Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191208 Nova Sloboda - Bunyakine, km 0+100 - km 2+900, km 3+300 - km 3+900 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380503071577 dorogysumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 380503071577 dorogysumy@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 24 608 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 123040 UAH |
Publication date: | 13 квітня 2020 13:18 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 24 608 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 123 040 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
km 0+100 - km 2+900, km 3+300 - km 3+900 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 17:31 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине закреслена 2.docx | |
08 травня 2020 17:31 |
Перелік змін до ТД 08.05.2020 зміни 2.docx | |
08 травня 2020 17:30 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине зміни 2.docx | |
08 травня 2020 16:51 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине закреслена.docx | |
08 травня 2020 16:51 |
Перелік змін до ТД 08.05.2020.docx | |
08 травня 2020 16:50 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине зміни.docx | |
04 травня 2020 18:47 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине закреслена.docx | |
04 травня 2020 18:46 |
Проект договору Нова Слобода закреслений.docx | |
04 травня 2020 18:46 |
Перелік змін до ТД 04.05.2020.docx | |
04 травня 2020 18:46 |
Проект договору зміни.docx | |
04 травня 2020 18:46 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине зміни.docx | |
13 квітня 2020 13:18 |
Проект договору Нова Слобода.docx | |
13 квітня 2020 13:18 |
ТД поточний середній Нова Слобода-Бунякине.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Вимоги про усунення порушення
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Замовник перевіряє спроможність Учасника вести господарську діяльність та виключення можливості банкрутства та ліквідації суб’єкта господарювання під час надання послуг та виконання зобов’язань за договором.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 червня 2020 20:00
Дата подання: 05 червня 2020 18:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-01-000018 ● 7f0b3b01a3b74a87b0dc2c1ddb32da4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2020 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2020 № 212
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-04-13-001169-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-21 16:33:38
Інформація про відкриття провадження у справі
Судове провадження №2-а/818/5274/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Щодо невідповідності пропозиції ТОВ РОАД КОНСТРАКШН вимогам тендерної документації Пунктом 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. В додатку 3 до тендерної документації наведений перелік обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які повинні бути залучені до надання послуг за предметом закупівлі, а саме: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції; - майстер/геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. Крім того даним додатком висунуто вимогу до учасника в частині наявності у інженерно-технічних працівників, наведених в переліку вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо. На підтвердження кваліфікації/освіти учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Відповідно до встановлених замовником вимог, в складі тендерної документації ТОВ РОАД КОНСТРАКШН надано довідку від 14.05.2020 №433, в якій наведено перелік інженерно-технічних працівників, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі та копії дипломів про наявність відповідної кваліфікації, що містить сукупність відомостей про фізичну особу – працівника підприємства (ПІП, освіту, кваліфікацію, навчальний заклад, в якому особа здобула освіту, рік закінчення навчання), у зв’язку з чим, на виконання вимог п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції містяться листи-згоди на обробку персональних даних таких працівників. Ненадання в складі тендерної пропозиції листів-згод на обробку персональних даних від інших працівників пояснюється відсутністю в складі тендерної пропозиції документів та інформації, що дозволяє ідентифікувати таку особу, а саме: паспортні дані, ідентифікаційний код, інформація про освіту, національність, адресу, дата і місце народження та інше. В складі тендерної пропозиції учасником надано лише документи, що підтверджують факт наявності у учасника певних працівників (накази про призначення на посади). Варто зауважити, що відповідно до визначення, закріпленого в Законі України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону України «Про захист персональних даних» до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. Аналізуючи норми чинного законодавства первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; відомості, які особа надає про себе (анкети, біографія тощо). Проте, якщо сукупність певних даних не дає змогу ідентифікувати особу, то їх обробка не захищається Законом «Про захист персональних даних». Хочемо звернути увагу, що така ж позиція викладена і в Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 – головному документі ЄС, що регулює захист прав фізичних осіб під час обробки персональних даних. Це, зокрема стосується і даних, які були деперсоналізовані (стали анонімними). Крім того Міністерство Юстиції України надало роз'яснення від 21.12.2011 року шодо деяких питань практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних" (з яким можна ознайомитись,перейшовши за посиланням на офіційний веб-сайт органу державної влади https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0076323-11#Text, де зазначено, що відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. У зв'язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ РОАД КОНСТРАКШН відповідає умовам тендерної документації замовника, містить вичепний перелік необхідної замовнику інформації та не підлягає відхиленню. Щодо невідповідності ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор» вимогам тендерної документації Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в висновку про проведення моніторингу вказується на ненадання у складі тендерної пропозиції «Торговий дім «Дінастія», ДП «Сумський облавтодор» письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками. Замовник не погоджується з висновком органу оскарження та зауважує про наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (далі – Закон) встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону є вичерпним. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Частиною другою статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Також, замовник може самостійно зазначати вимоги у тендерній документації щодо тендерних пропозицій учасників, а також конкретизує, які документи повинні бути завантажені обов’язково, а які ні, при цьому не порушуючи вимог діючого законодавства України, отже, в тендерній документації Замовником встановлено право, а не обов’язок (що повинен надати) учасника надати у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвим) помилками, вказаними у цій Документації та з тим, що допущення інших помилок при підготовці пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам Документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Звертаємо увагу, що відповідно до вищевикладеного, передбачається, що учасником були завантажені документи, які не порушують вимоги Документації Замовника, в першу чергу що стосується технічних та якісних вимог, які були встановлені до предмета закупівлі. Повідомляємо, що положеннями частини другої пункту 4 статті 16 Закону передбачено, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення. Пунктом другим частиною третьою статтею 22 Закону № 922-VIII визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки. Приймаючи участь у закупівлі, будь-який учасник автоматично погоджується з цією нормою Закону й визнає можливість наявності технічних помилок та описок, у зв’язку з чим, Замовник вважає, що учасниками ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор» вимоги тендерної документації не порушено, учасники керувалися нормами чинного законодавства України, що передбачає в першу чергу закупівлю за такими принципами, як максимальна економія та ефективність Варто звернути угагу, що зазначена позиція замовника підтверджується практикою органу оскарження, зокрема рішенням органу оскарження від 08.04.2020 №6744-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-003270-с), в якому розглянуто аналогічне питання (копія додається).
2020-07-24 15:09:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов про оскарження висновку до суду |
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Документи:
31 липня 2020 20:59
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" |
24 596 127,40
UAH з ПДВ
|
23 570 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП"Сумський облавтодор" |
23 576 413,20
UAH з ПДВ
|
23 576 413,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН |
24 000 255,60
UAH з ПДВ
|
24 000 255,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" #38118770 |
Переможець |
23 570 400,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:43
|
Дод.угода Нова Слобода зменшення.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 12:11
|
ДУ 1 Нова Слобода Бунякине Дінастія.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 12:04
|
Договір Нова Слобода Бунякине Дінастія.pdf | укладений |
29 липня 2020 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191208 Нова Слобода - Бунякине, км 0+100 - км 2+900, км 3+300 – км 3+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) . 2. Виключити пункти 4.6 та 4.7 з положень Договору. 3. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник». |
Номер договору про закупівлю: | 6 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг №6 Пс-МД/2610 від 28.07.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191208 Нова Слобода - Бунякине, км 0+100 - км 2+900, км 3+300 – км 3+900, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 22 889 666,40 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 22 889 666,40 гривень (двадцять два мільйони вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят шість грн, 40 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 6 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №3 від 10.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |