Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Т-297_42120000-6 - Насоси та компресори (Турбокомпресорний агрегат (ТКА) на базі відцентрового компресора з приводом від газотурбінного двигуна. Реконструкція Машівської ДКС)
21Т-297_42120000-6 - Pumps and compressors (Turbocompressor unit with centrifugal compressor and gas turbine engine. «Reconstruction BCS Mashivka»)
21Т-297_42120000-6 - Pumps and compressors (Turbocompressor unit with centrifugal compressor and gas turbine engine. «Reconstruction BCS Mashivka»)
Очікувана вартість
828 622 750,68 UAH
UA-2021-11-09-004750-a ● b300467f73054fef90d831d47c586736
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Оцінка за вартістю життєвого циклу
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Драник Алексей +380444612961 oleksii.dranyk@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шикін Костянтин +380444614783 kostiantyn.shykin@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleksii Dranyk +380444612961 oleksii.dranyk@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Шикін Костянтин +380444614783 kostiantyn.shykin@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 828 622 750,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24858682.52 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 09 листопада 2021 16:33 |
Enquiries until: | 27 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2022 15:00 |
Information
Estimated total value: | 828 622 751 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
42123700-4 - Відцентрові компресори (Турбокомпресорний агрегат (ТКА) з відцентровим компресором та приводом від газотурбіноого двигуна.«Реконструкція системи збору та підготовки вуглеводневої продукції Машівського, Розумівського, Східно-Полтавського та Копилівського Родовищ»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
42123700-4 - Centrifugal compressors (Turbocompressor unit with centrifugal compressor and gas turbine engine. «Reconstruction of the hydrocarbons gathering, treatment and processing at Mashivske, Rozumivske, Skhidno Poltavske and Kopylivske fields»)
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 01 квітня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | За Товар (включає три ТКА, запасні частини та інструмент для виконання шефмонтажних та пусконалагоджувальних робіт, та на два роки експлуатації трьох ТКА): - 30% від вартості Товару - протягом 30 календарних днів після підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | За Товар (включає три ТКА, запасні частини та інструмент для виконання шефмонтажних та пусконалагоджувальних робіт, та на два роки експлуатації трьох ТКА): - 30% від вартості Товару – протягом 30 календарних днів після випробування основних вузлів (двигун і компресор); | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | За Товар (включає три ТКА, запасні частини та інструмент для виконання шефмонтажних та пусконалагоджувальних робіт, та на два роки експлуатації трьох ТКА): - 30% від вартості Товару - протягом 30 календарних днів після готовності Товару до відвантаження із заводу-виробника; | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Поставка товару | За Товар (включає три ТКА, запасні частини та інструмент для виконання шефмонтажних та пусконалагоджувальних робіт, та на два роки експлуатації трьох ТКА): - 10% від вартості Товару – протягом 30 календарних днів після доставки на об’єкт Покупця; Крім того за послуги (включають навчання обслуговуючого персоналу, шефмонтажні та пусконалагоджувальні роботи): - протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Вартість життєвого циклу: | 100% |
20 січня 2022 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2022 12:31 |
ТД_21Т-297_ТКА_Машівка (нова редакція).docx | |
20 січня 2022 12:31 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
07 грудня 2021 11:23 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
09 листопада 2021 16:33 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
09 листопада 2021 16:33 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
09 листопада 2021 16:33 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 17.09.21.xlsx | |
09 листопада 2021 16:33 |
СОУ 09.1-30019775-312-2019.pdf |
20 січня 2022 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 січня 2022 12:31 |
ТД_21Т-297_ТКА_Машівка (нова редакція).docx
|
||||||
20 січня 2022 12:31 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
||||||
07 грудня 2021 11:23 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
||||||
09 листопада 2021 16:33 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
||||||
09 листопада 2021 16:33 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
||||||
09 листопада 2021 16:33 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 17.09.21.xlsx
|
||||||
09 листопада 2021 16:33 |
СОУ 09.1-30019775-312-2019.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом договору
Дата подання: 19 листопада 2021 10:24
Дата відповіді: 22 листопада 2021 13:35
Шановний Замовнику, прошу надати роз’яснення з наступного питання. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору учасник має надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору, скан-копію такого договору та лист-відгук від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір. Станом на сьогоднішній день наша компанія виконує аналогічний за предметом договір за замовленням компанії, яка працює в галузі видобування та транспортування газу. Зазначений договір наразі виконаний на 75%, претензій чи спорів щодо належного його виконання немає. Чи відповідає вимогам ТД надання документів, зазначених в п.1. додатку 1 до ТД, щодо діючого аналогічного за предметом договору (виконаного на 75%) в складі тендерної пропозиції учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В п.п. 1.3. п. 1 додатку №1 до тендерної документації зазначено: «Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір (згідно п.1.2), що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником». Це означає, що для відповідності Учасника вимогам п.1 додатка №1 до тендерної документації, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору», одним із документів Учасник має надати скан-копію договору, який вже виконано.
Продовження строку подання пропозицій
Дата подання: 26 листопада 2021 16:29
Дата відповіді: 30 листопада 2021 18:55
Господа!
Мы – международное объединение компаний, в которое входит один из крупнейших мировых производителей турбокомпрессоров, и мы выражаем готовность участвовать в этом тендере. Наше оборудование соответствует всем требованиям технических, качественных и количественных характеристик предмета закупки. Но в связи с необходимостью подготовить качественное и разумное предложение на поставку товара со всеми расчетами, с учетом соответствия предложения украинским нормам и стандартам, в связи с необходимостью качественного перевода технической информации и существующих ограничительных анти- пандемических мер во многих странах, сегодня у нас нет возможности предоставить полный пакет документации до 11 декабря 2021 года. В связи с этим и в целях соблюдения принципов недискриминации участников торгов в процедуре закупок и обеспечения надлежащего уровня конкуренции, открытости и прозрачности, просим тендерную комиссию продлить срок подачи заявок на 60 календарных дней, что позволит всем заинтересованным участникам конкурса подавать качественные заявки в соответствии с требованиями тендерной документации Заказчика
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником буде розглянуто питання продовження строку прийому пропозицій на 45 календарних днів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-09-004750-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:33660649
Дата подання: 16 листопада 2021 14:13
Публікація англ. мовою
Доброго дня, шановний Замовник! Наша компанія планує прийняти участь в оголошених торгах. Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам можливості прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Оскільки процедура є –Відкритими торгами з публікацією англійською мовою, та передбачає можливість участі компаніїї нерезидента, - вимагаємо викласти тендерну документацію не тільки українською мовою, а також викласти варіант тендерної документації та додатків до неї - англійською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки процедура є –Відкритими торгами з публікацією англійською мовою, та передбачає можливість участі компаніїї нерезидента, - вимагаємо викласти тендерну документацію не тільки українською мовою, а також викласти варіант тендерної документації та додатків до неї - англійською мовою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2021 17:12
Шановний Учаснику! Оскільки дану процедуру оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (як процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою) Закон зобов'язує Замовника обов’язково оприлюднити в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель англійською мовою. Інших зобов’язань Замовника щодо надання документів англійською мовою Закон не містить.
Номер вимоги: UA-2021-11-09-004750-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: DG Industries GmbH, Код ЄДРПОУ:HRB 19908
Дата подання: 26 листопада 2021 16:12
Продовження строку подання пропозицій
Господа!
Мы – международное объединение компаний, в которое входит один из крупнейших мировых производителей турбокомпрессоров, и мы выражаем готовность участвовать в этом тендере. Наше оборудование соответствует всем требованиям технических, качественных и количественных характеристик предмета закупки. Но в связи с необходимостью подготовить качественное и разумное предложение на поставку товара со всеми расчетами, с учетом соответствия предложения украинским нормам и стандартам, в связи с необходимостью качественного перевода технической информации и существующих ограничительных анти- пандемических мер во многих странах, сегодня у нас нет возможности предоставить полный пакет документации до 11 декабря 2021 года. В связи с этим и в целях соблюдения принципов недискриминации участников торгов в процедуре закупок и обеспечения надлежащего уровня конкуренции, открытости и прозрачности, просим тендерную комиссию продлить срок подачи заявок на 60 календарных дней, что позволит всем заинтересованным участникам конкурса подавать качественные заявки в соответствии с требованиями тендерной документации Заказчика
Розгорнути
Згорнути
Мы – международное объединение компаний, в которое входит один из крупнейших мировых производителей турбокомпрессоров, и мы выражаем готовность участвовать в этом тендере. Наше оборудование соответствует всем требованиям технических, качественных и количественных характеристик предмета закупки. Но в связи с необходимостью подготовить качественное и разумное предложение на поставку товара со всеми расчетами, с учетом соответствия предложения украинским нормам и стандартам, в связи с необходимостью качественного перевода технической информации и существующих ограничительных анти- пандемических мер во многих странах, сегодня у нас нет возможности предоставить полный пакет документации до 11 декабря 2021 года. В связи с этим и в целях соблюдения принципов недискриминации участников торгов в процедуре закупок и обеспечения надлежащего уровня конкуренции, открытости и прозрачности, просим тендерную комиссию продлить срок подачи заявок на 60 календарных дней, что позволит всем заинтересованным участникам конкурса подавать качественные заявки в соответствии с требованиями тендерной документации Заказчика
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2021 18:56
Шановний Учаснику! Замовником буде розглянуто питання продовження строку прийому пропозицій на 45 календарних днів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-09-004750-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:33660649
Публікація англ. мовою
Доброго дня, шановний Замовник! Наша компанія планує прийняти участь в оголошених торгах. Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам можливості прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Оскільки процедура є –Відкритими торгами з публікацією англійською мовою, та передбачає можливість участі компаніїї нерезидента, - вимагаємо викласти тендерну документацію не тільки українською мовою, а також викласти варіант тендерної документації та додатків до неї - англійською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій