Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41865996 |
Місцезнаходження: | 13100, Україна , Житомирська обл., Любарський район, селище міського типу Любар, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 15 |
Контактна особа: |
Людмила Наумчук +380982286793 osvita.lub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 381 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 905,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
• Місцезнаходження замовника – Україна, 13100, вул. Незалежності,15,смт Любар, Житомирської області;
• Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
• Уточнюючий код ДК 021:2015 – 15113000-3 свинина
• Уточнюючий код ДК 021:2015 – 15112000-6 філе куряче
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 13:49 |
2.4. Додаток 3 Договір проект.doc | |
30 листопада 2020 13:49 |
2.3. Додаток 2 до ТД ТЗ.docx | |
30 листопада 2020 13:49 |
2.2. Додаток_1_ФП.docx | |
30 листопада 2020 13:49 |
2.1. ЗТД мясо 2021.doc | |
30 листопада 2020 13:49 |
таблиця змін від 30.11.2020 року.doc | |
25 листопада 2020 14:50 |
2.4. Додаток 3 Договір проект.doc | |
25 листопада 2020 14:50 |
2.3. Додаток 2 до ТД ТЗ.docx | |
25 листопада 2020 14:50 |
2.2. Додаток_1_ФП.docx | |
25 листопада 2020 14:50 |
2.1. ТД мясо 2021.doc |
30 листопада 2020 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2020 13:49 |
2.4. Додаток 3 Договір проект.doc
|
|||
30 листопада 2020 13:49 |
2.3. Додаток 2 до ТД ТЗ.docx
|
|||
30 листопада 2020 13:49 |
2.2. Додаток_1_ФП.docx
|
|||
30 листопада 2020 13:49 |
2.1. ЗТД мясо 2021.doc
|
|||
30 листопада 2020 13:49 |
таблиця змін від 30.11.2020 року.doc
|
|||
25 листопада 2020 14:50 |
2.4. Додаток 3 Договір проект.doc
|
|||
25 листопада 2020 14:50 |
2.3. Додаток 2 до ТД ТЗ.docx
|
|||
25 листопада 2020 14:50 |
2.2. Додаток_1_ФП.docx
|
|||
25 листопада 2020 14:50 |
2.1. ТД мясо 2021.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-26-000035 ● b795a7d0e1e443399c09e2a9a5a2f3ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.05.2021
№ 329
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2021 № 329.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-11-25-010891-c Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 10:31:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина без кісток, філе куряче» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-25-010891-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА» на відповідність тендерній документації Відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-08 14:05:45
пояснення
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради Житомирської області при розробці та затвердженні тендерної документації (протокол затвердження тендерної документації від 25 листопада 2020 року та зі змінами від «30» листопада 2020 року додається) на закупівлю код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (свинина без кісток, філе куряче) було визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок згідно Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 та прийнято рішення не відхиляти учасників вразі їх допущення (п. 5.3.3. Тендерної документації - Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, до яких відносяться, зокрема.
Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 та відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо опис та приклади формальних помилок:
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
— уживання великої літери;
— уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
— використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
— зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
— застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
— написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
— нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Разом з тим, Законом не передбачено складання тендерним комітетом окремих протоколів розгляду формальних (несуттєвих) помилок допущених учасниками при підготовці документів тендерної пропозиції.
Додатки:
• Протокол затвердження тендерної документації від «25» листопада 2020 року;
• Протокол затвердження тендерної документації зі змінами від «30» листопада 2020 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-10 10:18:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина без кісток, філе куряче» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2020-11-25-010891-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю до 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 також зазначено, що внесення змін до істотних умов договору про закупівлю на підставі ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно бути сторонами обґрунтованим та документально підтвердженим щодо кожного випадку.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Відділом освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради, додатковою угодою від 07.05.2021 року № 1 до договору від 05.01.2021 року № 1, укладеного з ФОП «СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА», сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткової угоди від 07.05.2021 року № 1, до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження щодо коливання ціни свинини без кісток, філе курячого на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-14 16:10:25
пояснення
У відповідь на Ваш запит стосовно надання додаткових пояснень, тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради повідомляє наступне.
Укладеним Договором №1 від 05.01.2021 року на закупівлю код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (свинина без кісток, філе куряче), а саме п. 11.6. визначено, що «Зміна істотних умов може здійснюватися в порядку передбаченому ч. 2,3 ст. 188 ГКУ за згодою сторін у випадках, що передбачені ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»» та п. 3.4. Договору встановлено, що «Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків визначених ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами даного Договору, зокрема:
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії»;
Замовником укладено додаткову угоду № 1 від 07 травня 2021 року з ФОП Стайоха Т.В. керуючись п. 3.4., та п. 11.6. Договору №1 від 05.01.2021 року та ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Додаткова угода №1 від 07 травня 2021 року - підстава довідка ТПП № 22-05/251.1 від 05.05.2021р
щодо зростання ціни на продукцію (копії документів додаються).
У відповідності до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, замовник дотримався вказаної норми та опублікувано відповідні додаткові угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто
2021-06-23 19:57:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" #2917118742 |
Переможець |
1 206 180,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 10:34
|
ДУ по м'ясу 18.10.2021.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 20:08
|
ДУ 2 23.06.2021.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 20:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 08:04
|
ДУ м'ясо.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 08:36
|
ДУ на зміну реквізитів м'ясо.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 08:15
|
Договір мясо 1 05.01.2021.rar | укладений |
05 січня 2021 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |