Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шкільні меблі (комплекти шкільних меблів (стіл-парта та стілець), комплекти стінка дитяча під лотки "Гірка" з елементами фотодруку
шкільні меблі (комплекти шкільних меблів (стіл-парта та стілець), комплекти стінка дитяча під лотки "Гірка" з елементами фотодруку
шкільні меблі (комплекти шкільних меблів (стіл-парта та стілець), комплекти стінка дитяча під лотки "Гірка" з елементами фотодруку
Очікувана вартість
6 326 100,00 UAH
UA-2021-06-17-009259-b ● b2ff27d6e1de4389a74c030543c10688
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Контактна особа: |
Хайрутдінов Марат Ерікович +380973859813 marat_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Educational Department of Zhytomyr City Council |
National ID: | 02143235 |
Contact point: |
+380973859813 marat_osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 6 326 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 630,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 червня 2021 16:35 |
Enquiries until: | 08 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 326 100 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 631 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2130 комплекти
комплекти шкільних меблів (стіл-парта та стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
комплекти шкільних меблів (стіл-парта та стілець)
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
71 комплекти
комплекти стінка дитяча під лотки "Гірка" з елементами фотодруку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
комплекти стінка дитяча під лотки "Гірка" з елементами фотодруку
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар згідно з накладними | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 16:19 |
перелік змін 2.docx | |
05 липня 2021 16:19 |
додаток_1.docx | |
01 липня 2021 14:16 |
перелік змін.docx | |
01 липня 2021 14:16 |
додаток_3.docx | |
17 червня 2021 16:35 |
додаток_6.docx | |
17 червня 2021 16:35 |
додаток_5.docx | |
17 червня 2021 16:35 |
додаток_4.docx | |
17 червня 2021 16:35 |
додаток_2.docx | |
17 червня 2021 16:35 |
ТД_парти_для_НУШ_на_2021_рiк.docx |
05 липня 2021 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 липня 2021 16:19 |
перелік змін 2.docx
|
||||||
05 липня 2021 16:19 |
додаток_1.docx
|
||||||
01 липня 2021 14:16 |
перелік змін.docx
|
||||||
01 липня 2021 14:16 |
додаток_3.docx
|
||||||
17 червня 2021 16:35 |
додаток_6.docx
|
||||||
17 червня 2021 16:35 |
додаток_5.docx
|
||||||
17 червня 2021 16:35 |
додаток_4.docx
|
||||||
17 червня 2021 16:35 |
додаток_2.docx
|
||||||
17 червня 2021 16:35 |
ТД_парти_для_НУШ_на_2021_рiк.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до товару
Дата подання: 01 липня 2021 10:15
Дата відповіді: 01 липня 2021 12:00
Шановний замовник, дослідивши тендерну документацію виникає питання, щодо вимог встановлених Вами до каркасу одномісної парти та стільця, а саме вимога прописана наступним чином: на нижній частині каркасу присутній отвір, через який проглядатиметься маркування зростових груп при регулюванні висоти столу. Кольорове маркування відповідно до зростових груп нанесене у вигляді кола близько 10 мм. Також на металевому каркасі за допомогою лазерного гравіювання нанесена шкала маркування ростових груп.
Виходить, що ви вимагаєте нанесення двох позначок кольорового та лазерного гравіювання, хочемо зазначити, що зазначені вимоги разом не передбачені жодними нормами та стандартами встановленими та діючими на території України.
В зв’язку з вищезазначеним просимо надати відповідь чи будуть розглядатись пропозиції учасників які нададуть пропозицію з однією із зазначених вимог?
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до технічного завдання тендерної документації на закупівлю шкільних меблів будуть внесені зміни з урахуванням пропозицій наведених у запиті.
Протиріччя у тендерній документації
Дата подання: 05 липня 2021 11:36
Дата відповіді: 05 липня 2021 16:02
Шановний Замовнику!
1. Відповідно до оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу інформації, закупівля № UA-2021-06-17-009259-b опублікована згідно з ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Згідно абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Положеннями частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з, зокрема, формою «Тендерна пропозиція» оформлена згідно з Додатком 2 до тендерної документації без зазначення ціни та загальної вартості пропозиції.»
В той же час, в частині 3 розділу V тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Ціна тендерної пропозиції відкритих торгів зазначається у формі „Тендерна пропозиція” (Додаток № 2 документації тендерних торгів). Ціна пропозиції повинна бути чітко визначеною.».
Таким чином, в тендерній документації наявні протиріччя між згаданими вище розділами та положеннями чинного Закону.
Тендерна пропозиція учасника, який виконає вимоги частини 3 розділу V тендерної документації і надасть у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» (Додаток №2 документації тендерних торгів) з чітко зазначеною ціною, буде відхилена.
У зв’язку із викладеним вище, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених в статті 5 Закону, пропонуємо Вам внести зміни до частини 3 розділу V тендерної документації та вкласти абзаци 1-2 в наступній редакції: «Ціна тендерної пропозиції відкритих торгів зазначається у формі „Тендерна пропозиція” з ціною (Додаток № 2 документації тендерних торгів). Ціна пропозиції повинна бути чітко визначена у формі «Тендерна пропозиція», яка розкривається після розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника.».
2. В пункті «Перелік документів, що надаються учасниками» частини 4 Додатку 1 тендерної документації встановлено дискримінаційну вимогу: «під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах) за 2017 або 2018 або 2019 або 2020 рік».
Наше підприємство створено та зареєстровано у 2021 році та має досвід виконання аналогічного договору у 2021 році, у зв’язку і чим ми не маємо можливості надати аналогічні договори за вказані в ТД 2017-2020 роки. Саме тому, через зазначену вище дискримінаційну вимогу ТД, наша пропозиція буде відхилена замовником, чим порушуються наші права.
Враховуючи зазначене вище, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених в статті 5 Закону, пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та викласти пункт «Перелік документів, що надаються учасниками» частини 4 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
сканкопію виконаного або частково виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах) за 2017 або 2018 або 2019 або 2020 або 2021 рік);
сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з наданим аналогічним договором товару (у кількості від одної до трьох одиниць).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вимога Замовника – надати форму «Тендерна пропозиція», яка оформлена згідно з Додатком 2 до тендерної документації зумовлена тим, що додаток 2 до тендерної документації Замовника «Форма «Тендерна пропозиція» містить не лише інформацію про ціну тендерної пропозиції учасника, а й наступну інформацію:
- форму власності учасника;
- погодження дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій;
- погодження з умовами, що Замовник можете відхилити пропозицію учасника чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміння, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-яких інших тендерних пропозицій з більш вигідними для Замовника умовами;
- зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції учасника переможця;
- погодження з умовами розрахунків через 30 календарних днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору;
- погодження із строком поставки товару, а саме - протягом 90 календарних днів з моменту підписання договору.
Замовник немає наміру змушувати учасників надавати інформацію про ціну своєї пропозиції на етапі прекваліфікації, учасник має довести, що його форма пропозиції відповідає формі встановленій Замовником, а інформацію з ціною пропозиції приховати.
Тому в даній частині вноситись зміни в тендерну документацію не будуть.
2. На вашу вимогу щодо надання аналогічного договору за 2021 рік будуть внесені зміни в додаток 1 до тендерної документації.
- форму власності учасника;
- погодження дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій;
- погодження з умовами, що Замовник можете відхилити пропозицію учасника чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміння, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-яких інших тендерних пропозицій з більш вигідними для Замовника умовами;
- зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції учасника переможця;
- погодження з умовами розрахунків через 30 календарних днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору;
- погодження із строком поставки товару, а саме - протягом 90 календарних днів з моменту підписання договору.
Замовник немає наміру змушувати учасників надавати інформацію про ціну своєї пропозиції на етапі прекваліфікації, учасник має довести, що його форма пропозиції відповідає формі встановленій Замовником, а інформацію з ціною пропозиції приховати.
Тому в даній частині вноситись зміни в тендерну документацію не будуть.
2. На вашу вимогу щодо надання аналогічного договору за 2021 рік будуть внесені зміни в додаток 1 до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 липня 2021
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІД УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ" |
6 311 900,00
UAH з ПДВ
|
6 311 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІД УКРАЇНА" |
6 324 225,60
UAH з ПДВ
|
6 324 225,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ" #3353508892 |
Переможець |
6 311 900,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 09:22
|
Договір | укладений |
09 серпня 2021 09:20
|