Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015- 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
1 923 186,00 UAH
UA-2021-03-24-002854-c ● b3d2cd4d1dfc48cf9bec8c5ee9f05bcb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21 |
Контактна особа: |
Олег Базар +380991710428 pir_mr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 14:20 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 1 923 186,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 615,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
222 тисяча кубічних метрів
Код ДК 021:2015- 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 14:22 |
Перелік змін.docx | |
23 квітня 2021 14:22 |
ТД природний газ на 2021 рік Нова редакція.docx |
23 квітня 2021 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2021 14:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 квітня 2021 14:22 |
ТД природний газ на 2021 рік Нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо надання листа від оператора ГРМ:
Дата подання: 25 березня 2021 17:00
Дата відповіді: 26 березня 2021 08:09
Відповідно до Додатку 3 до ТД для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник має надати:
- Копію договору з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки та оригінал листа від відповідного оператора ГРМ, що адресований учаснику закупівлі з підтвердженням чинності наданого договору за місцем поставки до 31.12.2021 року.
Якщо в договорі з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки, прописано що договір діє до 31.12.2021 року.
Чи достатнім буде надати лише копію договору з Оператором ГРМ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо договір діє до 31.12.2021 року то буде достатньо лише копії такого договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-24-002854-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 25 березня 2021 13:52
Вимога Замовнику на умови тендерної документації
24 березня 2021 року виконавчим комітетом Пирятинської міської ради на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro» опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкрити торги за предметом закупівлі: «Код ДК 021:2015- 09120000-6 Газове паливо» (Природний газ) (UA-2021-03-24-002854-c).
Під час вивчення тендерної документації у вказаній закупівлі, встановлено наявність наступної вимоги для учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, а саме, підпунктом 6.1., пункту 6 тендерної документації передбачено: «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу».
Однак, вважаємо, що вимога в частині надання учасниками у складі тендерної пропозиції документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією діяльності учасника за міжнародним стандартом ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу жодним чином не стосуються безпечності надання послуг клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу і за своєю правовою природою є дискримінаційної по відношення до учасників з огляду на наступне:
Ст. 19 Конституції України, встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік інформації, що повинна міститься у тендерній документації.
В той же, час ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На теперішній час законодавством України не встановлено обов’язку сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 у тому числі і міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу споживачу.
Ба більше, міжнародний стандарт ISO 50001 встановлює вимоги до типів споживачів енергії і витраті енергії, включаючи вимірювання, документацію і звітність, проектування і практику закупівель обладнання, систем, процесів і залучення персоналу, пов'язаного з енергорезультатівностью, а відтак наявність або відсутність в учасника вказаного сертифіката, жодним чином не впливає на безпеку надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.
Таким чином, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності наявності вказаної вимоги у тендерній документації, а тому з огляду на приписи ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ним порушено умови закупівлі в частині включення до тендерної документації незаконної та дискримінаційної вимоги, яка штучно звужує кількість потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Отже на підставі викладеного, просимо виключити вказану вимогу із тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Органу оскарження з відповідною скаргою у порядку і строки передбачені ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Під час вивчення тендерної документації у вказаній закупівлі, встановлено наявність наступної вимоги для учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, а саме, підпунктом 6.1., пункту 6 тендерної документації передбачено: «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу».
Однак, вважаємо, що вимога в частині надання учасниками у складі тендерної пропозиції документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією діяльності учасника за міжнародним стандартом ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу жодним чином не стосуються безпечності надання послуг клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу і за своєю правовою природою є дискримінаційної по відношення до учасників з огляду на наступне:
Ст. 19 Конституції України, встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік інформації, що повинна міститься у тендерній документації.
В той же, час ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На теперішній час законодавством України не встановлено обов’язку сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 у тому числі і міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу споживачу.
Ба більше, міжнародний стандарт ISO 50001 встановлює вимоги до типів споживачів енергії і витраті енергії, включаючи вимірювання, документацію і звітність, проектування і практику закупівель обладнання, систем, процесів і залучення персоналу, пов'язаного з енергорезультатівностью, а відтак наявність або відсутність в учасника вказаного сертифіката, жодним чином не впливає на безпеку надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.
Таким чином, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності наявності вказаної вимоги у тендерній документації, а тому з огляду на приписи ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ним порушено умови закупівлі в частині включення до тендерної документації незаконної та дискримінаційної вимоги, яка штучно звужує кількість потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Отже на підставі викладеного, просимо виключити вказану вимогу із тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Органу оскарження з відповідною скаргою у порядку і строки передбачені ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2021 14:44
Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна
документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон.
Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних
учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду
будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної
документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. №
3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час
здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість
зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO
немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та
обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було
проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а
саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури.
Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що
жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до
сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на
отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон.
Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних
учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду
будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної
документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. №
3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час
здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість
зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO
немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та
обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було
проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а
саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури.
Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що
жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до
сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на
отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-24-002854-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 01 квітня 2021 16:48
Дата подання: 01 квітня 2021 16:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 17:23
рішення від 05.04.2021 №6848 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 17:23
інформація резолютивну частину рішення від 14.04.2021 № 7936.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 16:17
рішення від 14.04.2021 № 7936.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, в тендерну документацію внесено відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2021 14:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" |
1 882 968,48
UAH з ПДВ
|
1 882 968,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ.УА" |
1 891 440,00
UAH з ПДВ
|
1 891 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" #43173310 |
Переможець |
1 882 968,48
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 10:50
|
Дод.уг.газ.pdf | укладений |
10 серпня 2021 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 17:39
|
IMG_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 17:39
|