Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме:
100% (сто відсотків) корпоративних прав ТОВ «УКРТРАНСПНЕВМАТИКА» (ЄДРПОУ 33486527, адреса: Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92) у вигляді статутного капіталу у розмірі 2 204 133,00 (два мільйони двісті чотири тисячі сто тридцять три), які належать АКЦОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «ТРАНСПНЕВМАТИКА» (ОГРН 1025202198053, ОКПО: 05744521, КПП: 522401001, ИНН: 5224001190, РФ, Нижегородська область, м. Первомайск, вул. Мочаліна, буд. 2А);
незавершені капітальні інвестиції, основні засоби, рухоме та нерухоме майно, спеціальне обладнання, комп`ютерна техніка та транспортні засобів;
нерухоме майно розташоване за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92, а саме: Адміністративно-побутовий корпус з підвалом літер "А" - площею - 3687,9 кв.м., огорожа №1-3; Цех залізобетонний літер "Б" - площею - 13156,3 кв.м; Склад металевий літер "В" - площею - 206,4 кв.м.; Склад металевий літер "Г" - площею - 186,6 кв.м.; Пожежний склад літер "Е" - площею 67,7 кв.м.; Прохідна літер "Д" - площею - 8,5 кв.м.; Кузня літер "Ж" - площею - 258,0 кв.м.; Столярний цех літер "З" - площею - 350,7 кв.м.; Склад літер "И" - площею - 638,0 кв.м.; Склад літер "Л" – площею 187,0 кв.м.; Склад літер "К" - площею - 187,2 кв.м.; Гараж літер "О" - площею 454,4 кв.м.; Пилорама літер "П", очисні споруди, літер "Р", сторожка літер "С", трансформаторна літер "М", огорожа;
нерухоме майно розташоване за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92/1, а саме: нежитлова будівля, колишня котельня, загальною площею 713,5 кв.м;
земельна ділянка площею (га): 3.3966, розташована за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, цільове призначення: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оброни та іншого призначення;
земельна ділянка площею (га): 0.156, розташована за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська; цільове призначення: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оброни та іншого призначення;
за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2025-01-10-010146-a ● b3607b89e8ce476188ed155ae4a687c2
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Білик Василь Васильович 380442900852 v.bilyk@arma.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2025 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 12:09 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 12:09 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме:
100% (сто відсотків) корпоративних прав ТОВ «УКРТРАНСПНЕВМАТИКА» (ЄДРПОУ 33486527, адреса: Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92) у вигляді статутного капіталу у розмірі 2 204 133,00 (два мільйони двісті чотири тисячі сто тридцять три), які належать АКЦОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «ТРАНСПНЕВМАТИКА» (ОГРН 1025202198053, ОКПО: 05744521, КПП: 522401001, ИНН: 5224001190, РФ, Нижегородська область, м. Первомайск, вул. Мочаліна, буд. 2А);
незавершені капітальні інвестиції, основні засоби, рухоме та нерухоме майно, спеціальне обладнання, комп`ютерна техніка та транспортні засобів;
нерухоме майно розташоване за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92, а саме: Адміністративно-побутовий корпус з підвалом літер "А" - площею - 3687,9 кв.м., огорожа №1-3; Цех залізобетонний літер "Б" - площею - 13156,3 кв.м; Склад металевий літер "В" - площею - 206,4 кв.м.; Склад металевий літер "Г" - площею - 186,6 кв.м.; Пожежний склад літер "Е" - площею 67,7 кв.м.; Прохідна літер "Д" - площею - 8,5 кв.м.; Кузня літер "Ж" - площею - 258,0 кв.м.; Столярний цех літер "З" - площею - 350,7 кв.м.; Склад літер "И" - площею - 638,0 кв.м.; Склад літер "Л" – площею 187,0 кв.м.; Склад літер "К" - площею - 187,2 кв.м.; Гараж літер "О" - площею 454,4 кв.м.; Пилорама літер "П", очисні споруди, літер "Р", сторожка літер "С", трансформаторна літер "М", огорожа;
нерухоме майно розташоване за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92/1, а саме: нежитлова будівля, колишня котельня, загальною площею 713,5 кв.м;
земельна ділянка площею (га): 3.3966, розташована за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, цільове призначення: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оброни та іншого призначення;
земельна ділянка площею (га): 0.156, розташована за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська; цільове призначення: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оброни та іншого призначення;
за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Розгорнути
Згорнути
100% (сто відсотків) корпоративних прав ТОВ «УКРТРАНСПНЕВМАТИКА» (ЄДРПОУ 33486527, адреса: Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92) у вигляді статутного капіталу у розмірі 2 204 133,00 (два мільйони двісті чотири тисячі сто тридцять три), які належать АКЦОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «ТРАНСПНЕВМАТИКА» (ОГРН 1025202198053, ОКПО: 05744521, КПП: 522401001, ИНН: 5224001190, РФ, Нижегородська область, м. Первомайск, вул. Мочаліна, буд. 2А);
незавершені капітальні інвестиції, основні засоби, рухоме та нерухоме майно, спеціальне обладнання, комп`ютерна техніка та транспортні засобів;
нерухоме майно розташоване за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92, а саме: Адміністративно-побутовий корпус з підвалом літер "А" - площею - 3687,9 кв.м., огорожа №1-3; Цех залізобетонний літер "Б" - площею - 13156,3 кв.м; Склад металевий літер "В" - площею - 206,4 кв.м.; Склад металевий літер "Г" - площею - 186,6 кв.м.; Пожежний склад літер "Е" - площею 67,7 кв.м.; Прохідна літер "Д" - площею - 8,5 кв.м.; Кузня літер "Ж" - площею - 258,0 кв.м.; Столярний цех літер "З" - площею - 350,7 кв.м.; Склад літер "И" - площею - 638,0 кв.м.; Склад літер "Л" – площею 187,0 кв.м.; Склад літер "К" - площею - 187,2 кв.м.; Гараж літер "О" - площею 454,4 кв.м.; Пилорама літер "П", очисні споруди, літер "Р", сторожка літер "С", трансформаторна літер "М", огорожа;
нерухоме майно розташоване за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, будинок 92/1, а саме: нежитлова будівля, колишня котельня, загальною площею 713,5 кв.м;
земельна ділянка площею (га): 3.3966, розташована за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська, цільове призначення: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оброни та іншого призначення;
земельна ділянка площею (га): 0.156, розташована за адресою: Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська; цільове призначення: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оброни та іншого призначення;
за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2030
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2025 08:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2025 08:52 |
ТД зі змінами від 12.02.25.docx | |
12 лютого 2025 08:52 |
Перелік змін в ТД 12.02.25.docx | |
20 січня 2025 16:56 |
Перелік змін в ТД 20.01.25 виключити зайві вимоги.docx | |
20 січня 2025 16:56 |
Тендерна_документація_Укртранспневматика ЗМІНИ.docx | |
10 січня 2025 16:44 |
Проєкт договору УКР ТРАНС БЕЗ АРКУША.docx | |
10 січня 2025 16:44 |
Тендерна_документація_Укртранспневматика 06012025.docx |
12 лютого 2025 08:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2025 08:52 |
ТД зі змінами від 12.02.25.docx
|
||||||
12 лютого 2025 08:52 |
Перелік змін в ТД 12.02.25.docx
|
||||||
20 січня 2025 16:56 |
Перелік змін в ТД 20.01.25 виключити зайві вимоги.docx
|
||||||
20 січня 2025 16:56 |
Тендерна_документація_Укртранспневматика ЗМІНИ.docx
|
||||||
10 січня 2025 16:44 |
Проєкт договору УКР ТРАНС БЕЗ АРКУША.docx
|
||||||
10 січня 2025 16:44 |
Тендерна_документація_Укртранспневматика 06012025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 16 січня 2025 09:12
Дата відповіді: 21 січня 2025 11:45
Доброго дня, маємо намір прийняти участь в даному тендері, під час розгляду тендерної документації виникли питання :
1. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій
Тендерна документація Пункту ІV пп1 - до 24.01.25р. до 18.00
Тендерна площадка – до 24.01.25р. 00.00
2. ТД ст.14 п.6 та останній абзац сторінка 53
«Учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері здійснення діяльності санаторно-курортного лікування (медичної практики) не менше 5 років та мати діючу ліцензію МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями. У разі участі об'єднання учасників, копії діючих ліцензій МОЗ України надаються тими учасниками такого об'єднання, які їх мають» -яким чином відноситься до даного тендеру
3. Аналогічні договори мають бути за предметом договору (надання послуг) чи можливо 46.90 неспеціалізована оптова торгівля
4. Договір
Пункт 1 пп. 1.2 – зазначено підприємство ТОВ "Зорі України"
Пункт 11 пп 11.2 - не зазначено розмір гарантійного платежу -
У разі невиконання Управителем зобов’язання щодо прийняття Активів в управління за Актом приймання-передачі активів в управління, або у разі несвоєчасного виконання цього зобов’язання, Управитель протягом семи днів з дати отримання письмової вимоги Установника управління зобов’язується сплатити на користь Установника управління штраф в розмірі гарантійного платежу визначеного Договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Зорі України" - це оцінювач вказаного Активу. Розмір гарантійного платежу зазначено у іншому розділі Договору. Щодо інших питань вказаний договір опрацьовано та погоджено відповідним юридичним підрозділом АРМА!
Загальне звернення по закупівлі
Дата подання: 17 січня 2025 16:27
Дата відповіді: 21 січня 2025 11:43
Абзацом 3 пункту 4.4.12. Додатку 6 до тендерної документації «Договір управління активами (майном)» передбачено, що у разі недосягнення очікуваних результатів від управління Активами по Договору, забезпечувати сплату надходжень до Державного бюджету України в розмірі гарантійного платежу за рахунок власних грошових коштів та/або винагороди Управителя.
Пунктом 5.9. Договору управління активами (майном) зазначено, що мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантований платіж), становить 2 024 773, 62 грн (два мільйони двадцять чотири тисячі сімсот сімдесят три гривні 62 копійки) без ПДВ.
Пунктом 1.2. Договору управління активами (майном) вказано, що згідно зі Звітом про оцінку майна ТОВ «Зорі України», код ЄДРПОУ 32072689, станом на 01.07.2024 ринкова вартість Активів, визначених в Додатку до Договору, становить 202 477 362,00 грн (двісті два мільйони чотириста сімдесят сім тисяч триста шістдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ, що підтверджується рецензуванням Звіту про оцінку майна від 13.12.2024.
З аналізу пунктів 1.2. та 5.9. Договору управління активами (майном) вбачається що встановлення розміру гарантійного платежу слугувало звичайне вирахування 1 % від вартості Активів, при цьому АРМА при наданні відповіді в процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-29-014371-a щодо розрахунку так званого «гарантійного платежу» вказала наступне: «З урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб» установити мінімальну вартість місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна фізичних осіб у розмірі 38,18 гривень і додаткові коефіцієнти до неї, згідно з додатком 12 до цього рішення.
Згідно Додатку 12 до РІШЕННЯ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14 грудня 2023 року №7531/7572 «Додаткові коефіцієнти, які застосовуються під час визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб»:
при визначенні мінімальної вартості місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна застосовуються коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна за наступною класифікацією: - іншої комерційної діяльності коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна дорівнює 3. Тому, враховуючи вищенаведене, формула розрахунку гарантійного платежу наступна:
S (загальна плоша Активу (151 805,3 кв.м)) * 38,18 (мінімальна вартість місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна фізичних осіб) * 3 (коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна) = 17 387 779,06 грн.». Постає питання що АРМА не має сталого підходу до визначення «гарантійного платежу»?
Відповідно Додатку до рішення другого пленарного засідання другої сесії Лебединської міської ради восьмого скликання від 30.12.2020 № 59-МР «Розрахунок мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра нерухомого майна фізичних осіб, що надається в оренду» становить «у залежності від виду функціонального використання об'єкта нерухомого майна мінімальна вартість місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна в місті Лебедині складає: 1. Для провадження виробничої діяльності: Р = 12158 / (70 х 12) х 1,5 х 2 = 43,41 гривень. Вказане рішення є діюче.
Згідно Додатку до договору управління активами (майном) «Перелік активів, що передаються в управління» загальна площа Активів становить 20 202,2 кв.м.
Таким, чином гарантійний платіж, враховуючи вищевикладене, має становити 872 635, 502 грн. при цьому слід враховувати, що вказаний регіон під постійними обстрілами з боку агресора рф, та фінансова звітність ТОВ «УКРТРАНСПНЕВМАТИКА» (інформація з відкритих джерел) свідчить про збитковість: дохід в 2023 році склав 25 266 000 грн та чистий прибуток «- 24 657 000 грн», навіть до 2022 року чистий дохід вказаного підприємства складав від 1 341 000 грн до 5 555 000 грн за рік, що в середньому становить від 111 750 грн до 462 917 грн на місяць. Тому, поясніть будь-ласка, який суб’єкт господарської діяльності може здійснювати підприємницьку діяльність на вказаному Активі зі сплатою до Державного бюджету України власних грошових коштів 2 024 773, 62 грн в місяць?
Підсумовуючи, прошу внести відповідні зміни до Додатку 6 Тендерної документації Договору управління активами (майном) з урахуванням реалій сучасності та відповідності економічного стану Активів, так як гарантійний платіж в розмірі 2 024 773, 62 грн в місяць для будь-якого учасника вказаного конкурсу призведе до банкрутства даного учасника. Об’єктивно, розгляньте гарантійний платіж в межах 100 000 – 500 000 грн в місяць.
Вдячні за співпрацю та розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вами було описано випадок формування суми гарантійного платежу у разі конкурсу на Активи, а саме управління нерухомістю. У випадку з "УКРТРАНСАВТОМАТИКА" ці активи є виробничими потужностями, тому недоцільно рахувати "сухо" по загальній кількості квадратних метрів, не враховуючи верстати, обладнання, спеціальну техніку та інше майно. Вказана сума мінімального гарантійного платежу, враховуючи загальну суму Оцінки майного комплексу, складає 1 % від загальної суми Вартості Активу!
Загальне звернення по закупівлі
Дата подання: 17 січня 2025 16:27
Дата відповіді: 21 січня 2025 11:30
Відповідно до абзацу 3 пункту 4.4.12. Додатку 6 до тендерної документації «Договір управління активами (майном)» у разі недосягнення очікуваних результатів від управління Активами по Договору, забезпечувати сплату надходжень до Державного бюджету України в розмірі гарантійного платежу за рахунок власних грошових коштів та/або винагороди Управителя.
Також, пунктом 5.9 Договору управління активами (майном) визначено, що мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантований платіж), становить 2 024 773, 62 грн (два мільйони двадцять чотири тисячі сімсот сімдесят три гривні 62 копійки) без ПДВ.
Виходячи із вказаних вимог Договору управління активами (майном), навіть при об’єктивному запуску діяльності Активу мінімум через 3-4 місяці та отриманні хоча б якоїсь дохідності від господарської діяльності, Управитель зобов’язаний сплачувати обов’язковий платіж за управління за рахунок власних грошових коштів та/або винагороди Управителя, яка навіть в майбутньому не відшкодовується.
Однак, сплата обов’язкових платежів, які суб’єкт господарської діяльності зобов’язаний здійснювати, регулюється рядом нормативно-правових актів, що визначають порядок оподаткування, зборів, а також інших фінансових зобов’язань. Так, основні нормативні документи, які передбачають сплату обов’язкових платежів в Україні:
1. Податковий кодекс України - є основним документом, що регулює питання сплати податків і зборів для всіх суб’єктів господарювання.
2. Закон України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, який регулює обов’язки підприємств, у тому числі суб’єктів господарської діяльності, щодо ведення обліку, складання фінансової звітності та сплати податків на основі цієї звітності. Важливо для визначення обов’язкових платежів на основі облікових даних.
3. Закон України “Про єдиний соціальний внесок”- регулює порядок сплати ЄСВ для підприємств.
4. Закон України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”- цей закон передбачає сплату обов’язкових зборів і платежів у сфері регулювання та обігу цінних паперів.
5. Закон України “Про місцеві податки і збори”-регулює сплату місцевих податків і зборів(податок на майно, торгові збори, плата за землю, інші місцеві збори, встановлені органами місцевого самоврядування).
6. Закон України “Про ліцензування видів господарської діяльності” - для деяких видів діяльності потрібно сплачувати ліцензійні збори, якщо діяльність підлягає ліцензуванню.
7. Закони та постанови, що регулюють спеціальні збори і платежі - збори за використання природних ресурсів, збори за реєстрацію певних прав на нерухомість, збори за впровадження екологічних заходів.
8. Закон України “Про податок на доходи фізичних осіб” — встановлює порядок обчислення і сплати податків, що утримуються з фізичних осіб, у тому числі працівників підприємств.
9. Постанова Кабінету Міністрів України — різноманітні постанови та рішення уряду, що регулюють порядок зборів, податків і ліцензійних платежів для підприємств.
Слід також зазначити, що згідно Цивільного кодексу України, існують загальні вимоги до укладення будь-якого договору.
Договір може бути укладений у письмовій або усній формі, якщо інше не встановлено законом або угодою сторін.
При цьому зміст договору:
- Оферта і акцепт — для договору є обов’язковими пропозиція (оферта) однієї сторони і її прийняття (акцепт) іншою стороною.
- Визначеність та можливість виконання зобов’язань — умови договору повинні бути чіткими та зрозумілими для обох сторін. Умови повинні визначати права та обов’язки сторін.
- Предмет договору — це основний елемент договору, який має бути чітко визначен
- Умови про ціну або винагороду — у договорах, де це має значення, має бути вказано вартість товару або послуги.
Також, згода сторін:
- Для укладення договору необхідна згода обох сторін. Згода є дійсною, якщо вона не є наслідком обману, насильства чи загрози.
- Необхідно, щоб учасники договору були дієздатними.
Можливість виконання:
- Предмет договору та умови повинні бути такими, що не суперечать законодавству і моральним засадам.
Юридична сила:
- Договір є обов’язковим для сторін після його укладення (якщо інше не передбачено умовами договору).
- У разі порушення умов договору одна зі сторін може вимагати виконання зобов’язань або відшкодування збитків.
Законність і не суперечність публічному порядку:
- Умови договору не повинні суперечити чинному законодавству, іншим нормативно-правовим актам чи публічному порядку.
Тобто, вимоги до договору включають наявність волевиявлення сторін, предмета договору, умов, що не суперечать законодавству, та відповідність його формі. Договір має бути чітким, зрозумілим і законним.
При цьому слід зазначити, що законодавче визначення гарантійного платежу в національному законодавстві прямо не зазначене, однак принципи його використання можна знайти в контексті законодавства про забезпечення виконання зобов’язань. • Цивільний кодекс не дає окремого визначення “гарантійного платежу”, однак передбачає можливість використання забезпечення виконання зобов’язань, до яких може відноситися і гарантійний платіж. Зокрема, стаття 546 Цивільного кодексу регулює забезпечення зобов’язань:
- стаття 546 ЦКУ визначає, що виконання зобов’язань може забезпечуватись, зокрема, гарантією, заставою, порукою, авансом та іншими способами.
- аванс може бути використаний як гарантійний платіж для забезпечення виконання договору. В умовах договору гарантійний платіж може бути умовою для укладення угоди або забезпечення відповідальності за невиконання зобов’язань.
В багатьох договорах гарантійний платіж використовується як спосіб забезпечення виконання зобов’язань або відшкодування збитків в разі порушення умов договору.
Якщо сторона, яка внесла гарантійний платіж, порушує умови договору, друга сторона може мати право утримати гарантійний платіж або повернути його частково, в залежності від умов договору та конкретних обставин.
В разі належного виконання зобов’язань гарантійний платіж зазвичай повертається.
Враховуючи вищевикладене:
1. Яким нормативно-правовим актом передбачено що «Управитель зобов’язаний забезпечувати сплату надходжень до Державного бюджету України в розмірі гарантійного платежу за рахунок власних грошових коштів та/або винагороди Управителя»;
2. Навіть якщо АРМА вбачає визначити в умовах Договору управління активами (майном), то це необхідно передбачити одним із пунктів, як приклад «*Мінімальний щомісячний (або разовий) розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантійний платіж), становить ______________,______ грн (______________________________________) без ПДВ.
*Примітка. Розмір буде встановлений за згодою обох сторін, після визначення переможця за результатами конкурсу.»
3. Привести у відповідність до вимог чинного законодавства пункти Договору управління активами (майном) де зазначено «гарантійний платіж», його обов’язковість та відшкодування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вказаний текст договору розроблено та погоджено структурними підрозділами АРМА. Підстав для внесення змін, враховуючи Ваше звернення, та нормативних вимог, не вбачається!
Внести зміни в тендерну документацію
Дата подання: 21 січня 2025 10:06
Дата відповіді: 21 січня 2025 11:29
Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі( ст. 14) і викласти в наступній редакції : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2.
У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретну торговельну марку, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні вираз "або еквівалент".
Учасники процедури закупівлі не повинні будь яким чином бути пов’язані з власником активу в тому числі бути афілійованими та не проводити узгоджені дії з ним.
Виключивши абзац:
Учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері здійснення діяльності санаторно-курортного лікування (медичної практики) не менше 5 років, мати діючу ліцензію МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями.
У разі участі об'єднання учасників, копії діючих ліцензій МОЗ України, надаються тими учасниками такого об'єднання, які їх мають.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вчора, 20.01.2025, уповноваженою особою прийнято рішення та виключено абзац: "Учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері здійснення діяльності санаторно-курортного лікування (медичної практики) не менше 5 років, мати діючу ліцензію МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями. У разі участі об'єднання учасників, копії діючих ліцензій МОЗ України, надаються тими учасниками такого об'єднання, які їх мають".
Загальне звернення по закупівлі
Дата подання: 22 січня 2025 10:24
Дата відповіді: 22 січня 2025 10:56
Наше підприємство ТОВ «Промуніверсалгруп» планує взяти участь в тендері. У зв’язку з тим, що фінансові показники ТОВ «Укртранспневматика» за останній час стрімко знизились, і на даному етапі потрібно відновлювати господарську діяльність, налаштовувати новий ринок збуту, комплектувати штати кваліфікованими робітниками в умовах мобілізації і т.д. Просимо розглянути можливість зменшення суми гарантійного платежу, який становить 2 024 773, 62 грн (два мільйони двадцять чотири тисячі сімсот сімдесят три гривні 62 копійки) без ПДВ. , або встановити оплату через 6 місяців після отримання Активів в управління.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів (далі – АРМА), є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими (стаття 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон № 772-VІІІ).
Питання визначення умов договорів управління, а також їх укладання та виконання, в тому числі здійснення контролю щодо належного управління арештованим майном, регулюються Цивільним кодексом України, Кримінально-процесуальним кодексом України, Законом № 772-VІІІ, постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2023 № 1307 «Про затвердження Порядку укладення договору управління об’єктами, примусово вилученими відповідно до Закону України “Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів”» та іншими нормативно-правовими актами.
Слід зазначити, що активи, на які накладено арешт у кримінальному провадженні та які передано в управління АРМА, для АРМА існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання (постанова Верховного суду від 04.12.2019 по справі № 910/15262/18).
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону № 772-VІІІ АРМА за результатом проведення у встановленому законодавством порядку для публічних закупівель конкурсного відбору управителя активів, згідно з главою 70 Цивільного кодексу та Закону № 772-VІІІ, укладає з суб’єктом господарювання (управителем) відповідний цивільно-правовий договір управління активом (майном) (далі - Договір управління).
Згідно частини 1 статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно статті 1035 ЦК України визначено, що істотними умовами договору управління майном є: перелік майна, що передається в управління; розмір і форма плати за управління майном.
Проте слід зазначити, що згідно статті 24 Закону № 772-VІІІ надходження від здійснюваного Національним агентством управління активами є доходами державного бюджету.
Частиною 2 статті 1034 ЦК України встановлено, що установник управління може вказати в договорі особу, яка має право набувати вигоди від майна, переданого в управління (вигодонабувача).
На виконання вищевказаних положень законодавства в укладених АРМА договорах управління одержувачем коштів, від здійснюваного управління активами, визначено державний бюджет.
Отже з метою забезпечення наповнення державного бюджету від здійснюваного АРМА управління активами, умовами договорів управління встановлюється мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантійний платіж). Так у разі, якщо розрахована управителем сума надходжень (доходу) до державного бюджету, за звітний період є меншою ніж сума гарантійного платежу, Управитель зобов’язується забезпечити надходження (дохід) до Державного бюджету України суми гарантованого платежу у повному обсязі шляхом оплати визначеної різниці за рахунок власних грошових коштів та/або суми своєї винагороди.
Таким чином, навіть при відсутності одержання у звітному періоді доходів від здійснюваного управителем управління активами, або їх недостатності для покриття понесених витрат тощо, інтереси державного бюджету є забезпеченими в розмірі одержання суми гарантійного платежу.
Слід зазначити, що умови договорів управління, які АРМА пропонує до укладання переможцям конкурсів публічних закупівель містять також інші положення, які прямо пов’язані із функціональними обов’язками державного органу та специфікою правовідносин, що виникають в сфері управління арештованими активами.
Відповідно до статті 22 Закону № 772-VІІІ АРМА здійснює періодичні, але не рідше одного разу на місяць, перевірки ефективності управління арештованими активами, переданими ним в управління.
Контроль за ефективністю управління активами здійснюється відповідно до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 351. Відповідно до вказаних норм законодавства звітним періодом по договорам управління АРМА є календарний місяць, результати управління якого відображаються управителем у щомісячному звіті. Договори управління містять цілий ряд пунктів та навіть розділів, які додатково регламентують вказані правовідносини (розділ 2, розділ 9 та ін.).
Враховуючи зазначене, керуючись прямими приписами Закону № 772-VІІІ та правом закріпленим в другому реченні частини 1 статті 638 ЦК України (умова договору визначена істотною за заявою хоча б однієї із сторін) АРМА передбачило в договорах управління умову щодо сплати гарантійного платежу.
Згідно частини другої статті 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Отже учасникам аукціону заявлено пропозицію укласти договір на визначених умовах і при їх бажанні вони можуть за власним волевиявленням прийняти відповідну пропозицію.
Водночас, законодавчо не передбачено права третіх осіб зобов’язувати АРМА, як державний орган, як установника управління, укладати договори управління на інших, більш вигідних умовах для комерційних товариств, підприємств.
Слід зазначити, що згідно з частиною першою статті 1033 ЦК України управителем може бути суб’єкт підприємницької діяльності, як то особа, яка займається самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Отже якщо учасник вважає, що існує комерційний ризик не одержання прибутків, ніхто його не може змусити також укласти договір, так як такий договір буде автоматично вважатись недійсним правочином згідно розділу 2 глави 16 ЦК України.
Державні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922-VII) у тому числі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Уповноважена особа АРМА при формуванні вимог до тендерної документації керується, зокрема але не виключено, Законом № 772-VІІІ, Законом № 922-VII, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), Методичними рекомендаціями щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами, затвердженими наказом АРМА 29 вересня 2023 року № 223 (надалі - Методичні рекомендації) тощо.
Пунктом 18 Особливостей передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім визначених даним пунктом випадків.
Пунктом 18 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених даним пунктом випадків.
Отже умови тендерної документації і відповідно умови Додатку 6 «Договір управління активами (майном)», визначені відповідно до вимог та положень законодавства.
АРМА з метою визначення суми мінімального щомісячного розміру надходжень (доходів) до Державного бюджету України, в залежності від складу активів, використовує за аналогією:
або Порядок передачі в оренду державного та комунального майна, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 06.06.2020 № 483 (далі – Порядок № 483);
або Методику визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 (далі – Методика № 1253).
При розрахунку суми гарантійного платежу у закупівлі UA-2025-01-10-010146-a, АРМА застосовувався Порядок № 483, так як склад активу включає: корпоративні права, земельні ділянки незавершені капітальні інвестиції, основні засоби, рухоме та нерухоме майно, спеціальне обладнання, комп`ютерна техніка, транспортні засоби та ін.
Згідно пункту 5.9 проекту договору (додаток 6 до тендерної документації у закупівлі UA-2025-01-10-010146-a, мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (гарантійний платіж), визначений в розмірі 2 024 773, 62 грн (два мільйони двадцять чотири тисячі сімсот сімдесят три гривні 62 копійки) без ПДВ. Ця сума розрахована як один відсоток від оціночної вартості майна. Згідно зі Звітом про оцінку майна, складеного ТОВ «Зорі України», код ЄДРПОУ 32072689, станом на 01.07.2024 ринкова вартість Активів становить 202 477 362,00 грн, що підтверджується рецензуванням Звіту про оцінку майна від 13.12.2024.
Враховуючи вище визначене, АРМА здійснює свої повноваження на виконання та в межах законодавства і не вбачає підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів (далі – АРМА), є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими (стаття 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон № 772-VІІІ).
Питання визначення умов договорів управління, а також їх укладання та виконання, в тому числі здійснення контролю щодо належного управління арештованим майном, регулюються Цивільним кодексом України, Кримінально-процесуальним кодексом України, Законом № 772-VІІІ, постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2023 № 1307 «Про затвердження Порядку укладення договору управління об’єктами, примусово вилученими відповідно до Закону України “Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів”» та іншими нормативно-правовими актами.
Слід зазначити, що активи, на які накладено арешт у кримінальному провадженні та які передано в управління АРМА, для АРМА існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання (постанова Верховного суду від 04.12.2019 по справі № 910/15262/18).
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону № 772-VІІІ АРМА за результатом проведення у встановленому законодавством порядку для публічних закупівель конкурсного відбору управителя активів, згідно з главою 70 Цивільного кодексу та Закону № 772-VІІІ, укладає з суб’єктом господарювання (управителем) відповідний цивільно-правовий договір управління активом (майном) (далі - Договір управління).
Згідно частини 1 статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно статті 1035 ЦК України визначено, що істотними умовами договору управління майном є: перелік майна, що передається в управління; розмір і форма плати за управління майном.
Проте слід зазначити, що згідно статті 24 Закону № 772-VІІІ надходження від здійснюваного Національним агентством управління активами є доходами державного бюджету.
Частиною 2 статті 1034 ЦК України встановлено, що установник управління може вказати в договорі особу, яка має право набувати вигоди від майна, переданого в управління (вигодонабувача).
На виконання вищевказаних положень законодавства в укладених АРМА договорах управління одержувачем коштів, від здійснюваного управління активами, визначено державний бюджет.
Отже з метою забезпечення наповнення державного бюджету від здійснюваного АРМА управління активами, умовами договорів управління встановлюється мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантійний платіж). Так у разі, якщо розрахована управителем сума надходжень (доходу) до державного бюджету, за звітний період є меншою ніж сума гарантійного платежу, Управитель зобов’язується забезпечити надходження (дохід) до Державного бюджету України суми гарантованого платежу у повному обсязі шляхом оплати визначеної різниці за рахунок власних грошових коштів та/або суми своєї винагороди.
Таким чином, навіть при відсутності одержання у звітному періоді доходів від здійснюваного управителем управління активами, або їх недостатності для покриття понесених витрат тощо, інтереси державного бюджету є забезпеченими в розмірі одержання суми гарантійного платежу.
Слід зазначити, що умови договорів управління, які АРМА пропонує до укладання переможцям конкурсів публічних закупівель містять також інші положення, які прямо пов’язані із функціональними обов’язками державного органу та специфікою правовідносин, що виникають в сфері управління арештованими активами.
Відповідно до статті 22 Закону № 772-VІІІ АРМА здійснює періодичні, але не рідше одного разу на місяць, перевірки ефективності управління арештованими активами, переданими ним в управління.
Контроль за ефективністю управління активами здійснюється відповідно до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 351. Відповідно до вказаних норм законодавства звітним періодом по договорам управління АРМА є календарний місяць, результати управління якого відображаються управителем у щомісячному звіті. Договори управління містять цілий ряд пунктів та навіть розділів, які додатково регламентують вказані правовідносини (розділ 2, розділ 9 та ін.).
Враховуючи зазначене, керуючись прямими приписами Закону № 772-VІІІ та правом закріпленим в другому реченні частини 1 статті 638 ЦК України (умова договору визначена істотною за заявою хоча б однієї із сторін) АРМА передбачило в договорах управління умову щодо сплати гарантійного платежу.
Згідно частини другої статті 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Отже учасникам аукціону заявлено пропозицію укласти договір на визначених умовах і при їх бажанні вони можуть за власним волевиявленням прийняти відповідну пропозицію.
Водночас, законодавчо не передбачено права третіх осіб зобов’язувати АРМА, як державний орган, як установника управління, укладати договори управління на інших, більш вигідних умовах для комерційних товариств, підприємств.
Слід зазначити, що згідно з частиною першою статті 1033 ЦК України управителем може бути суб’єкт підприємницької діяльності, як то особа, яка займається самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Отже якщо учасник вважає, що існує комерційний ризик не одержання прибутків, ніхто його не може змусити також укласти договір, так як такий договір буде автоматично вважатись недійсним правочином згідно розділу 2 глави 16 ЦК України.
Державні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922-VII) у тому числі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Уповноважена особа АРМА при формуванні вимог до тендерної документації керується, зокрема але не виключено, Законом № 772-VІІІ, Законом № 922-VII, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), Методичними рекомендаціями щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами, затвердженими наказом АРМА 29 вересня 2023 року № 223 (надалі - Методичні рекомендації) тощо.
Пунктом 18 Особливостей передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім визначених даним пунктом випадків.
Пунктом 18 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених даним пунктом випадків.
Отже умови тендерної документації і відповідно умови Додатку 6 «Договір управління активами (майном)», визначені відповідно до вимог та положень законодавства.
АРМА з метою визначення суми мінімального щомісячного розміру надходжень (доходів) до Державного бюджету України, в залежності від складу активів, використовує за аналогією:
або Порядок передачі в оренду державного та комунального майна, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 06.06.2020 № 483 (далі – Порядок № 483);
або Методику визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 (далі – Методика № 1253).
При розрахунку суми гарантійного платежу у закупівлі UA-2025-01-10-010146-a, АРМА застосовувався Порядок № 483, так як склад активу включає: корпоративні права, земельні ділянки незавершені капітальні інвестиції, основні засоби, рухоме та нерухоме майно, спеціальне обладнання, комп`ютерна техніка, транспортні засоби та ін.
Згідно пункту 5.9 проекту договору (додаток 6 до тендерної документації у закупівлі UA-2025-01-10-010146-a, мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (гарантійний платіж), визначений в розмірі 2 024 773, 62 грн (два мільйони двадцять чотири тисячі сімсот сімдесят три гривні 62 копійки) без ПДВ. Ця сума розрахована як один відсоток від оціночної вартості майна. Згідно зі Звітом про оцінку майна, складеного ТОВ «Зорі України», код ЄДРПОУ 32072689, станом на 01.07.2024 ринкова вартість Активів становить 202 477 362,00 грн, що підтверджується рецензуванням Звіту про оцінку майна від 13.12.2024.
Враховуючи вище визначене, АРМА здійснює свої повноваження на виконання та в межах законодавства і не вбачає підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Що до тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2025 12:47
Дата відповіді: 12 лютого 2025 08:54
Доброго дня!
Ознайомившись із змінами, внесеними до тендерної документації 21 січня 2025 року, нами було виявлено, що з додатків до тендерної документації виключено вимогу щодо досвіду у сфері здійснення діяльності санаторно-курортного лікування.
Втім, у пункті 6 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Процедури закупівлі наявна та залишається вимога наступного змісту:
"Учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері здійснення діяльності санаторно-курортного лікування (медичної практики) не менше 5 років, мати діючу ліцензію МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями.
У разі участі об'єднання учасників, копії діючих ліцензій МОЗ України, надаються тими учасниками такого об'єднання, які їх мають".
Ураховуючи, що дана вимога не має відношення до предмета закупівлі і вже була виключена як зайва з додатків до тендерної документації, ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ЇЇ ТАКОЖ І З пункту 6 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Зміни до тендерної документації внесено, згідно вашого звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-10-010146-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД "ТЕМП", Код ЄДРПОУ:39300569
Дата подання: 20 січня 2025 14:51
Дата подання: 20 січня 2025 14:51
СКАРГА стосовно дискримінаційних умов тендерної документації
СКАРГА стосовно дискримінаційних умов тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 січня 2025 14:17
рішення від 22.01.2025 № 962.pdf
Дата публікації: 22 січня 2025 14:17
Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 29.01.2025 №132.pdf
Дата публікації: 30 січня 2025 18:37
Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 04.02.2025 №176.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2025 15:17
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.02.2025 №197.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2025 15:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2025 №1870.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2025 10:39
рішення від 07.02.2025 №1870.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2025 10:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД "ТЕМП" |
38 000,00
UAH
|
0,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД |
45 000,00
UAH
|
1,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД "ТЕМП" #39300569 |
Очікує рішення |
0,50
UAH
|
19 лютого 2025 12:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 лютого 2025 00:00
|