Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі даху приміщення Долинського відділу ДУ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ" по вул. Обліски,133 в м. Долина, Калуського району, Івано-Франківської області
Очікувана вартість
1 559 838,00 UAH
UA-2024-10-18-013938-a ● b3d88248434b43f1b3f67be64c1398ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38331800 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Шевченка, будинок 4 |
Контактна особа: |
САВЧУК Віта Ігорівна 380666475032 vita3434so@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2024 14:24 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2024 14:24 |
Очікувана вартість: | 1 559 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 598,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі даху приміщення Долинського відділу ДУ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ" по вул. Обліски,133 в м. Долина, Калуського району, Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вулиця Обліски, будинок 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2025
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за здійснюється шляхом попередньої оплати 100% від договірної ціни до 10 лютого 2025 року одним платежем шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Замовника на небюджетний рахунок Підрядника відкритий в органах Державної казначейської служби відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12 2019 № 1070, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.08.2023 №1499. Використання наданого авансування встановлено терміном до 90 календарних днів. | Аванс | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2024 11:07 |
внесення змін 29.10..docx | |
29 жовтня 2024 11:07 |
КАП – Долина 2.docx | |
28 жовтня 2024 15:06 |
внесення змін 28.10..docx |
29 жовтня 2024 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 жовтня 2024 11:07 |
внесення змін 29.10..docx
|
||||||
29 жовтня 2024 11:07 |
КАП – Долина 2.docx
|
||||||
28 жовтня 2024 15:06 |
внесення змін 28.10..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків відповідальності
Дата подання: 23 жовтня 2024 10:04
Дата відповіді: 23 жовтня 2024 11:05
Доброго дня!
Прошу вказати клас наслідків відповідальності.
Відповідь: Доброго дня! СС1
Поверховість будівлі
Дата подання: 25 жовтня 2024 09:16
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 10:18
Шановний "Замовнику вкажіть поверховість будівлі а також товщину металочерепиці чи це металопрофіль
Відповідь: Добрий день! 2 поверхи. Металопрофіль 0, 50 мм
Уточнення до ТД
Дата подання: 26 жовтня 2024 14:30
Дата відповіді: 28 жовтня 2024 15:10
Добрий день. Для визначення реальної договірної ціни Вам необхідно додати до Дефектного акту Зведену відомість матеріальних ресурсів без цього ніяк, так як не вказано основні параметри і опис будівельних матеріалів та конструкцій. Вразі відмови ми будемо подавати скаргу.Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день! до тендерної документації внесено відповідні зміни - Додаток № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», доповнено інформацією про відомості ресурсів до локального кошторису та викладено його у ноовій редакції
Проясніть
Дата подання: 29 жовтня 2024 10:53
Дата відповіді: 29 жовтня 2024 11:09
Доброго дня. Ми здали були перший раз у Вас там все було так менш більш. В цьому технічному завдані , а Ви подали його з матеріалами нічого не сходиться матеріали Ви подаєте з першого разу, де улаштувані покрівлі становить 803м2, а зараз Ви подаєте 1179,5м2 , а в матеріалах подача металопрофіль 1104,81м2 уже не йде , а у Вас металочерепиця Монтерей , а не металопрофіль і коефіцієнт улаштування , а у Вас її менше. Не має матеріалів вогнезахисту, не має матеріалу заземлення. Просимо розібратись де тут правда.Перший раз там все було правильно і ці Вами подані матеріали сходяться , а де матеріал цього тендеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: добрий день! Дякую за зауваженя, дісьно при копіюванні технічного завдання допущена помилка. Відповідні зміни внесені та виправлено на першопочаткову редакцію
Проясніть
Дата подання: 29 жовтня 2024 11:00
Дата відповіді: 29 жовтня 2024 11:12
Доброго дня ще раз. Просимо надати нам експертну оцінку подачі Вами даного кошторису. Повірте такі правки які зроблені в більшу сторону не припустимі, Ви повністю переробили кошторис , а сума залишилась, що і першого разу, воно не йде в сумі. З ПОВАГОЮ... Ми Вам телефонували Ви на жаль трубку не берете, так змушені Вам писати.
Відповідь: Добрий день! при скаладанні технічного завдання була допущена технічна помилка, виправлено, опубліковано в новій редакції
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-10-18-013938-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 10 листопада 2024 23:26
Не правомірне визначення переможця
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))
«Розглянувши пропозицію Учасника, ФОП СТОЛЯРЧУК ЮРІЙ ОКТАВІАНОВИЧ, встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендорної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наступній частині:
Додаток № 6 до тендерної документації
Проект договору про закупівлю
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №____________
Для кого і для чого подавали проект договору
Додаток №2 п.1.
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про виконання робіт тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
Ми як учасник торгів хочемо подивитись на документи які засвідчують власність наймодавача який надає дану техніку.
Договір найму з фізичною особою Василик Дмитром Володимировичем не подано документів на право власності транспорт за ким закріплено і де виконання вимоги нотаріально посвідчений
Гарантійний лист
В ціну включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із виконанням робіт передбачені чинним законодавством України.
Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 та є твердою.
До договору підряду повинен додати :
Додаток № 1 – Календарний графік виконання робіт
Додаток № 2 – Договірна ціна
Додаток № 3 – Локальний кошторис
Додаток № 4 – План фінансування
Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова) від 01.11.2021 № 281: ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У складі пропозиції надано договірну ціну, в якій у графі розрахунку №12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-». При розрахунку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю ФОП СТОЛЯРЧУК ЮРІЙ ОКТАВІАНОВИЧ у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п. 5.33 Настанови. Учасником у складі пропозиції надано договірну ціну, у якій не передбачені кошти пов’язані з інфляційними процесами. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю ФОП СТОЛЯРЧУК ЮРІЙ ОКТАВІАНОВИЧ підлягає відхиленню, відповідно до пп.2, п.41 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Просимо Замовника відмінити своє рішення ,щодо переможця.
Розгорнути
Згорнути
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))
«Розглянувши пропозицію Учасника, ФОП СТОЛЯРЧУК ЮРІЙ ОКТАВІАНОВИЧ, встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендорної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наступній частині:
Додаток № 6 до тендерної документації
Проект договору про закупівлю
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №____________
Для кого і для чого подавали проект договору
Додаток №2 п.1.
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про виконання робіт тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
Ми як учасник торгів хочемо подивитись на документи які засвідчують власність наймодавача який надає дану техніку.
Договір найму з фізичною особою Василик Дмитром Володимировичем не подано документів на право власності транспорт за ким закріплено і де виконання вимоги нотаріально посвідчений
Гарантійний лист
В ціну включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із виконанням робіт передбачені чинним законодавством України.
Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 та є твердою.
До договору підряду повинен додати :
Додаток № 1 – Календарний графік виконання робіт
Додаток № 2 – Договірна ціна
Додаток № 3 – Локальний кошторис
Додаток № 4 – План фінансування
Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова) від 01.11.2021 № 281: ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У складі пропозиції надано договірну ціну, в якій у графі розрахунку №12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-». При розрахунку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю ФОП СТОЛЯРЧУК ЮРІЙ ОКТАВІАНОВИЧ у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п. 5.33 Настанови. Учасником у складі пропозиції надано договірну ціну, у якій не передбачені кошти пов’язані з інфляційними процесами. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю ФОП СТОЛЯРЧУК ЮРІЙ ОКТАВІАНОВИЧ підлягає відхиленню, відповідно до пп.2, п.41 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Просимо Замовника відмінити своє рішення ,щодо переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2024 13:16
Щодо наявності на обладнання, матеріально-технічної бази повідомляю наступне:
Учасник в складі тендерної пропозиції НЕ надавав договорів найму/оренди транспортного засобу за участю фізичної особи, натомість надав договори про надання послуг, згідно яких сторона договору повинна надати послуги автомобіля, відтак такий договір не є предметом оренди, а значить вимоги щодо нотаріальної посвідченості не застосовуються.
Згідно п.18 .12 проекту договору, встановлено, що Додатки укладаються разом із Договором та не вимагалися подаватиу складі тендерної пропозиції.
Що стосується інших документів зазначених у вашій вимозі повідомляю, що вимогами тендерної документації не були встановлені а відтак до розгляду не бралися.
Учасник в складі тендерної пропозиції НЕ надавав договорів найму/оренди транспортного засобу за участю фізичної особи, натомість надав договори про надання послуг, згідно яких сторона договору повинна надати послуги автомобіля, відтак такий договір не є предметом оренди, а значить вимоги щодо нотаріальної посвідченості не застосовуються.
Згідно п.18 .12 проекту договору, встановлено, що Додатки укладаються разом із Договором та не вимагалися подаватиу складі тендерної пропозиції.
Що стосується інших документів зазначених у вашій вимозі повідомляю, що вимогами тендерної документації не були встановлені а відтак до розгляду не бралися.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2024 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович |
1 166 610,05
UAH з ПДВ
|
1 166 610,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Кооператив "Будівельник" |
1 518 870,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУЛИШ ІННА ВАСИЛІВНА |
1 559 838,00
UAH з ПДВ
|
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович #2822819578 |
Переможець |
1 166 610,05
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 10:45
|
01.767.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 12:39
|
кошторис.xls | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
Додаток 1.xlsx | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
Додаток 3.xls | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
Додаток 4.docx | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
Додаток 2.xls | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
підсумкова відомість.xls | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
зведений кошторис.xls | укладений |
18 листопада 2024 12:38
|
767 додатки.pdf | укладений |
18 листопада 2024 12:34
|
767.pdf | укладений |
18 листопада 2024 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник розпочинає виконаня робіт у листопаді 2024 |
Номер договору про закупівлю: | 767 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |