Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503 |
Контактна особа: |
Гречанюк Сергій Олександрович 380432595251 dzgvmr2020@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 11:20 |
ДОДАТОК 4 Проект Договору.docx | |
26 березня 2021 11:20 |
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.docx | |
26 березня 2021 11:20 |
ДОДАТОК 1.docx | |
26 березня 2021 11:19 |
Тендерна документація.doc | |
26 березня 2021 11:19 |
ДОДАТОК 2 Перелік документів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000021 ● fe91239435904069a7cb39bbc86f5e99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-26-007846-c 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 13:03:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття прибудинковиих територій, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, які межують з житловим фондом (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-26-007846-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:11:53
Пояснення на запит
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-26-007846-c повідомляємо наступне:
- щодо обгрунування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 14.02.2012р № 54;
- щодо розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення передбачено бюджетом Вінницької міської територіальної громади на 2021 рік, затвердженого рішенням міської ради від 24.12.2020р. №52;
- щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проведених попередніх ринкових консультацій з підприємствами, які надали свої комерційні пропозиції щодо вартості послуг. Це такі підприємства як ТОВ «Магістраль» (комерційна пропозиція на суму 3905000,00грн), ТОВ «Шляхбуд» (комерційна пропозиція 4300000,00грн), ТОВ «Вінниця Благоустрій» (комерційна пропозиція 4695000,00грн.) Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована методом порівняння ринкових цін шляхом визначення середньоарифметичного значення отриманих цінових пропозицій відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275.
Також зазначаємо, що Департаментом житлового господарства, на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р №710, оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) в розділі «Виконавчі органи міської ради» на сторінці департаменту житлового господарства у вкладці «Обгрунтування потреби у проведенні конкурентних процедур закупівель».
До листа додаємо скан-копії комерційних пропозицій (3 листа).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення Замовника – департаменту житлового господарства Вінницької міської ради до висновку про результати проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкових територій, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, які межують з житловим фондом (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 19.08.2021р. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 19.08.2021р., який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. В даному висновку Державна аудиторська служба України зазначає, що за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме: невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд» в частині недотримання вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. Тому зобов’язала Замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не погоджується із висновком Державної аудиторської служби України та подає аргументовані заперечення до висновку з огляду на наступне. Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради (далі – Замовник) 26 березня 2021 року було оголошено відкриті торги на придбання «Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкових територій, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, які межують з житловим фондом (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-007846-с) (далі - Закупівля). 12 квітня 2021 року було проведено оцінку тендерних пропозицій, за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «Шляхбуд». Відповідно до ст.28 Закону було здійснено розгляд та оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд». За результатами розгляду та оцінки даної тендерної пропозиції тендерним комітетом Замовника було визначено переможцем торгів по Закупівлі ТОВ «Шляхбуд» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним товариством (протокол засідання тендерного комітету №35 від 14.04.2021р.). Щодо невідповідності, на думку Державної аудиторської служби України, тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд» в частині недотримання вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, яке вказано в Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне. В підпункті 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Надати договірну ціну на послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття територій з врахуванням робіт та обсягів, які зазначені в таблиці. До складу договірної ціни додати локальний кошторисний розрахунок з розрахунком одиничної вартості; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат». Замовник, зазначаючи вимогу щодо надання розрахунку адміністративних витрат, мав на увазі надання Учасниками розрахунку адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася на їх підприємстві за попередній звітний період. Даний розрахунок Замовнику необхідний для здійснення контролю величини адміністративних витрат, які враховані при розрахунку Договірної ціни на послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкових територій, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, які межують з житловим фондом. На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «Шляхбуд» завантажено файл з іменем «8 ЗВВ 2021.PDF», в якому міститься довідка «Розрахунок показників І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат ТОВ «Шляхбуд» за результатами діяльності у 2019 році». У Таблиці 3 до даної довідки міститься розрахунок адміністративних витрат, який виконано відповідно до вимог Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013) на підставі обгрунтованої їх величини і структури, яка склалася у товаристві за попередній звітний період (2020 рік). З огляду на те, що назва вищевказаної довідки не відображає в повному обсязі змісту самої довідки та містить помилку щодо визначеного періоду, тендерним комітетом Замовника протокольним рішенням №34 від 13.04.2021р. дану помилку віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, перелік яких затверджено Наказом Мінекономіки від 15.04.2020р №710, а саме: «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Одночасно зазначаємо, що Замовником при проведенні оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд» здійснено перевірку величини показника для визначення розміру адміністративних витрат, які враховані при розрахунку Договірної ціни на надання послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкових територій, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, які межують з житловим фондом ( 14793,00грн. (стрічка 8 «Кошти на покриття адміністративних витрат… з «Договірна ціна») : 12026,99 люд./год («Разом кошторисна трудомісткість» з «Підсумкова відомість ресурсів») = 1,23 грн./люд.год) та встановлено, що до розрахунку Договірної ціни на послуги, що є предметом закупівлі, взято усереднений показник адміністративних витрат в розмірі 1,23 грн./люд.год, відповідно до вимог Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013) (Додаток Д (для «ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою»)). На підставі вищевикладеного вважаємо, що ТОВ «Шляхбуд» в повній мірі виконав вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації та надав розрахунок адміністративних витрат. А відтак підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону немає. Також зазначаємо, що при прийнятті рішення про визначення ТОВ «Шляхбуд» переможцем торгів по Закупівлі Замовник керувався принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення закупівлі та врахував багаторічний позитивний досвід співпраці з вищевказаним товариством, яке має достатній рівень технічного потенціалу та необхідну кількість робітничих кадрів для виконання послуг, що закуповуються. Саме цим керувався тендерний комітет Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд» в зазначених торгах та визначенні його переможцем закупівлі. Вважаємо, що Замовник при проведенні Закупівлі дотримався вимог Закону «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель. Враховуючи викладені аргументовані заперечення, Замовник вважає, що вони в повній мірі спростовують зауваження, викладені у висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-26-007846-c від 19.08.2021р. та просить орган моніторингу прийняти вказані аргументовані заперечення до уваги і вважати Закупівлю такою, в якій не виявлено порушення. Замовник просить Державну аудиторську службу України повідомити про розгляд аргументованих заперечень та прийняте рішення.
2021-08-26 15:57:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" |
4 229 160,00
UAH з ПДВ
|
4 229 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" " |
4 293 720,00
UAH з ПДВ
|
4 293 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" #03579443 |
Переможець |
4 229 160,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 11:58
|
Договір.pdf | укладений |
29 квітня 2021 11:54
|