Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів за кодом ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 55320000-9- Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
1 682 076,20 UAH
UA-2020-07-22-008022-b b3887202bee44a6f92ae9be7b393c256
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Закржевський

+380536524107
+380508557549
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Юрій Віталійович Закржевський
+380536524107,+380508557549
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:45
Очікувана вартість: 1 682 076,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 411,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів за кодом ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 55320000-9- Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський район, навчальні заклади міста Глобине та Глобинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 30-ти календарних днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 18:11
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.docx
22 липня 2020 18:11
Дод_3.docx
22 липня 2020 18:11
Дод_1.docx
22 липня 2020 18:11
Дод_2.docx
22 липня 2020 18:11
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" 1 624 717,95
UAH
1 289 999,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 1 682 033,95
UAH
1 290 000,00
UAH
Документи
ФОП Бондар Володимир 1 682 000,00
UAH
1 379 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 09:32
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:01
мвс.jpg
14 серпня 2020 09:01
дфс 2.jpg
14 серпня 2020 09:01
дфс 1.jpg
14 серпня 2020 09:01
005.jpg
14 серпня 2020 09:01
004.jpg
14 серпня 2020 09:01
003.jpg
06 серпня 2020 23:34
Електронний підпис
06 серпня 2020 23:18
акти до аналог дог 2.rar
06 серпня 2020 23:18
акти до аналог дог 1.rar
06 серпня 2020 23:18
техчастина 2.rar
06 серпня 2020 23:18
техчастина 1.rar
06 серпня 2020 23:18
стаття 17 і різне.rar
06 серпня 2020 23:18
склад продуктів.rar
06 серпня 2020 23:18
проект дог.rar
06 серпня 2020 23:18
повноваження.rar
06 серпня 2020 23:18
меню.rar
06 серпня 2020 23:18
кваліфікація 2.rar
06 серпня 2020 23:18
кваліфікація 1.rar
06 серпня 2020 23:18
акти до аналог дог 3.rar

Публічні документи

07 серпня 2020 08:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:11
пропозиція.rar

Публічні документи

04 серпня 2020 10:04
Єдиний податок 002.jpg
04 серпня 2020 10:04
Витяг 3 001.jpg
04 серпня 2020 10:04
Витяг 2 001.jpg
04 серпня 2020 10:04
Витяг 1 001.jpg
04 серпня 2020 10:04
Виписка 2 001.jpg
04 серпня 2020 10:04
виписка 1 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Бондар Володимир

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2181907149
Переможець 1 289 999,00
UAH
12 серпня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2181907149
1 289 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:12
ДУ №5.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 08:35
ДУ№ 3.pdf зміни до договору
29 січня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:07
Дод угода № 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 17:31
додаткова_угода_1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 17:23
Звiт.pdf укладений
25 серпня 2020 17:22
договiр_264.pdf укладений
25 серпня 2020 17:22
004.jpg укладений
25 серпня 2020 17:22
003.jpg укладений
25 серпня 2020 17:22
002.jpg укладений
25 серпня 2020 17:22
001.jpg укладений
25 серпня 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Внести зміни до пункту 9.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання та діє до 01.04.2021 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.» 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Текст додаткової угоди складено на українській мові в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної Сторони. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною укладеного між Сторонами Договору № 264 від 25.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Збільшити суму договору на 257 992,85 грн., та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 1 547 962,30 грн. (Один мільйон п’ятсот сорок сім тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 30 копійок) без ПДВ». 3. Внести зміни до специфікації і викласти специфікацію (Додаток № 1) в наступній редакції. 4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною укладеного між Сторонами Договору № 264 від 25.08.2020 року. 5. Текст додаткової угоди складено на українській мові в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору на 7003,80 грн., та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 1 540 958 грн. 50 коп. (Один мільйон п’ятсот сорок тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 50 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 503 734,75
UAH