Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 095 600,00 UAH
UA-2020-01-24-004071-b b3f4a6a4a9f04e7095e60945449d5144
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацькович Ірина Іванівна

+380324753025 kptml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул. Данилишиних, буд.62
Контактна особа: Мацькович Ірина Іванівна
+380324753025
kptml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.4 ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР за предметом закупівлі товару код за ДК 021:2015 -09310000 -5 - Електрична енергія двічі оголошувались відкриті торги, зокрема по оголошенню від 13.12.2019 року - UA-2019-12-13-002102-c процедура ( Звіт про результати проведення процедури від 28.12.2019 року в якому зазначена причина відміни - Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Повторна процедура закупівлі була оголошена Замовником 02.01.2020 року – ідентифікаційний номер процедури в електронній системі Prozorro - UA-2020-01-02-000910-c, проте, станом на 19:00 год 17.01.2020 року (кінцевий термін подання пропозицій) було подано одну пропозицію, як наслідок торги були відмінені (Звіт про результати проведення процедури від 17.01.2020 року в якому зазначена причина відміни - Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій) Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія» через відсутність достатньої кількості учасників, Замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі згідно п.4 ч. 2 ст. 35 Закону. Закон України "Про публічні закупівлі". Окрім цього у разі закупівлі з підстав визначених п .3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» , а також при закупівлі: нафти та нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування замовник має право укласти договір не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір ( застосування переговорної процедури ( скороченої) ). Зважаючи на тривалий досвід плідної співпраці Замовника з Товариством з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут» у сфері електропостачання та враховуючи готовність зазначеного Учасника до виконання умов закупівлі (подання пропозиції на оголошену Замовником процедуру відкритих торгів), тендерним комітетом прийнято рішення щодо направлення запрошення ТОВ «Львівенергозбут» до участі в проведенні переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 17:29
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
498000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Данилишиних, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунковим періодом вважається календарний місяць (з першого по останнє число місяця). Розрахунки за електричну енергію проводяться споживачем виключно грошовими коштами на зазначений у договорі рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника електричної енергії. Споживач протягом розрахункового періоду здійснює авансовий платіж на рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника до 23-го числа місяця, що передує розрахунковому у розмірі 100% вартості договірного обсягу споживання електричної енергії за один розрахунковий період Аванс 1 Банківські 100

Тендерна документація

24 січня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою вдповідальністю "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"
#42092130
Переможець 1 095 598,01
UAH з ПДВ
24 січня 2020 17:29

Документи

24 січня 2020 17:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 17:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою вдповідальністю "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"
#42092130
1 095 598,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 17:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:26
дод. уг 7 до дог 57 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 18:41
дод уг 6 до договору 57 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 18:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:24
Дод уг 5 до договору 57 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:35
дод уг 4 до договору 57 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 12:43
дод.уг.3 до дог.57 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:42
Дод. уг. 2 до дог.57 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 13:12
додаткова 1 до договору 57 (1).pdf зміни до договору
07 лютого 2020 13:12
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 15:05
договір 57.pdf укладений
31 січня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерел фінансування Замовника та внесення змін до п. 5.1 Договору. Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - Загальна вартість цього Договору становить 912 998,34 (дев’ятсот дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 34 копійки) грн.., крім того ПДВ – 182 599,67 грн, разом з ПДВ – 1 095 598,01 (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 01 копійок). Із загальної суми договору видатки за рахунок бюджетних коштів складають 919600,00 грн., власних коштів – 175998,01 грн. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 498000 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Закону України "Про ринок електричної енергії", Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року №1329 "Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668", згідно якої регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ "НЕК"УКРЕНЕРГО" з 1 серпня 2020 року становить 0,24023 грн./кВт год (без ПДВ), керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.п. 5.4.7.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі Закону України «Про ринок електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 04.11.2020 року № 1998 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668», згідно якої регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» з 1 грудня 2020 року становить 0,31276 грн. / кВт год (без ПДВ), керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 5.4.7.1. Договору, враховуючи зміну регульованого тарифу, який застосовується в Договорі.Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - Загальна вартість цього Договору становить 912 998,34 (дев’ятсот дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 34 копійки) грн.., крім того ПДВ – 182 599,67 грн, разом з ПДВ – 1 095 598,01 (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 01 копійок). Із загальної суми договору видатки за рахунок бюджетних коштів складають 919600,00 грн., власних коштів – 175998,01 грн. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 483682 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до джерел фінансування Замовника (збільшити видатки за рахунок власних коштів з врахуванням відшкодування коштів орендарями на суму 33400,00 грн. за рахунок зменшення видатків за рахунок бюджетних коштів на зазначену суму) та внести відповідні зміни до п.5.1. Договору. Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - Загальна вартість цього Договору становить 912 998,34 (дев’ятсот дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 34 копійки) грн., крім того ПДВ – 182 599,67 грн, разом з ПДВ – 1 095 598,01 (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 01 копійок). Із загальної суми договору видатки за рахунок бюджетних коштів складають 886 200,00 грн., власних коштів – 209 398,01 грн. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 483682 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та п 5.5 договору сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році.Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - Загальна вартість цього Договору становить 912 998,34 (дев’ятсот дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 34 копійки) грн., крім того ПДВ – 182 599,67 грн, разом з ПДВ – 1 095 598,01 (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 01 копійок). Із загальної суми договору видатки за рахунок бюджетних коштів складають 886 200,00 грн., власних коштів – 209 398,01 грн. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 483682 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та п 5.5 договору відповідно до яких дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - Загальна вартість цього Договору становить -1310398,01 грн., в т.ч. ПДВ – 218399,67грн. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 573600,57 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та п 5.5 договору Сторони погодились внести зміни до Договору та зменшити обсяг закупівлі та загальну суму Договору. Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - Загальна вартість цього Договору становить -1241854,01 грн., в т.ч. ПДВ – 206975,67 грн. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 544907 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 241 854,01
UAH (в тому числі ПДВ 206 975,67 UAH)