Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gas fuel (Natural gas)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новомосковської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02142483 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12 |
Контактна особа: |
Марія Заведенко +380973972850 zavedenkomarija@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Світлана Приходько +3806770-19-531 glavbuh2013@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | novomoskraivo |
National ID: | 02142483 |
Contact point: |
Mariya Zavedenko +380973972850 zavedenkomarija@meta.ua |
Additional contacts: |
Світлана Приходько +3806770-19-531 glavbuh2013@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 квітня 2020 12:50 |
Enquiries until: | 06 травня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 12 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, та п.1 ст.48 БКУ взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів проводиться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично використаний природний газ, протягом 10 банківських днів згідно належним чином оформленого акту приймання-передачі природного газу. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 10:40 |
Перелік змін до ТД-Газ- 4.doc | |
06 травня 2020 10:40 |
TD_ГАЗ_2020 МТ-3- зі змінами (4).doc | |
05 травня 2020 09:49 |
Перелік змін до ТД-Газ- 3.doc | |
23 квітня 2020 13:41 |
Перелік змін до ТД-Газ- на вимогу.doc | |
17 квітня 2020 16:44 |
Перелік змін до ТД-Газ.doc |
06 травня 2020 10:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 травня 2020 10:40 |
Перелік змін до ТД-Газ- 4.doc
|
||||||||||||
06 травня 2020 10:40 |
TD_ГАЗ_2020 МТ-3- зі змінами (4).doc
|
||||||||||||
05 травня 2020 09:49 |
Перелік змін до ТД-Газ- 3.doc
|
||||||||||||
23 квітня 2020 13:41 |
Перелік змін до ТД-Газ- на вимогу.doc
|
||||||||||||
17 квітня 2020 16:44 |
Перелік змін до ТД-Газ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами ознайомлення з вимогами Вашої Тендерної Документації, встановлено наявність дискримінаційної вимоги, що суперечить природі відкритих торгів та йде всупереч з принципами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема, звертаємо увагу на вимогу, що міститься у Додатку №2 до тендерної документації :
«Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі. Також необхідна наявність офісу Учасника на території Замовника, з метою швидкого реагування на потреби замовника . До довідки додаються документи, які підтверджують право користування зазначеним обладнанням.»
Питання створення офісу (представництва) на рівні закону - не закріплено імперативно. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення офісу (представництва) по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Висування вимоги, щодо територіального розміщення офісу, - звужує вибір для Вас, як замовника та суперечить принципам закупівлі. Встановлення подібних вимог - обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими учасниками ринку. На підтвердження додаємо рішення АМКУ стосовно визнання вимог, щодо наявності представництв за місцем постачання або місцезнаходженням Замовника дискримінаційними. Таким чином, вищевикладене тягне за собою порушення, зокрема, Закону України «Про захист економічної конкуренції», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу природного газу, Закону України «Про господарські товариства» та низки інших нормативно-правових актів. Просимо усунути Вас недолік Тендерної Документації у цій частині.
Так у Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю товару Природний газ Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 09120000-6 Газове паливо (природний газ) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлено наступне: «Товар повинен бути сертифікований у встановлений Законом порядку (наявність свідоцтв, сертифікатів відповідності на товар обов’язкова) та відповідати державним стандартам України.
Для підтвердження показників якості природного газу учасник завантажує, відповідно статті 14 Закону, скановані копії вищевказаних документів, завірені належним чином.»
При цьому Замовник не вказав на підставі, якого Закону товар повинен бути сертифікований. Більш того Замовник посилається на ст. 14 Закону, як на обґрунтовану підставу необхідності надання Учасниками у складі пропозиції - свідоцтв, сертифікатів відповідності, але також не зазначає ст. 14 якого Закону?
В той же час відповідно до листа МЕРТ України № 3433-06/1382-07 від 12.01.2018 року з 1 січня 2018 року державна система сертифікації в Україні припинила своє існування.
Також з цього часу втратили чинність нормативно-правові акти України, що регулювали сферу сертифікації в Україні, а саме:
- Закон України «Про підтвердження відповідності»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2406-14;
- Закон України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3164-15;
- Декрет КМ України «Про стандартизацію і сертифікацію»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93;
- Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0466-05.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже на підставі викладеного прошу виключити вказану вимогу із тендерної документації, як таку, що не відповідає чинному законодавству України.
Додаток:
- Лист МЕРТУ № 3433-06/1382-07 від 12.01.2018 року на 4 аркушах.
«5.2.1. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити вищезазначені документи на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua., та надати оригінали зазначених документів у строк, що не перевищує десяти (10) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
Повідомляємо, що у зв’язку з поширенням на території України випадків коронавірусної хвороби COVID-19, з ураховуванням рекомендації НКРЕКП, «Щодо особливості роботи ліцензіатів у період карантину», а також рішень Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» з метою протидії поширенню коронавірусу COVID-19, на даний час обмежено фізичне відвідування підприємств, організацій та інших закладів, та запропоновано по можливості надавати інформацію телефонним зв’язком та онлайн через мережу інтернет.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме скасувати незаконну вимогу щодо надання замовнику оригіналів документів В ПАПЕРОВОМУ ВИГЛЯДІ, та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Вважаємо, що до липня місяця поточного року є достатньо часу на підготовку документів.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 червня 2020 16:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-31-000020 ● 80447906b8524e92844f60a06b620b10
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2020
№ 51
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-04-15-002663-b Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-05 16:03:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо (природний газ)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-15-002663-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі - Закон) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» на відповідність тендерній документації Відділу освіти Новомосковської РДА з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-10 16:39:24
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби (Житомирська обл.)
В ході проведення процедури закупівлі «Газове паливо (природний газ)» (ДК 021:2015: 09120000-6 ) — за номером ID: UA-2020-04-15-002663-b) , під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» на відповідність тендерній документації , тендерним комітетом Відділу освіти Новомосковської РДА не були виявлені (встановлені) факти формальних (несуттєвих) помилок. Тендерна пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» за результатами розгляду тендерної пропозиції була допущена до аукціону.
Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій та протоколу розгляду запиту (звернення) №89 від 10.08.2020р. - додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Савватєєвій Д.С. юристу-консульту направити на адресу ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» додаткову угоду на розірвання Договору № 20-08-03 від 03.08.2020 року стосовно закупівлі ДК 021:2015 код 09120000-6 Газове паливо (природний газ) Gas fuel (Natural gas) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-15-002663-b.
2020-08-18 15:40:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-10-06 17:02:01
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Новомосковської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02142483 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ГАЗБУДКОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
3 059 650,68
UAH з ПДВ
|
2 748 438,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗБУДКОМПАНІ" |
2 748 438,40
UAH з ПДВ
|
2 748 438,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Рішення скасоване |
2 748 438,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:42
|
ТОВ "ГАЗБУДКОМПАНІ" #42576485 |
Рішення скасоване |
2 748 438,40
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
2 748 438,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 15:33
|
додаткова угода № 2 від 05.10.2020 розірвання угоди.PDF | укладений |
05 жовтня 2020 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 14:12
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 13:35
|
договір 20.08.03.PDF | укладений |
03 серпня 2020 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 20-08-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |