Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків у місті Полтава. Виготовлення відповідних висновків та технічних паспортів на ліфти житлових будинків у місті Полтава.
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2024-05-30-002616-a b46bd53a255343ae9c573c7052d35c60
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ланюк

+380532561938 gorgyts190@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Контактна особа: Ігор Ланюк
+380532561938
gorgyts190@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2024 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків у місті Полтава. Виготовлення відповідних висновків та технічних паспортів на ліфти житлових будинків у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 10:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 30 травня 2024 12:27
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:14
Шановний Замовнику! В ході ознайомлення з тендерною документацією, ми виявили вимогу, а саме: «Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.» Ця вимога до учасників не відповідає законодавству та є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, що безпосередньо порушує право учасників на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Виконати встановлені Замовником умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які мають юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади. Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника. Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
Щодо учасників
Дата подання: 30 травня 2024 17:29
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:17
Доброго дня , шановний Замовнику! Повністю підтримуємо звернення попереднього учасника "Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.» Ця вимога до учасників не відповідає законодавству та є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, що безпосередньо порушує право учасників на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Виконати встановлені Замовником умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які мають юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади. Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника. Просимо привести у відповідність тендерну документацію" Так як вартість закупівлі є достатньо високою, то виникає думка, що даною вимогою Замовник хоче звузити коло учасників для власних інтересів, Будь ласка внесіть зміни в вимоги, так як це є прямий привід до звернення до антимонопольного комітету
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 травня 2024 13:06
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:19
Шановний Замовник! Просимо прибрати вимогу, щодо місця розташування учасника на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.Дана вимога визнанна дискримінаційною (рішення АМКУ UA-2021-01-26-002677-c) Окрім того, пропонуємо розглянути можливість внесення змін до ТЗ та зазначити орієнтовний графік надання послуг. Також послуги можуть надаватися відповідно до заявок щоб унеможливити порушення строків виконання договору та гарантування зі сторони учасників оперативність та ефективність реагування на завдання Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
Графік надання послуг узгоджується після підписання договору з потенційно можливим надавачем послуг.
Щодо 17025
Дата подання: 31 травня 2024 14:41
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:29
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства. 1. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступає в силу підпункт 2пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання;» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 31 травня 2024 17:00
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:29
Відповідно до Додатку 1 таблиці 1 п 1.4. встановлена вимога щодо наявності власної випробовувальної або діагностичної лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування, що мають відповідний дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, згідно Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено, що для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування ВЛАСНОЮ АБО ЗАЛУЧЕНОЮ на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання Тобто з 15.05.2024 р. повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.Просимо врахувати вимоги діючого законодавства та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 13:44
Дата відповіді: 05 червня 2024 13:10
Шановний Замовнику! Участь у закупівлі передбачає надання якісних послуг ( вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг) є невідповідністю умовам тендерної документації. Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника. Наполегливо рекомендуємо привести у відповідність тендерну документацію а саме видалити вимогу : «Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.». В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з офіційним листом про порушення у сфері публічних закупівель до Генеральної Прокуратури України, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України, незалежних представників громадської організації «Дозорро» щодо перевірки вищевказаної закупівлі. Також, нагадуємо Вам щодо персональної відповідальності та штрафів Уповноваженої особи Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 13:45
Дата відповіді: 05 червня 2024 13:09
Шановний Замовнику! Участь у закупівлі передбачає надання якісних послуг ( вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг) є невідповідністю умовам тендерної документації. Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника. Наполегливо рекомендуємо привести у відповідність тендерну документацію а саме видалити вимогу : «Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.». В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з офіційним листом про порушення у сфері публічних закупівель до Генеральної Прокуратури України, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України, незалежних представників громадської організації «Дозорро» щодо перевірки вищевказаної закупівлі. Також, нагадуємо Вам щодо персональної відповідальності та штрафів Уповноваженої особи Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
лабораторія
Дата подання: 03 червня 2024 13:51
Дата відповіді: 05 червня 2024 13:16
Доброго дня! Шановний замовнику, згідно Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено, що для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування ВЛАСНОЮ АБО ЗАЛУЧЕНОЮ на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією....". ВЛАСНОЮ АБО ЗАЛУЧЕНОЮ, ви своєю вимогою довести: "Наявність ВЛАСНОЇ випробовувальної або діагностичної лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування. " - створюєте дискримінаційні перешкоди не підтвердженні чинним законодавством та нормативними актами. Наказ МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 дозволяє залучати сторонню лабораторію. Чекаємо на зміни у тендерній документації або завтра змушені будемо звертатись зі скаргою до АМКУ. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлюється обмеження для Замовника, щодо можливості самостійно встановлювати дану кваліфікаційну вимогу.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-30-002616-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС", Код ЄДРПОУ:44075190
Дата подання: 04 червня 2024 21:10
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України « Про публічні закупівлі»)
Учасник вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 06.06.2024 № 9898.pdf
Дата публікації: 06 червня 2024 17:10

Документи Органу Оскарження

06 червня 2024 17:10
рішення від 06.06.2024 № 9898.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 червня 2024 12:22
Електронний підпис
12 червня 2024 12:18
Довідка щодо зобов'язань
12 червня 2024 12:15
Довідка щодо об'єднань
12 червня 2024 12:15
Довідка несудимість
12 червня 2024 12:15
Дозвіл
12 червня 2024 12:15
Лист щодо повноважень
12 червня 2024 12:15
Опис
12 червня 2024 12:15
Статут
12 червня 2024 12:10
Витяг
12 червня 2024 12:10
Витяг ПДВ
12 червня 2024 12:10
Декларація
12 червня 2024 12:10
Декларація
12 червня 2024 12:10
Довідка корупція
12 червня 2024 12:10
Довідка п47
10 червня 2024 12:08
Електронний підпис
10 червня 2024 12:06
Копія договору оренди
07 червня 2024 10:58
Електронний підпис
07 червня 2024 10:53
Пропозиція.pdf
07 червня 2024 10:53
Витяг з ЄДРПОУ 01_03_2024.pdf
07 червня 2024 10:53
Лист гарантія санкції.pdf
07 червня 2024 10:53
Опис від 07_07_2020.pdf
07 червня 2024 10:53
Статут 2020.pdf
07 червня 2024 10:53
Довідка обладнання.pdf
07 червня 2024 10:53
Довідка працівники.pdf
07 червня 2024 10:53
Довідка субпідряд.pdf
07 червня 2024 10:53
Довідка щодо об_єднань.pdf
07 червня 2024 10:53
Копія Дозволу 2023.pdf
07 червня 2024 10:53
Наказ Гапонов АЛ.pdf
07 червня 2024 10:53
Наказ Лівшиць ОВ.pdf
07 червня 2024 10:53
Наказ Мязговський ДВ.pdf
07 червня 2024 10:53
Наказ Сухінін ІС.pdf
07 червня 2024 10:53
Паспорт Лабораторії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ"
#40872122
Переможець 3 600 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2024 13:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 11:39

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Особливості), передбачається: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Замовником було виявлено наступні невідповідності: 1) Згідно п. 1.2.2. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: Діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним приміщеннями* (договір оренди/суборенди). Згідно договору оренди № 0105/01 від 01.05.2023 року наданий учасником ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ", не можливо встановити, що він є діючий на кінцеву дату подання пропозиції так як пункт договору 3.1 є незаповнений. 2) У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.06.2024 року № 395 відсутня посада Гапонова Анатолія Леонідовича, яка повинна бути вказана згідно Таблиці 1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. На підставі вище зазначеного, Замовник повідомляє Учасника ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ", про вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, зазначених вище, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

11 червня 2024 13:19
Довідка НАЗК
11 червня 2024 13:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2024 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ"
#40872122
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2024 13:19
Довідка НАЗК
11 червня 2024 13:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2024 10:32
договір № 151 від 19.06.2024.pdf укладений
20 червня 2024 10:31