Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЗАКАРПАТСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ УЖГОРОД"" |
Код ЄДРПОУ: | 31315735 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. СОБРАНЕЦЬКА, 145 |
Контактна особа: |
Олександр Горбань +380504312495,+380312642871 udj.office@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 80 266 792,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 401 333,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 0,5% від загальної суми закупівлі Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва: Закарпатське обласне комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Ужгород»; адреса: 88017, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Собранецька, 145; ЄДРПОУ – 31315735; банківські реквізити – р/р UA 753223130000026006000045323 в АТ «Укрексімбанк» в м. Ужгород, МФО 322313 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не меншу строку дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного кваліфікаційного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи (тип підпису кваліфікований (КЕП), через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекc та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер та дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як «Правила» так і «Програма»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов’язково повинна містити такі реквізити: - назву документа – «страхова гарантія»; - номер, дату та місце складання; - повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); - суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; - посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; - назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу, банківські реквізити; - термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); - підпис та відбиток печатки страхової компанії; - умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); - порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам тендерної документації замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь- якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист- гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як не надав забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Замовник може здійснити передплату відповідно до вимог законодавства. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом десяти робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 14:16 |
додатки до ТД світлосигнальне.pdf | |
02 липня 2021 14:16 |
ТД світлосигнальне.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
будівельний майданчик (фронт робіт) та всю дозвільну документацію після отримання
дозвільного документу на виконання будівельних робіт протягом п’яти робочих днів. При
передачі будівельного майданчика Замовник та Підрядник зобов’язані узгодити питання
безперебійного функціонування аеродрому у робочому режимі чи закриття аеродрому на
визначений період при виконанні робіт, що загрожують безпеці польотів.». Таким чином, даний
пункт договору не містить вимог щодо отримання підрядником дозволу на виконання
будівельних робіт та не потребує змін.
щебеня та асфальтобетонних сумішей, улаштування фундаментних плит, проколи та інші. Дані
роботи та якість матеріалів, які використовуються при їх виконанні (бетони, асфальтобетони)
мають важливе значення для подальшої безпеки експлуатації об’єкту, саме тому їх якість має
постійно контролюватись відповідною лабораторією. Звертаємо увагу, що відповідно до
частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може
містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку
замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога тендерної
документації розповсюджується на всіх учасників, дозволяє залучення відповідної лабораторії
на договірних засадах та не містить жодних дискримінаційних вимог.
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, Замовник не може виступати гарантом
бюджетного фінансування та авансування. Саме тому відповідні пункти містяться у проекті
договору підряду.
документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення
конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу
шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Замовником 02.07.2021 разом з
оголошенням про проведення відкритих торгів оприлюднено тендерну документацію, що
відповідає вимогам чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації має бути договір на виконання робіт з реконструкції світлосигнальної системи аеродрому.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно поняття Аналогічного договору, в іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ (просимо Замовника уважно вивчити практику рішень АМКУ по даному питанню)
встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника
процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації
зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують
інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в
тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити
перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік
документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання комплексу, який включає значний перелік в
тому числі і загальних будівельних робіт (розробка ґрунту, нарізування швів в покритті
дорожнього одягу, улаштування основ із щебеня та асфальтобетонних сумішей, улаштування
фундаментних плит, електромонтажні роботи та інші) Замовником, з метою уникнення
звуження кола потенційних учасників та розширення конкуренції, визначено аналогічним
договором договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або
капітального ремонту будівель (споруд) виробничого або невиробничого призначення або
інженерних споруд різного функціонального призначення, під дане визначення підходить і
договір з реконструкції світлосигнальної системи аеродрому, які є інженерними спорудами
різного функціонального призначення.
Таким чином, поняття аналогічного договору в тендерній документації визначено відповідно до
вимог чинного законодавства та не містить жодних дискримінаційних вимог. Запропонована
вами редакція призведе до звуження конкуренції та є дискримінаційною.
- 2-х сертифікованих провідних інженерів-консультантів у сфері будівництва (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандартуСОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі»; копію(-ї) діючого(-их) страхового(-их) полісу(-ів) до договору(-ів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.)
- сертифікованого** інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001-2016
«Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі»; копію(-ї) діючого(-их) страхового(-их) полісу(-ів) до договору(-ів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.).
Відповідно до наказу №1050 від 23.06.2017 р. Міністерства соціальної політики України в розділі 1 «Загальні положення» зазначено:
керівник будівництва (інженер-консультант у будівництві) - фізична особа з кваліфікаційним рівнем, підтвердженим третьою стороною, або юридична особа (інжинірингова компанія, яка має у своєму складі фахівців з кваліфікаційним рівнем, підтвердженим третьою стороною), яка в межах повноважень, делегованих замовником, здійснює керівництво реалізацією проекту, надає замовнику консультації щодо вибору оптимальних шляхів його реалізації, приймає від його імені відповідні рішення або виконує інші функції;
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 пункт 5.8.13 та з урахуванням Зміни №2 від 16.04.2018р. має відповідний текст пункту: до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками.
У зв’язку зі змістом вищезазначеного пункту ДСТУ стає зрозуміло, що планові кошти на Технічний нагляд та на Інженера-консультанта повинні чітко бути визначені у Зведеному кошторисному розрахунку з зазначенням необхідних коштів, що повинні були бути передбачені Замовником ще на стадії створення Вихідних даних на проектування. Виникає питання до Замовника: На якій законній підставі Замовник вимагає обов’язкову наявність інженера-консультанта в штаті генпідрядника, якщо це обов’язки Замовника?
Вимагаємо скасувати наявність непередбачених законом працівників вищевказаної кваліфікації.
встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника
процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації
зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують
інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в
тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити
перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік
документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Замовником визначено вимоги до працівників учасників, які залучаються до виконня
робіт, що є предметом закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Так, чинними
нормативними актами визначено, що інженер-консультант, це фахівець із кваліфікаційним
рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері
згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який
здійснює управління проектом, надає консультації щодо вибору оптимальних шляхів його
реалізації. Вимога щодо сертифікованого інженера-консультанта (провідний) - не менше 2 осіб
у учасника – визначена Замовником для забезпечення присутності мінімум одного керівника
будівництва, яким є інженер-консультант, на Об’єкті будівництва та можливості його заміни у
разі відсутності (хвороба, відпустка тощо) фахівцем аналогічної кваліфікації, який бере участь у
реалізації проєкту від його початку. Оскільки основна діяльність Замовника не пов’язана із
будівництвом залучення таких спеціалісті учасником є необхідним для своєчасної та якісної
реалізації проекту.
Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено
нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних
будівельних майданчиках» (див. http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1111-17), в якому окрім
іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме:
«координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом
кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)» (див. абзац 4, пункту 4,
Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу)
незалежним органом є не що інше як сертифікація (див. статтю 1., Розділу І, Закону України
«Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Наявність кваліфікації інженера з охорони праці (будівництво), підтвердженої
незалежним органом, дає повне право такому сертифікованому персоналу виконувати функції
координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
(див. Розділ IV «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних
майданчиках»).
Вимога щодо сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) - не менше 2 осіб
у учасника – визначена Замовником для забезпечення присутності мінімум одного відповідного
спеціаліста на Об’єкті будівництва та можливості його заміни у разі відсутності (хвороба,
відпустка тощо) фахівцем аналогічної кваліфікації, який бере участь у реалізації проєкту від
його початку.
Зазначаємо, що дана вимога розповсюджується на всіх учасників процедури закупівлі та
не є дискримінаційною.
