Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віталій Зарицький +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 3 386 776,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43830000-0: Електричні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 09:24 |
Перелік змін.docx | |
17 липня 2020 09:24 |
ЗТД Електроінструменти.docx |
17 липня 2020 09:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 09:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 липня 2020 09:24 |
ЗТД Електроінструменти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник не заперечує отримання еквіваленту предмета закупівлі з не гіршими технічними та якісними характеристиками за належною ціною.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ДОДАТКУ 5 тендерної документації у порівняльній табниці по 20 позиції даного документу Учасником АТ «Альцест» пропонується кутова шліфмашинка Makita 9564H, котра за даними офійного та єдиного імпортера інструментів Makita в Україну - ТОВ "МАКІТА УКРАЇНА" знята з виробництва та не може бути поставленою.
Також ЗАМОВНИК у своїй тендерній документації прописував технічні характеристики ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ МАКІТА або аналогічного товару, натомість АТ «Альцест» запропонував десять позицій торгової марки «Stark», даний товар не можна вважати аналогічним , тому що МАКІТА це професійний інструмент , а Star-побутовий , відповідно і гарантійний термін МАКІТИ -три роки , а Stark -1 рік, на що в разі ремонту компанія буде витрачати зайві кошти .
Відповідно до ДОДАТКУ 5 тендерної документації у порівняльній табниці по 15 позиції даного документу ЗАМОВНИК вимагав товару Дриль- міксер Makita UT 2204 максимальний діаметр насадки для розмішування 220 мм, натомість АТ «Альцест» пропонує Дриль-міксер Stark HM-1050 максимальний діаметр насадки для розмішування 120 мм, що значно менший за потреби .
Також у порівняльній таблиці по 40 позиції ЗАМОВНИК дає характеристики гайковерта MAKITA 6904VH де крутний момент 200 Нm. Саме такий низький крутний момент призначений для закручування з"єднань, які вимагають низького крутного моменту, натомість АТ «Альцест» пропонує гайковерт Metabo SSW 650 у якого крутний момент 600 Нm. У даної моделі відсутній регулятор крутного моменту,тому при закручуванні з"єднань, які вимагають низький крутний момент, різьбя буде зриватись.
Відповідно до Таблиці 3 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону) учасником АТ «Альцест» не надаано гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника, що є порушенням тендерної документації.
Прохання розглянути наші зауваження та дискваліфікувати учасника АТ «Альцест».
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-22-000006 ● 772d3db34edf400bb399a22d826e9edd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 12:59 |
НАКАЗ
21.10.2020 № 217
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-08-007241-а, ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, яка проводиться Комунальним підприємством «КИЇВПАСТРАНС».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-17 14:37:41
Аргументовані заперечення до висновку
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі до Замовника щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів у сфері публічних закупівель та щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації: Замовником у тендерній документації не зазначено електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону; Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоди з Технічними вимогами у довільної формі, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону; переможцем у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі, який передбачений таблицею 3 Додатку № 2 до ТД Замовника, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону по закупівлі: «Електричні інструменти» код 43830000-0 за ДК 021:2015 (електроінструменти) та надає аргументовані заперечення до висновку.
1. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Зазначаємо, що прізвища, ім’я та по батькові, посади та номери телефонів двох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, зазначено в підпункті 2.3 пункту 2 Розділу 1 тендерної документації. При цьому, електронна адреса, однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, була зазначена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в частині інформації про замовника в розділі «контактна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками».
З огляду на зазначене, учасникам процедури закупівлі була відома електронна адреса однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, а отже, вони не були позбавлені можливості зв’язатися з замовником за допомогою електронної адреси.
Таким чином, в даному випадку, не зазначення електронної адреси в тендерній документації жодним чином не вплинуло на перебіг процедури закупівлі.
Слід зазначити, що на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації, так як дана процедура закупівлі має статус завершеної.
При цьому повідомляємо, що в подальшому відомості зазначені в пункті 17 частини другої статті 22 Закону, щодо електронної адреси, будуть включені до тендерної документації.
2. Ствердження щодо порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоди з Технічними вимогами у довільної формі, не може бути прийняте.
На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону замовником вимагається згідно пункту 8.1.2. додатку 2 до тендерної документації надання згоди з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у додатку 5 до тендерної документації, викладеної у довільній формі. Учасником у складі тендерної пропозиції у листі під назвою «Технічні вимоги» від 27.07.2020 №1018 надана згода з технічними вимогами замовника в довільній формі у вигляді таблиці з технічними характеристиками запропонованого товару (еквіваленту), порівняльної таблиці та згоди з іншими технічними вимогами, встановленими замовником, у відповідності до додатку 5 до тендерної документації.
Отже, учасником надана згода з технічними вимогами запропонованого товару, яка відповідає технічним вимогам замовника відповідно додатку 5 та пункту 8.1.2. додатку 2 до тендерної документації.
3. Ствердження щодо порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі, який передбачений таблицею 3 Додатку 2 до ТД Замовника, не може бути прийняте.
На виконання вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону замовником у відповідності до пункту 12 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації вимагається:
12) інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі /виконував всі зобов’язання за рініше укладеним договором (договорами) /не співпрацював з Замовником/ (частина 2 статті 17 Закону)**.
**Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Учасником у складі тендерної пропозиції у листі під назвою «Довідка про відсутність підстав» від 27.07.2020 №1015 надана інформація, що «АТ «Альцест», який є учасником процедури закупівлі, повідомляє, що виконав всі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з Замовником (частина 2 статті 17 Закону)». Тобто даним листом АТ «Альцест» підтверджує, що не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 та не надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності у вигляді гарантійного листа в зв’язку з відсутністю обставин, за якими замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника.
Додатки: Лист від 27.07.2020р. вих. № 1018 від АТ «АЛЬЦЕСТ» (сторінки 3-8);
Лист від 27.07.2020р. вих. № 1015 від АТ «АЛЬЦЕСТ» (сторінки 44-45).
- Технічна частина.pdf
- Документи, що підтверджують відповідніть.pdf
- Аргументовані заперечення до висновку Електричні інструменти.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | КП "Київпастранс" 24.11.2020 подано адміністративний позов до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 25 листопада 2020 |
Документи:
08 грудня 2020 19:26
|
Електронний підпис |
08 грудня 2020 19:25
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
08 грудня 2020 19:26
|
Електронний підпис |
25 листопада 2020 10:26
|
Електронний підпис |
08 грудня 2020 19:25
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "Альцест" |
2 060 121,00
UAH з ПДВ
|
2 060 121,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" |
2 384 066,84
UAH з ПДВ
|
2 169 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗІЛК |
2 420 723,00
UAH з ПДВ
|
2 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лук'ян Михайло Федорович |
2 492 462,64
UAH з ПДВ
|
2 299 348,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Альцест" #21547168 |
Переможець |
2 060 121,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 16:26
|
52.20-301.pdf | укладений |
19 серпня 2020 16:25
|