Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг, Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг, Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246, 1 кг
Очікувана вартість
160 463,45 UAH
UA-2024-04-22-012242-a b3d05db685174219906af1fbd1e826e8
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косенко Наталія Миколаївна

+380534051404 osvita_ch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43139284
Місцезнаходження: 37100, Україна , Полтавська обл., смт Чорнухи, Центральна 30
Контактна особа: Косенко Наталія Миколаївна
+380534051404
osvita_ch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Товар поставляється окремими партіями за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику, визначеними в Додатку 1 до Договору, протягом загального строку поставки (протягом 2024 року) не рідше одного разу на тиждень (у вівторок з 8:00 години до 12:00 години) в кількості за заявками Замовника (представників закладів). Дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу. Заявка на кількість та асортимент Товару передається Замовником та приймається Постачальником у будь-якій зрозумілій Сторонами формі (телефоном, листом, електронною поштою, т.ін.) із повідомленням ПІБ особи, яка передала та отримала замовлення. Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема щодо пакування та перепакування, вимогам до поверхні змінної пакувальної тари. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарний одяг (халат, рукавиці).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 кілограм
Огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, смт Чорнухи, вул. Центральна, 30 (за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику: Полтавська область, Лубенський район, смт Чорнухи, вул. Центральна, 49; смт Чорнухи, вул. Мележика, 10; с. Вороньки, вул. Перелета, 1; с. Кізлівка, провулок Шкільний, 2; с. Кізлівка. вул. Центральна, 77; с. Гільці, вул. Шкільна, 1; с. Гільці, вул. Молодіжна, 9; с. Мокіївка, вул. Центральна, б. 7а; с. Харсіки, пров. Мирний, 12; с. Білоусівка,вул. Мележика, 52)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
695 кілограм
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, смт Чорнухи, вул. Центральна, 30 (за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику: Полтавська область, Лубенський район, смт Чорнухи, вул. Центральна, 49; смт Чорнухи, вул. Мележика, 10; с. Вороньки, вул. Перелета, 1; с. Кізлівка, провулок Шкільний, 2; с. Кізлівка. вул. Центральна, 77; с. Гільці, вул. Шкільна, 1; с. Гільці, вул. Молодіжна, 9; с. Мокіївка, вул. Центральна, б. 7а; с. Харсіки, пров. Мирний, 12; с. Білоусівка,вул. Мележика, 52)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
280 кілограм
Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, смт Чорнухи, вул. Центральна, 30 (за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику: Полтавська область, Лубенський район, смт Чорнухи, вул. Центральна, 49; смт Чорнухи, вул. Мележика, 10; с. Вороньки, вул. Перелета, 1; с. Кізлівка, провулок Шкільний, 2; с. Кізлівка. вул. Центральна, 77; с. Гільці, вул. Шкільна, 1; с. Гільці, вул. Молодіжна, 9; с. Мокіївка, вул. Центральна, б. 7а; с. Харсіки, пров. Мирний, 12; с. Білоусівка,вул. Мележика, 52)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

22 квітня 2024 17:30
проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вирощування Можливі значення:
  • тепличні
  • Розмір плоду Можливі значення:
  • короткоплідні (до 14 см)
  • Діаметр плоду Можливі значення:
  • не більше 5,5 см
  • Відповідність ДСТУ 3247 Можливі значення:
  • Так
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Строк достигання Можливі значення:
  • ранньостигла
  • Відповідність ДСТУ 7037 Можливі значення:
  • Так
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип вирощування Можливі значення:
  • тепличні
  • Вид плоду Можливі значення:
  • округлі
  • Діаметр плоду Можливі значення:
  • не менше 4 см
  • Відповідність ДСТУ 3246 Можливі значення:
  • Так
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 125 199,00
    UAH з ПДВ
    125 199,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    24 квітня 2024 16:33
    Електронний підпис
    24 квітня 2024 16:33
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмір плоду короткоплідні (до 14 см)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр плоду не більше 5,5 см
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип вирощування тепличні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3247 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7037 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Строк достигання ранньостигла
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр плоду не менше 4 см
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип вирощування тепличні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид плоду округлі
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3246 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
    #45358873
    Переможець 125 199,00
    UAH з ПДВ
    26 квітня 2024 08:37

    Документи

    26 квітня 2024 08:37
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 26 квітня 2024 08:37

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
    #45358873
    125 199,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    26 квітня 2024 08:37
    Електронний підпис

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    10 січня 2025 17:35
    Додаткова угода укладений
    10 січня 2025 17:34
    Електронний підпис укладений
    24 грудня 2024 20:50
    додаткова авангард.PDF зміни до договору
    24 грудня 2024 20:24
    Електронний підпис укладений
    29 травня 2024 11:09
    Д.у.2.PDF зміни до договору
    29 травня 2024 11:06
    Електронний підпис укладений
    29 травня 2024 10:10
    Д.у.1.PDF зміни до договору
    29 травня 2024 09:58
    Електронний підпис укладений
    01 травня 2024 15:48
    Договір укладений
    01 травня 2024 15:40

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    27 травня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    29 травня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп.5, 6 пункту 11.1.1. Договору про закупівлю № ВО-1040-Т від 29.04.2024 р. (далі – Договір) та у відповідності до підпунктів5,6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), на підставі листа Постачальника № 64 від 14.05.2024 р. та наданої копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2416184500026, дійшли згоди: 1.1. Внести зміни в п.3.1. Договору і викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 125 199,00 грн. (сто двадцять п’ять тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень нуль копійок), у тому числі 7 139,91 грн. без ПДВ та 118 059,09 грн. в т.ч. ПДВ 19 676,51 грн.» 1.2. Внести зміни в специфікацію до Договору та викласти її в новій редакції (додається до додаткової угоди). 1.3. Внести зміни в п.11.2. Договору і викласти його в новій редакції: «11.2. Постачальник є платником податку на додану вартість.» 1.4. Внести зміни до реквізитів Постачальника, зазначених у розділі XIIІ Договору, та викласти їх в новій редакції.
    Номер договору про закупівлю: ВО-1040-Т
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    28 травня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    29 травня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 та згідно п.п. 5 п.11.1.1. Договору, Сторони домовилися щодо зменшення ціни за одиницю товару та встановили її на рівні: огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг –57,48 грн./кг; капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг –21,60 грн./кг; помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246, 1 кг –74,76 грн./кг. Внаслідок чого: 1.1. Внести зміни в п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 82 867,49 грн. (Вісімдесят дві тисячі вісімсот шістдесят сім гривень 49 копійок), у тому числі 7 139,91 грн. без ПДВ та 75 727,58 грн. в т.ч. ПДВ 12 621,26 грн.» 1.2. Внести зміни в специфікацію до Договору та викласти її в новій редакції (додається до даної додаткової угоди). За даними специфікації: огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг в обсязі 44,16 кг за ціною 99,20 грн./кг без ПДВ, 77,28 кг за ціною 99,20 грн./кг з ПДВ, 528,56 кг за ціною 57,48 грн./кг з ПДВ; капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг в обсязі 41,26 кг за ціною 47,40 грн./кг без ПДВ, 110,56 кг за ціною 47,40 грн./кг з ПДВ, 543,18 кг за ціною 21,60 грн./кг з ПДВ; помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246, 1 кг в обсязі 8,1 кг за ціною 99,20 грн./кг без ПДВ, 15,52 кг за ціною 99,20 грн./кг з ПДВ, 256,38 кг за ціною 74,76 грн./кг з ПДВ.
    Номер договору про закупівлю: ВО-1040-Т
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 2
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    20 грудня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    24 грудня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди даною Додатковою угодою достроково припинити дію Договору № ВО-1040-Т від 29.04.2024 року шляхом його розірвання та у зв’язку з цим, керуючись пп.1 п.19 Особливостей (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товару за Договором та, відповідно, вартість Договору на 35 372,37 грн. (тридцять п’ять тисяч триста сімдесят дві гривні 37 копійок ), у т.ч. ПДВ 5 895,39 грн. і внести відповідні зміни до Договору: 1.1. Внести зміни в п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 47 495,12 грн. (сорок сім тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 12 копійок), у тому числі 7 139,91 грн. без ПДВ та 40 355,21 грн. в т.ч. ПДВ 6 725,87 грн.» 1.2. Внести зміни в Специфікацію до Договору та викласти її в новій редакції (додається до даної додаткової угоди).
    Номер договору про закупівлю: ВО-1040-Т
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 3
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 24 грудня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 47 495,12
    UAH (в тому числі ПДВ 6 725,87 UAH)
    Причини розірвання договору: за згодою Сторін