Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖОВКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04056248 |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, площа Вічева, будинок 1 |
Контактна особа: |
Анна Черник +380325221264 info@zhovkva-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 14:48 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 14:48 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
(Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
Обргунтування доцільності закупівлі послуг: для забезпечення об’єктивної роботи відділу земельних ресурсів пов’язаної з доступом до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг: система управління якістю стосовно надання послуг з оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; комп’ютерне програмування; консультування з питань інформатизації; діяльності із керування комп’ютерним устаткованням; веб-порталів; інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; консультування з питань комерційної діяльності й керування; діяльності у сфері фотографії повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі послуг: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів та комерційних пропозицій.
Обгрунтування розмір бюджетного призначення: сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, затверджений рішенням сесії Жовківської міської ради від 23.12.2022р. №2 «Про місцевий бюджет Жовківської міської територіальної громади на 2022 рік».
(Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2022 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2022 10:51 |
Додаток №5 ст.17.docx | |
03 листопада 2022 10:51 |
Додаток №6 проєкт договору.docx | |
03 листопада 2022 10:51 |
Тендерна документація.docx | |
03 листопада 2022 10:51 |
Додаток № 3 технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000031 ● 9535fa04b9c74130999ff4fb00d5083d
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 59
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2023 № 59
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-11-03-003307-a, 03.11.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 16:50:06
Запит про надання пояснення
Дата: 23.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2022-11-03-003307-aa, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 14:48:19
Щодо надання пояснення згідно запиту
У відповідь на Ваш Запит від 23.02.2023 року щодо процедури закупівлі: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
надаємо наступне пояснення.
1. Обргунтування доцільності закупівлі послуг: для забезпечення об’єктивної роботи відділу земельних ресурсів пов’язаної з доступом до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг: система управління якістю стосовно надання послуг з оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; комп’ютерне програмування; консультування з питань інформатизації; діяльності із керування комп’ютерним устаткованням; веб-порталів; інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; консультування з питань комерційної діяльності й керування; діяльності у сфері фотографії повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі послуг: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів та комерційних пропозицій.
Обгрунтування розмір бюджетного призначення: сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, затверджений рішенням сесії Жовківської міської ради від 23.12.2021 р. №2 «Про місцевий бюджет Жовківської міської територіальної громади на 2022 рік».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Жовківської міської ради у розділі «Діяльність ради-Державні закупівлі» за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-11-03-003307-a?utm_source=widget_gov&utm_medium=
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-02 16:32:19
Запит про надання пояснення
Дата: 02.03.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2022-11-03-003307-a, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури UA-2022-11-03-003307-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування. У разі не укладання договору – пояснити причини не відміни процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-07 10:20:29
Щодо надання пояснення на запит
У відповідь на Ваш Запит від 02.03.2023 року щодо процедури закупівлі: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
надаємо наступне пояснення.
Нами, як Замовником не укладався договір за результатами процедури UA-2022-11-03-003307-a, відповідно до службової записки начальника відділу земельних ресурсів від 18.11.2022 року №03-07/3602 про те, що відпала потреба у закупівлі таких послуг, у зв’язку з посиленням ворожих атак на об’єкти критичної інфраструктури по всій території України, внаслідок чого, відбувається часте відключення електричної енергії, через що значно ускладнюється, а інколи, взагалі може бути відсутня можливість користуватися результатами вищевказаної послуги, що й зумовлює відсутність потреби у витрачанні бюджетних коштів на дану послугу в важких воєнних умовах.
Крім цього, фінансування на 2023 рік на дану закупівлю відсутнє.
Причиною не відміни процедури є неодноразова скарга Учасника в АМКУ, при спробі Замовника відмінити процедуру закупівлі з вищенаведених причин. Рішення АМКУ два рази зобов’язало Жовківську міську раду скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, що не дає можливості відмінити закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш Висновок від 16.03.2023 року Жовківська міська рада повідомляє про те, що відхилила тендерну пропозицію учасника ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" щодо процедури відкритих торгів з Особливостями по закупівлі послуг: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області) на виконання зобов’язальної частини висновку Західного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, який міститься у вільному публічному доступі. Крім цього провела роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-11-03-003307-a
2023-03-20 13:53:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710) • відсутній механізм
Відміна закупівлі
2023-04-10 11:24:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
283 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕОДАЛ" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
284 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40287578 |
Рішення скасоване |
283 500,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 11:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 12:35
|
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40287578 |
Відхилено |
283 500,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 10:56
|
|
ТОВ "ФЕОДАЛ" #43092063 |
Очікує рішення |
284 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 10:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 12:09 |
Кінець періоду оскарження: | 29 листопада 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 18 листопада 2022 12:07 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), рішенням сесії Жовківської міської ради «Про затвердження Положення пр |
18 листопада 2022 12:09
|
Електронний підпис |
18 листопада 2022 12:07
|
Відміна ВТ.pdf |
Дата подання: 23 листопада 2022 14:30
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2022 15:06 |
Кінець періоду оскарження: | 27 грудня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 16 грудня 2022 15:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в таких послугах та скорочення обсягу видатків на здійснення даної закупівлі. Кошти, що були виділені на дану закупівлю спрямовані на заробітну плату в сумі 220 000,00 гривень та на оплату за спожиту електроенергію в сумі 80 000,00 гривень, відповідно до рішення сесії Жовківської міської ради від 28.11.2022 року №2 «Про внесення змін до показників місцевого бюджету Жовківської міської територіальної громади на 2022 рік». |
16 грудня 2022 15:06
|
Електронний підпис |
16 грудня 2022 15:04
|
Службова записка б.в..pdf |
16 грудня 2022 15:04
|
Протокол №7.pdf |
Дата подання: 22 грудня 2022 19:10
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 11:35 |
Кінець періоду оскарження: | 07 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 07 квітня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), рішенням сесії Жовківської міської ради «Про затвердження Положення пр |
27 березня 2023 11:35
|
Електронний підпис |
27 березня 2023 11:33
|
Протокол №11.pdf |