Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 802,50 UAH
UA-2020-09-09-001723-a b2f44231fb9a4f92be801f6de90c830f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мелехова Дар'я Вікторівна

+380552273372 sudno5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Херсонський професійний суднобудівний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02548222
Місцезнаходження: 73021, Україна , Херсонська обл., Херсон, Острівське шосе, 1
Контактна особа: Мелехова Дар'я Вікторівна
+380552273372
sudno5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 2.25UAH без ПДВ
Бейдж горизонт., 90х55мм, металева кліпса+шпилька, прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73021, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Острівське шосе, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 89UAH без ПДВ
Папір для принтера білий, А4, 500арк., 80гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73021, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Острівське шосе, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар має бути перерахована продавцю згідно видаткової накладної протягом трьох днів з моменту його отримання Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткачешак Ганна Валеріївна
#2695010642
Переможець 1 802,50
UAH
09 вересня 2020 14:08

Документи

09 вересня 2020 14:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:11
Договір укладений
09 вересня 2020 14:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бейдж горизонт., 90х55мм, металева кліпса+шпилька, прозорий 10 шт 2,25
UAH
Папір для принтера білий, А4, 500арк., 80гр. 20 шт 89,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 802,50
UAH