 2023 10:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000002 ● 83ca3a870b5f4876af1835c436ce2987
- Статус: завершено ● Дата: 20 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-03-21-010387-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 12:24:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури придбання емалі двокомпонентної (фарби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-21-010387-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 11:32:09
Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі емалі двокомпонентної (44810000-1 Фарби) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці.
Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації та надаються внутрішніми листами Департаментів АТ «Укрзалізниця», а також згідно з Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2023-03-21-010387-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." |
38 004 773,10
UAH з ПДВ
|
38 004 773,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" |
43 991 832,18
UAH з ПДВ
|
43 991 832,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій" |
45 194 763,60
UAH з ПДВ
|
45 194 763,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Відхилено |
38 004 773,10
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 16:32
|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Відхилено |
43 991 832,18
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 16:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій" #25518123 |
Переможець |
45 194 763,60
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 08:27
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | укладений |
19 червня 2024 08:26
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | укладений |
19 червня 2024 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:40
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 09:57
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 10:48
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 09:38
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 12:04
|
ЦЗВ-02-01423-01.pdf | укладений |
09 травня 2023 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-01423-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-01423-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-01423-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-01423-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |