Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
199 619,76 UAH
UA-2023-02-03-002501-a ● b4ba6a5511474ad088342448f35e566f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26 |
Контактна особа: |
Москаленко Юлія Сергіївна +380487505490 moskalenkojulia2702@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 199 619,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
дератизація, дезінсекція
Дератизації, Дезінсекції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78600 метри квадратні
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
46506 метри квадратні
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником наданих послуг, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних/ коштів НСЗУ/ інших коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 13:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 13:21 |
пелелік змін 2.doc | |
13 лютого 2023 13:21 |
ТД з особливостями зміни _від 13.02.2023.doc |
13 лютого 2023 13:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2023 13:21 |
пелелік змін 2.doc
|
||||||
13 лютого 2023 13:21 |
ТД з особливостями зміни _від 13.02.2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проєкту договору
Дата подання: 09 лютого 2023 15:41
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:14
Шановний Замовник!
В рамках даної закупівлі Вами опубліковано проєкт договору (Додаток №4) який не відповідає чинному законодавству, оскільки відповідно до п. 7.1. Вами вказано:
«7.1. Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2023 р. , а в частині розрахунків - до їх повного виконання. Сторони прийшли до взаємної згоди, стосовно можливості застосування п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.»
Наголошуємо, що:
Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (пункт 6 частини першої статті 1 Закону).
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
У зв’язку з вищенаведеним просимо привести тендерну документацію та проект договору у відповідність до діючого законодавства та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовного Вашего запитання, Замовником було внесено віповідні зміни
Щодо подання тендерної пропозиції
Дата подання: 10 лютого 2023 16:04
Дата відповіді: 13 лютого 2023 11:15
Шановний Замовник!!!
Просимо надати обґрунтоване роз'яснення щодо надання у складі тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) паспорту службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено на підписання документів, що включені до складу тендерної пропозиції, якщо Учасник є юридичною особою або державним органом, оскільки такі повноваження зазвичай підтверджуються Наказом, Довіренністю, Дорученням, Витягом з протокольних зборів, тощо.
Якщо дана вимога обумовлена поданням паспорту та копію Витягу з ЄДДР (Єдиний державний демографічний реєстр) або копію документа виданого уповноваженим органом із зазначенням інформації про місце проживання особи лише для Фізичних-осіб підприємців, то прохання внести відповідні зміни у Тендерну документацію в цій частині, або в частині, що дана вимога не буде підставою для відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши, Ваше питання та при всій повазі до Скаржника маю зауважити, що тендерна документація розроблена без порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель та не містить дискримінаційних вимог відносно Учасників.
Стосовно Вашої Вимоги, прошу зауважити, що для підтвердження достовірності наданої інформації , замовник у тендерній документації вимагає копію дійсного паспорту службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено на підписання документів, що включені до складу тендерної пропозиції.
Наголошую, що відповідно ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Шановний Учасник з Вашего боку є така можливість, як надання копії дійсного паспорту конфіденційно.
Враховуючи, що замовник керується ЗУ «Про публічні закупівлі» , в Учасника не повинно виникати подібних питань, оскільки згідно ч.2 ст. 28 Закону : «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною». При вивченні Закону, зрозуміло, що такі дані не розкриваються для всіх, а доступні для перегляду вищенаведених органів.
Стосовно Вашої Вимоги, прошу зауважити, що для підтвердження достовірності наданої інформації , замовник у тендерній документації вимагає копію дійсного паспорту службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено на підписання документів, що включені до складу тендерної пропозиції.
Наголошую, що відповідно ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Шановний Учасник з Вашего боку є така можливість, як надання копії дійсного паспорту конфіденційно.
Враховуючи, що замовник керується ЗУ «Про публічні закупівлі» , в Учасника не повинно виникати подібних питань, оскільки згідно ч.2 ст. 28 Закону : «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною». При вивченні Закону, зрозуміло, що такі дані не розкриваються для всіх, а доступні для перегляду вищенаведених органів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-03-002501-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:38477737
Дата подання: 10 лютого 2023 13:12
Невідповідність Тендерної документації.
Шановний Замовник! В рамках даної закупівлі Вами опубліковано проєкт договору (Додаток №4) який не відповідає чинному законодавству, оскільки відповідно до п. 7.1. Вами вказано: «7.1. Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2023 р. , а в частині розрахунків - до їх повного виконання. Сторони прийшли до взаємної згоди, стосовно можливості застосування п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.» Наголошуємо, що: Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (пункт 6 частини першої статті 1 Закону). Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим. У зв’язку з вищенаведеним просимо привести тендерну документацію та проект договору у відповідність до діючого законодавства та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2023 13:11
Чи можна в Прозорро укласти договір із Застосування 631 статті ЦКУ в закупівлях Прозорро з датою виконання, що передує даті підписання договору.
У Замовників іноді виникає запитання, чи можна застосовувати статтю 631 ЦКУ при закупівлях Прозорро. А саме, чи може Замовник укласти договір про закупівлю зі строком виконання договору, який настав раніше за дату підписання договору.
Насправді ми можемо одразу надати відповідь на це питання. Положення статті 631 ЦКУ можна застосувати тільки в договорах, що укладаються за результатами проведення переговорної процедури закупівлі (з підстав, що визначені пунктами 2, 4, 5 частини другої статті 40 Закону).
А в договорах, що укладаються за результатами конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі (згідно з пунктами 1, 3, 7 частини 2 статті 40 Закону) не можна встановити, що умови договору застосовуються до відносин між контрагентами, які виникли до його укладення.
Але давайте поглянемо на обгрунтування, чому саме так. Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (пункт 6 частини першої статті 1 Закону). Детальніше про договір та його умови Ви можете прочитати за посиланням: Умови договору про закупівлю, строки укладення та оприлюднення договору
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Тому Замовник вносить віповідні зміни.
У Замовників іноді виникає запитання, чи можна застосовувати статтю 631 ЦКУ при закупівлях Прозорро. А саме, чи може Замовник укласти договір про закупівлю зі строком виконання договору, який настав раніше за дату підписання договору.
Насправді ми можемо одразу надати відповідь на це питання. Положення статті 631 ЦКУ можна застосувати тільки в договорах, що укладаються за результатами проведення переговорної процедури закупівлі (з підстав, що визначені пунктами 2, 4, 5 частини другої статті 40 Закону).
А в договорах, що укладаються за результатами конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі (згідно з пунктами 1, 3, 7 частини 2 статті 40 Закону) не можна встановити, що умови договору застосовуються до відносин між контрагентами, які виникли до його укладення.
Але давайте поглянемо на обгрунтування, чому саме так. Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (пункт 6 частини першої статті 1 Закону). Детальніше про договір та його умови Ви можете прочитати за посиланням: Умови договору про закупівлю, строки укладення та оприлюднення договору
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Тому Замовник вносить віповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-02-03-002501-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39744797
Дата подання: 10 лютого 2023 15:10
Вимога щодо уточнення інформації та внесення змін
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 ТД висунута вимога щодо наявності фахівців щодо дезінсекційного профілю, які будуть залучатись до надання послуг, які пройшли навчання з питань «Дератизація. Дезінфекція. Дезінсекція. Техніка безпеки по роботі з деззасобами згідно з ДНАОП 85.14-1.08-19». Прохання роз'яснити, що це за ДНАОП і чи ви перевіряєте законодавчі акти та норми при формуванні ТД?
Вимагаємо внести зміни у ТД у відповідності до законодавчих норм.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку №3 ТД висунута вимога щодо наявності фахівців щодо дезінсекційного профілю, які будуть залучатись до надання послуг, які пройшли навчання з питань «Дератизація. Дезінфекція. Дезінсекція. Техніка безпеки по роботі з деззасобами згідно з ДНАОП 85.14-1.08-19». Прохання роз'яснити, що це за ДНАОП і чи ви перевіряєте законодавчі акти та норми при формуванні ТД?
Вимагаємо внести зміни у ТД у відповідності до законодавчих норм.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2023 13:17
Шановний Учасник, з метою приведення у відповідність тендерної документації до
Законодавства України, Замовником буде викладено у Додатку 3 (Технічні, якісні та інші
характеристики предмета закупівлі):
- наявність фахівців щодо дезінсекційного профілю, які будуть залучатись до
надання послуг, які прошли навчання з питання дезінфекції, дезінсекції, дератизації
охорони праці при застосуванні дезінфекційних засобів підтверджуючий
відповідний документ, що підтверджує проходження навчання виданим органом
МОЗ України.
Законодавства України, Замовником буде викладено у Додатку 3 (Технічні, якісні та інші
характеристики предмета закупівлі):
- наявність фахівців щодо дезінсекційного профілю, які будуть залучатись до
надання послуг, які прошли навчання з питання дезінфекції, дезінсекції, дератизації
охорони праці при застосуванні дезінфекційних засобів підтверджуючий
відповідний документ, що підтверджує проходження навчання виданим органом
МОЗ України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція |
185 602,56
UAH з ПДВ
|
185 602,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція #41667759 |
Переможець |
185 602,56
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 12:20
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:23
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 11:11
|
94С.pdf | укладений |
06 березня 2023 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю № 94С від 06.03.2023р. у наступному році в обсязі, що не перевищує 20% відсотків суми, визначеної у початковому Договорі з усіма змінами та Додатками |
Номер договору про закупівлю: | 94С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору на підставі частини 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пунктуп. п. 8, п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 94С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |