Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 41 810 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 209 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: міський бюджет | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 10:26 |
змін кап рем ліфти 19.02.docx | |
19 лютого 2021 10:26 |
ЗТД кап.рем ліфти 19.02.doc | |
12 лютого 2021 12:57 |
ЛК ліфти 12.02.rar |
19 лютого 2021 10:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2021 10:26 |
змін кап рем ліфти 19.02.docx
|
|||||||||
19 лютого 2021 10:26 |
ЗТД кап.рем ліфти 19.02.doc
|
|||||||||
12 лютого 2021 12:57 |
ЛК ліфти 12.02.rar
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 березня 2021 13:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000043 ● bd24a49ca1654772b4a48604f1fc3bdd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-12-005855-c 12.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 13:42:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання), що становить складову частину житлових будинків у
м. Дніпро» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-005855-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 13:46:54
Пояснення
На основі Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, яка враховує всі обсяги робіт відповідно до вимог ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначена загальна кошторисна вартість з капітального ремонту частини житлового будинку (капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання), що становить складову частину житлових будинків у м Дніпро, та відповідно до п. 1 ст. 13 Закону «Про публічні закупівлі» оголошено відкриті торги.
Відповідно до п 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (далі - Постанова) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (Далі - Департамент) не є суб’єктом управління об’єктами державної власності та не здійснює функції управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки. На підставі вищезазначеного відповідно до Положення про Департамент, він є виконавчим органом Дніпровської міської ради, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів відповідно до розподілу повноважень. Департамент є головним розпорядником коштів міського бюджету та замовником на виконання робіт, виходячи із завдань Департаменту.
Окрім того наголошуємо, що всі необхідні заходи щодо проведення закупівлі UA-2021-02-12-0085-c проведені відповідно до чинного законодавства та Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРТ-ЛІФТ |
37 812 615,67
UAH з ПДВ
|
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВС Білд Сервіс" |
38 429 492,25
UAH з ПДВ
|
38 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Хлебас Павло Вікторович |
40 200 000,00
UAH з ПДВ
|
40 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРТ-ЛІФТ #41763908 |
Рішення скасоване |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2021 09:42
|
ТОВ "АВС Білд Сервіс" #33667932 |
Рішення скасоване |
38 220 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 09:57
|
|
ТОВ АРТ-ЛІФТ #41763908 |
Відхилено |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 12:24
|
|
ТОВ "АВС Білд Сервіс" #33667932 |
Відхилено |
38 220 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 09:48
|
|
ФОП Хлебас Павло Вікторович #3192912955 |
Відхилено |
40 200 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 10:05
|