Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 43930030 |
Місцезнаходження: | 12402, Україна , Житомирська обл., с. Оліївка, вулиця Ступницького Леоніда, буд. 68 |
Контактна особа: |
Олександр Антонюк +380972676500 vidosv-ol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 263 073,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 630,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 12:20 |
10.04 зміни ТД .docx | |
10 квітня 2024 12:20 |
10.04 зміни Проект договору .docx | |
10 квітня 2024 12:20 |
10.04 перелік змін.docx | |
04 квітня 2024 10:11 |
Технічне завдання ТД .pdf |
10 квітня 2024 14:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2024 12:20 |
10.04 зміни ТД .docx
|
|||
10 квітня 2024 12:20 |
10.04 зміни Проект договору .docx
|
|||
10 квітня 2024 12:20 |
10.04 перелік змін.docx
|
|||
04 квітня 2024 10:11 |
Технічне завдання ТД .pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000028 ● 8e701e49787a43039955061225dfb10d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-04-04-001848-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:58:54
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Відділом освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу, групи П-1, місткістю 50 осіб за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-001848-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 15.04.2024 до участі у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями подано тендерну пропозицію лише одним учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС».
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є твердою) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Крім того, пунктом 3.2 розділу 3 проекту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, передбачено, що договірна ціна є твердою, складена на підставі кошторисів, які є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 1 до цього Договору – Договірна ціна та розрахунки до неї), розрахованих відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»
Водночас, відповідно до пункту 1.1 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-04-04-001499-a), закупівля будівництва швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Згідно з пунктом 5.3 Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389.
На період дії воєнного стану норми Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України.
Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 – 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 – 73 (святкові інеробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Отже, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 05.02.2024 № 49/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2024 № 3564-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14.02.2024 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 170,25 люд.год.
Проте, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» (файл «Кошторисна частина.pdf») встановлено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 171,17 люд. год, що є порушенням пункту 5.3 Настанови.
Крім того, пунктом 2.1 Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 Настанови передбачено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат
учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Відтак, при розгляді тендерної пропозиції поданої ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» встановлено, що на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано, зокрема, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до них » (файл «Кошторисна частина.pdf»).
Разом з тим, в локальних кошторисах та розділі II відомостей ресурсів, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено, що виконання робіт з «Установлення зовнішніх стінових панелей площею до 6 м2 у безкаркасно-панельних будівлях із розрізкою на поверх (для будівництва в районах із сейсмічною до 6 балів» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-3) в кількості 0,32 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 15,63 маш.год та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 12,76 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-3, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі - наказ № 374), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічно, в локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено, що виконання робіт з «Установлення зовнішніх стінових панелей площею до 6 м2 у безкаркасно-панельних будівлях із розрізкою на поверх (для будівництва в районах із сейсмічною до 6 балів» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-4) в кількості 0,08 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 8,82 маш.год та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 3,57 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-4, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Також, аналогічно, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено в локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, що виконання робіт з «Укладання панелей перекриття з обпиранням по контуру площею до 15 м2 (для будівництва в районах із сейсмічністю до 6 балів)» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-45-2) в кількості 0,3 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 15,99 маш.год та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 10,53 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-45-2, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Крім того, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено в локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, що виконання робіт з «Улаштування у зовнішніх вертикальних кутах самоклеючої стрічки» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-57-10) в кількості 0,64 на 100 м шва буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,03 маш.год та люльок одномісних самопідйомних, вантажопідйомністю 120 кг, в кількості 3,74 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-57-10, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та люльок одномісних самопідйомних, вантажопідйомністю 120 кг, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічно, виконання робіт з «Улаштування покрівель плоских чотиришарових із рулонних покрівельних матеріалів на бітумній основі» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ12-2-1) в кількості 0,9 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,42 маш.год, кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,68 маш.год., кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, в кількості 0,43 маш.год, котла на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, в кількості 9,45 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ12-2-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т та котла електричного бітумного, місткістю 1 м3, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічно, виконання робіт з «Улаштування гідроізоляції обмазувальної емульсією за 2 рази» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ11-4-5) в кількості 1,8 на 100 шт буде здійснюватись підіймачами щогловими будівельними, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 0,13 маш.год та котлами бітумних пересувних, місткістю 400 л, в кількості 10,73 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ11-4-5, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічні порушення встановлено при включені учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» у підсумкову відомість ресурсів робіт без застосування необхідного обладнання/машин/механізмів, передбаченого наказом № 374.
У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення, чи досліджувались Замовником вищевказані невідповідності вимогам технічних характеристик при розгляді тендерної пропозиції ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» ?
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей встановлено імперативну вимогу, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 09:14:44
Пояснення на запит
Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 2024-04-25, який отримано через ЄСЗ межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Відділом освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу, групи П-1, місткістю 50 осіб за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242» у межах проведення моніторингу процедури Закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області, надає наступні пояснення на запит:
1.
У звʼязку з обʼєктивних обставин дані, які потрібно було оприлюднити на веб-порталі оприлюднені не були.
2.
Пояснюємо наступне:
Під час формування кошторису замовник не врахував у кошторисних розрахунках вищезазначені Вами норми та накази.
З огляду на вищенаведеного та у звʼязку з неможливістю усунення порушень, замовником готується скасування закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особивостей зазначених у постанові КМУ №1178.
З повагою,
Уповноважена особа Олександр Антонюк
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2024 № 5 процедуру закупівлі відмінено, у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
2024-05-15 15:12:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни процедури закупівлі.
2024-05-15 16:22:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". |
5 906 611,13
UAH з ПДВ
|
5 906 611,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". #40264849 |
Переможець |
5 906 611,13
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 18:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 10:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 09:33 |
Кінець періоду оскарження: | 12 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 12 травня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виявлені порушення щодо визначення переможцем ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС». |
01 травня 2024 09:33
|
Електронний підпис |
01 травня 2024 09:18
|
Протокол УО скасування укриття Троковичі ЗДО 30 квітня.pdf |