«У Додатково, учасник у складі пропозиції надає:
- Копію укладеного Учасником договору з експертною організацією на проведення судової будівельно-технічної експертизі щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт та вартості виконаних робіт проектно-кошторисній документації;
- Сертифікати та посвідчення судових експертів в кількості не менше 3-х осіб, виданих Міністерством Юстиції України;
- Гарантійний лист від Експертної організації щодо можливості проведення судової будівельно-технічної експертизи із зазначенням ідентифікатора тендерної процедури»
Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі», Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник не має законних підстав вимагати від Учасників проведення судових експертиз відповідності фактично виконаних обсягів робіт та вартості виконаних робіт проектно-кошторисній документації, підставою для проведення експертизи відповідно до чинного законодавства є процесуальний документ про призначення експертизи судом чи органами досудового слідства у разі конфліктної ситуації.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації
встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника
процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації
зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують
інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в
тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити
перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік
документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання комплексу, який включає значний перелік в
тому числі і загальних будівельних робіт (розробка ґрунту, нарізування швів в покритті
дорожнього одягу, улаштування основ із щебеня та асфальтобетонних сумішей, улаштування
фундаментних плит, електромонтажні роботи та інші) Замовником, з метою уникнення
звуження кола потенційних учасників та розширення конкуренції, визначено аналогічним
договором договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або
капітального ремонту будівель (споруд) виробничого або невиробничого призначення або
інженерних споруд різного функціонального призначення, під дане визначення підходить і
договір з реконструкції світлосигнальної системи аеродрому, які є інженерними спорудами
різного функціонального призначення.
Таким чином, поняття аналогічного договору в тендерній документації визначено відповідно до
вимог чинного законодавства та не містить жодних дискримінаційних вимог. Запропонована
вами редакція призведе до звуження конкуренції та є дискримінаційною.
«У Додатково, учасник у складі пропозиції надає:
- Копію укладеного Учасником договору з експертною організацією на проведення судової будівельно-технічної експертизі щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт та вартості виконаних робіт проектно-кошторисній документації;
- Сертифікати та посвідчення судових експертів в кількості не менше 3-х осіб, виданих Міністерством Юстиції України;
- Гарантійний лист від Експертної організації щодо можливості проведення судової будівельно-технічної експертизи із зазначенням ідентифікатора тендерної процедури»
Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі», Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник не має законних підстав вимагати від Учасників проведення судових експертиз відповідності фактично виконаних обсягів робіт та вартості виконаних робіт проектно-кошторисній документації, підставою для проведення експертизи відповідно до чинного законодавства є процесуальний документ про призначення експертизи судом чи органами досудового слідства у разі конфліктної ситуації.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації
документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних
досліджень, яка затверджена наказом Мін’юсту НАКАЗ від 08.10.98 № 53/5 (зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 3 листопада 1998 р. за № 705/3145) передбачено залучення
судових експертів на підставі договірних відносин. Основним предметом досліджень, які
проводяться в межах експертного будівельно-технічного дослідження яке здійснюється
судовим експертом, є відповідність будівельного об’єкта певній нормі, правилу, регламенту, а
також відповідність фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт по конкретному
об’єкту актам виконаних робіт та проектно-кошторисній документації.
Метою проведення експертних будівельно-технічних досліджень судовим експертом щодо
визначення відповідності обсягів фактично виконаних робіт по об'єкту обсягам відображених у
актах виконаних робіт та відповідності проектно-кошторисній документації є, зокрема:
дотримання норм законодавства при використанні коштів, спрямованих на будівельні роботи;
достовірність відображення в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності фінансово-
господарських операцій, пов'язаних з виконанням будівельних робіт.
Існує стала практика залучення судових експертів під час виконання підрядних договорів,
укладених за результатами тендерів, з метою урегулювання конфліктів між підрядником і
замовником, в зв'язку з розбіжністю з питання визначення обсягу виконаних робіт та їх
вартості. Відповідний експертний висновок дає змогу підтвердити обсяг відповідності
фактично виконаних робіт проектно- кошторисній документації та актам виконаних робіт.
Дана вимога тендерної документації розповсюджується на всіх учасників, дозволяє залучення
відповідної експертної організації на договірних засадах та не містить жодних
дискримінаційних вимог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000079 ● b5dd0dfb42984f33b62c3e74367f5000
- Статус: завершено ● Дата: 25 січня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-07-02-006761-c 02.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:30:55
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання, розташованого за адресою: вулиця Собранецька, 145, м. Ужгород» (ЄЗС ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 80 266 792,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-02-006761-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 08:20:16
На запит від 02.12.2021 повідомляємо.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю з використанням електронної системи: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-03-007205-c). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" (40250202), яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість предмету закупівлі: 80 266 792,80 UAH (з ПДВ).
Встановлена на підставі розпорядження КМУ від 16 червня 2021 року № 626-р "Про розподіл у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об′єктів соціально-культурної сфери" та ґрунтуючись на зведеному кошторисному розрахунку проектної документації на висновку експертного звіту до неї.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://udj.aero/kp-zakarpatske-oblasne-komunalne-pidpryyemstvo-mizhnarodnyj-aeroport-uzhgorod-ogolosylo-pro-provedennya-vidkrytyh-torgiv-shhodo-rekonstrukcziyi-svitlosygnalnoyi-systemy-aerodromu-uzhgoro/
Інформація щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю (документальне підтвердження інформації додається) – голова тендерного комітету Коцюба О.А.; секретар тендерного комітету – Горбань О.В.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-06 15:27:29
На запит від 02.12.2021 повідомляємо.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю з використанням електронної системи: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-03-007205-c). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" (40250202), яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість предмету закупівлі: 80 266 792,80 UAH (з ПДВ).
Встановлена на підставі розпорядження КМУ від 16 червня 2021 року № 626-р "Про розподіл у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об′єктів соціально-культурної сфери" та ґрунтуючись на зведеному кошторисному розрахунку проектної документації на висновку експертного звіту до неї.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://udj.aero/kp-zakarpatske-oblasne-komunalne-pidpryyemstvo-mizhnarodnyj-aeroport-uzhgorod-ogolosylo-pro-provedennya-vidkrytyh-torgiv-shhodo-rekonstrukcziyi-svitlosygnalnoyi-systemy-aerodromu-uzhgoro/
Інформація щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю (документальне підтвердження інформації додається) – голова тендерного комітету Коцюба О.А.; секретар тендерного комітету – Горбань О.В.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" |
59 060 900,00
UAH з ПДВ
|
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006" |
80 074 474,65
UAH з ПДВ
|
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЕРА ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
79 896 724,41
UAH з ПДВ
|
78 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКДОМ" |
80 266 792,80
UAH з ПДВ
|
79 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" #40250202 |
Відхилено |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 15:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 липня 2021 00:00
|
ТОВ "ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006" #38279107 |
Відхилено |
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 15:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЕРА ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42612894 |
Переможець |
78 999 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:57
|
Додаткова угода 10 до договору 114-2021.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 10:19
|
Додаткова угода №8 від 22 серпня 2022 р.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2022 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 09:39
|
Світлосигналка додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2022 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:56
|
Додаткова угода №6 29.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:55
|
Договірна ціна 29.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:43
|
Додаткова уг.№ 5.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:42
|
Договірна ціна.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:35
|
Додаткова угода №4 13.12.2021.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:14
|
Додаткова угода №3 114_2021.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:48
|
Додаткова угода 2_03.12.2021.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:47
|
Додаткова угода_1_3_12_2021.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 14:34
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 17:21
|
договір на будівельні роботи.pdf | укладений |
13 серпня 2021 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. №1070, перераховує Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу видатків відповідно до п.46 Договору, для придбання матеріалів та устаткування на підставі виписаного Підрядникому рахунку. |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.9. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни банківських реквізитів "Замовника". |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв‘язку зі зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору підряду № 114/2021 від 11 серпня 2021 року на будівельні роботи та придбання устаткування об’єкту: «Реконструкція світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання, розташованого за адресою: вулиця Собранецька, 145, м. Ужгород» (ЄЗС ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.9 Договору, та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення зміни до п.9 Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 4 та п. 79 Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 9 Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з зменшенням обсягів робіт, внести зміни до п.9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 114/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |