Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 15510000 - 6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
509 461,40 UAH
UA-2021-01-18-006003-a ● b3b920a28a734f708fac2b6dc0cb5385
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41784088 |
Місцезнаходження: | 53264, Україна , Дніпропетровська обл., с. Першотравневе, вул. Гагаріна, 23 |
Контактна особа: |
Олена Кнуренко +380959227605 pershotravnevsk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 509 461,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 094,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Кількість продуктів зазначена в Тендерній документації та в додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
ДК 021:2015 - 15510000 - 6 Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53264, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район с.Першотравневе , вул.Гагаріна ,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 19:06 |
Зміни до ТД Молоко та вершки.pdf | |
26 січня 2021 19:06 |
ТД Молоко та вершки (Нова редакція).pdf |
02 лютого 2021 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 січня 2021 19:06 |
Зміни до ТД Молоко та вершки.pdf
|
|||||||||
26 січня 2021 19:06 |
ТД Молоко та вершки (Нова редакція).pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-006003-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МК-ТАКА", Код ЄДРПОУ:39213691
Дата подання: 24 лютого 2021 12:17
Дата подання: 24 лютого 2021 12:17
СКАРГА на дії замовника Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Виконавчим комітетом Першотравненської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області було розпочато процедуру закупівлі UA-2021-01-18-006003-a.
ТОВ «МК-ТАКА» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією (далі - ТД) розмістило свою пропозицію та надало повний пакет документів, який вимагав Замовник відповідно до умов тендерної документації на закупівлю.
15.02.2021 року о 17.01 год. на офіційному веб- сайті «ПРОЗОРРО» було розміщено Протокол № 73 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району, яким пропозицію ТОВ «МК-ТАКА» було відхилено у зв’язку з ненаданням в складі пропозиції сканованого оригіналу чи копії платіжного документу, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Однак, на дану вимогу ТД ТОВ «МК ТАКА» було надано в складі тендерної пропозиції такі документи:
1. Банківська ліцензія ПУМБ;
2. Виписка з рахунку 15 20000 що підтверджує розміщення покриття за Гарантією;
3. Банківська гарантія 15 20000;
4. Довіреність № 24 від 14.01.2020 р.;
Вищезазначені документи скріплені кваліфікаційним електронним підписом уповноваженої особи Банка-гаранта, що підтверджується Довіреністю № 24 від 14.01.2020 р., згідно з якою Малов Д. М. уповноважений підписувати від імені АТ «ПУМБ» покриті та непокриті гарантії без обмеження суми, оформлені в електронному вигляді та засвідчують будь-які документи, що пов’язані з наданням гарантій шляхом накладення електронного підпису та електронної печатки АТ «ПУМБ». Таким чином умови ТД щодо завірення документів, які мають бути надані разом із Гарантією, виконані належним чином. На підтвердження подання платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) ТОВ «МК-ТАКА» в складі тендерної пропозиції було надано Виписку з особового рахунку № 29320111144258 UAH, яка зазначає, що ТОВ «МК- ТАКА» на рахунку № 29320111144258 UAH розміщено кошти в розмірі суми Гарантії.
Також зазначаємо, що звернувшись до Банку, з яким ТОВ «МК-ТАКА» укладала договір для забезпечення тендерної пропозиції (Банківська гарантія), АТ «ПУМБ» надало лист-роз’яснення від 16 лютого 2021 року № КНО-58.6/127 в якому зазначило наступне: «На підтвердження подання платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) Принципалом було завантажено Виписку з особового рахунку № 29328111144261.UAH, згідно з якою чітко зазначено, що на рахунку покриття № 29328111144261.UAH Принципалом розміщені кошти в розмірі суми Гарантії. У зв’язку з тим, що умовами Тендерної документації не зазначено який саме документ та з якою назвою має свідчити про розміщення покриття га Гарантією, Виписка з особового рахунку, виконує функцію документу, який підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Таким чином умови Тендерної документації щодо подання документу, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення, виконані належним чином».
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що Замовник навмисно створив штучні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції для того щоб в подальшому надати перевагу іншому учаснику.
Окрім того, ознайомившись із тендерною пропозицією ФОП Клочко Миколи Петровича, яку протоколом № 101 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району визначено такою, що відповідає вимогам законодавства та Замовника, було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству України, що полягає у наступному.
1. Відповідно до ч. 2 ТД Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП.
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Клочко Миколи Петровича відсутній електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
2. Відповідно до п.8 ч.2 ТД передбачено надання завіреної учасником копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Проте, ФОП Клочко Миколою Петровичем у складі пропозиції надана завірена копія довідки, яку неможливо ідентифікувати у зв’язку з тим, що її назву або кому вона видана неможливо прочитати з причини наданням неякісної копії, що є порушенням умов тендерної документації та закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 ТД передбачено, що для підтвердження інформації, що викладена довідці учасник має надати наступні документи: завірені копії правовстановлюючих документів (дійсними на дату подання учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих та/або договорів відповідального зберігання складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму, відповідно до умов зберігання харчових продуктів, що закуповуються.
Однак, ФОП Клочко Миколою Петровичем надано в складі пропозиції договір № 2001-21 від 20.01.2021 року про надання платних послуг з відповідального зберігання товарно-матеріальних цінностей. Поряд з цим, ТД вимагається договір відповідального зберігання складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі. В договорі, який надає ФОП Клочко не передбачає, що складське приміщення пристосоване для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, не зазначено технічних можливостей підтримання температурного режиму, відповідно до умов зберігання харчових продуктів, що закуповуються. Відповідно до п. 1.2. Договору, Виконавець зобов’язується забезпечити послуги по зберіганню товарно-матеріальних цінностей Замовника в спеціалізованих для цього приміщеннях, площах, боксах.
Окрім того відсутня інформація, що Орендодавець – ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» законно використовує приміщення, не зрозуміло останні є власниками чи орендарями даного приміщення розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Покров, вул. Зонова, буд. 3. Тобто даний договір не відповідає вимогам ТД.
4. Відповідно до п. 1.2 договір з лабораторією повинен бути укладений учасником з акредитованою лабораторією НААУ. Надати в складі пропозиції атестат НААУ лабораторії з якою укладено договір про надання послуг щодо виявлення бактеріологічних забруднень середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно- патогенні бактерії.
ФОП Клочко Микола Петрович в складі пропозиції надав договір № 33-04 про надання послуг від 15.01.2021 року та договір № 33-05 від 15.01.2021 року про надання послуг з відокремленим структурним підрозділом «Нікопольський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», ЄДРПОУ: 38529313, за адресою: м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд. 26-а та атестат про акредитацію Випробувальної лабораторії Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», ЄДРПОУ: 38431598, за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта, 26 та вул. Щербаня, буд. 6. Проте, відокремлений структурний підрозділ «Нікопольський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» не має акредитації, що підтверджується відсутністю даних про структурний підрозділ «Нікопольський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» в реєстрі акредитованих лабораторій, а доданий атестат про акредитацію не має відношення до даної лабораторії, а підтверджує акредитацію Випробувальної лабораторії Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», ЄДРПОУ: 38431598, за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта, 26 та вул. Щербаня, буд. 6. Тобто даний договір не відповідає вимогам ТД.
5. Відповідно до п. 12.3 Додатку 1 ТД Скановані оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей, а саме : автотранспорт, відповідно до ст. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об’єктів), а саме: автотранспорт, який він використовує у господарський діяльності.
ФОП Клочко Микола Петрович в складі пропозиції надав Рішення про державну реєстрацію потужності від 25.01.2021 року. Однак, в даному рішенні не зазначено жодного автотранспорту, окрім того даним рішенням зареєстрована «діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують температурного режиму та можуть зберігатись при температурі вище 10 оС і залишатись для споживання людиною, а саме: транспортування; інший вид діяльності; транспортування». Тобто, надане рішення не відповідає вимогам ТД.
6. Відповідно до п.12.4 Додатку 1 учасник надає довідку за власноручним підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально- технічної бази (стосовно предмета закупівлі).
ФОП Клочко Микола Петрович в складі пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально- технічної бази № 010221-23 від 01.02.2021 року, в якій зазначено про наявність обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості ( предмета закупівлі) : п. 3.1 морозильна скриня GRUNHELM GCFW-316 (у кількості 6 шт.), п.3.2 морозильна камера АТЛАНТ М-8020-101 (у кількості 4 шт). Проте, відповідно до санітарно- гігієнічних норм предмет закупівлі (молоко та вершки) повинні зберігатись при температурному режимі : молоко коров’яче питне до +4°С, молоко незбиране згущене з цукром від 0°С до +10°С. Вказані ФОП Клочко Миколою Петровичем морозильні камери, відповідно до їх характеристик GRUNHELM GCFW-316 має температурний режим - 18°С і нижче, АТЛАНТ М-8020-101 має температурний режим від -10°С до -24 °С. Тобто дані морозильні камери не можуть бути застосовані для зберігання предмету закупівлі (молоко та вершки), що не відповідає вимогам ТД.
Поряд з цим, звертаємо увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «МК-ТАКА» є найбільш економічно вигідною.
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за предметом- 15510000-6 Молоко та вершки, індикатор закупівлі UA-2021-01-18-006003-a;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МК-ТАКА» код ЄДРПОУ 39213691, зазначене у Протоколі № 73 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району від 15.02.2021 року щодо розгляду пропозиції відкритих торгів на закупівлю за предметом- 15510000-6 Молоко та вершки, індикатор закупівлі UA-2021-01-18-006003-a;
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відповідність пропозиції ФОП Клочко Миколи Петровича вимогам законодавства та вимогам Замовника зазначене у Протоколі №101 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району від 15.02.2021 року щодо розгляду пропозиції відкритих торгів на закупівлю за предметом- 15510000-6 Молоко та вершки, індикатор закупівлі UA-2021-01-18-006003-a.
Додтки:
• Лист АТ «ПУМБ» від 16 лютого 2021 року № КНО-58.6/127 з файлом щодо накладення ЕЦП уповноваженої особи.
Директор ТОВ «МК-ТАКА» ________________ О.С.Бабак
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 16:26
рішення від 26.02.2021 № 3606 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 16:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4528.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 20:28
рішення від 10.03.2021 № 4528.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення про визначення ФОП Клочко Микола Петрович переможцем за процедурою закупівлі по «ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-18-006003-а, на підставі рішення органу оскарження №4528-р/пк-пз від 10.03.2021.
2. Повідомити орган оскарження шляхом розміщення в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення органу оскарження
№4528-р/пк-пз від 10.03.2021.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 14:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МК-ТАКА" |
441 204,86
UAH з ПДВ
|
441 204,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
509 461,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Клочко Микола Петрович |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
509 461,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КРЕАТИВ ПРОЕКТ |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
509 461,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Клочко Микола Петрович #2110704615 |
Рішення скасоване |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:49
|
|
ТОВ "МК-ТАКА" #39213691 |
Рішення скасоване |
441 204,86
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:49
|
|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #42257917 |
Рішення скасоване |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:49
|
|
ФОП Клочко Микола Петрович #2110704615 |
Рішення скасоване |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:49
|
|
ТОВ "МК-ТАКА" #39213691 |
Відхилено |
441 204,86
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 23:24
|
|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #42257917 |
Відхилено |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 23:26
|
|
ФОП Клочко Микола Петрович #2110704615 |
Переможець |
509 461,40
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 21:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 23:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 20:28
|
ДОДАТКОВА УГОДА МОЛОКО ТА ВЕРШКИ.pdf | укладений |
26 квітня 2021 20:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 13:30
|
Договор 122 від 15.04.2021.pdf | укладений |
16 квітня 2021 13:29
|