Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39402835 |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а |
Контактна особа: |
Андрич Михайло Григорович +380373021993 cbvvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 12:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65210000-8: Розподіл газу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
05 березня 2020 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000021 ● 799aad703f494e9884b4d41737fb7690
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2020 № 12
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 квітня 2020 року № 12
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-03-05-001042-с від 05.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-09 14:55:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з розподілу природного газу»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-05-001042-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
З яких причин Вами типовий договір розподілу природного газу від 07.04.2020 № 094213B6N7BB016/70 оприлюднений не в повному обсязі, а саме: без акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, який є невід’ємною частиною цього договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-09 16:50:19
Відповідь
Відповідно до п.7.2 договору Оператор ГРМ має право вимагати від Споживача підписання акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності, проте така вимога до Споживача (Замовника) не надходила, тому такий акт не підписувався сторонами та відповідно у зв’язку із його відсутністю не оприлюднювався. Враховуючи, що договір з розподілу природного газу є типовим постачальник (який є монополістом у сфері надання послуг з розподілу газу) відмовляється вносити будь-які зміни до договору. Даний акт, що вважається не від"ємною частиною договору по факту не підписувався, вимагати його підписання є правом постачальника, а не споживача.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
-
2020-04-24 12:45:17
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Чернівцігаз" #03336166 |
Переможець |
314 586,72
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 13:49
|
Д.у._2 розподіл газу.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 14:43
|
img770.jpg | зміни до договору |
08 квітня 2020 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 14:30
|
img769.jpg | укладений |
08 квітня 2020 14:28
|
img768.jpg | укладений |
08 квітня 2020 14:28
|
img767.jpg | укладений |
08 квітня 2020 14:28
|
img766.jpg | укладений |
08 квітня 2020 14:28
|
img765.jpg | укладений |
08 квітня 2020 14:28
|
img764.jpg | укладений |
08 квітня 2020 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення договору умовами щодо визначення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 094213B6N7BB016/70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 094213B6N7BB016/70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |