Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі
Очікувана вартість
2 861 844,00 UAH
UA-2019-09-20-002664-b ● b2c2a3e2e9d64589989fb52ea218d503
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
02.08.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі: UA-2019-08-02-001686-b).
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 19.08.2019.
Однак у зв'язку з тим, що для участі у вказаній вище закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій, та відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику довелось відмінити ці відкриті торги.
22.08.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі: UA-2019-08-22-002261-c).
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі № UA-2019-08-02-001686-b.
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 08.09.2019.
Однак у зв'язку з тим, що для участі у вказаній вище закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій, та відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику довелось відмінити ці відкриті торги.
Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Зважаючи на необхідність закупівлі будівельних робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) та у зв'язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність учасників, доцільно прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі згідно положень п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та провести переговори.
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 19.08.2019.
Однак у зв'язку з тим, що для участі у вказаній вище закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій, та відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику довелось відмінити ці відкриті торги.
22.08.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі: UA-2019-08-22-002261-c).
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі № UA-2019-08-02-001686-b.
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 08.09.2019.
Однак у зв'язку з тим, що для участі у вказаній вище закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій, та відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику довелось відмінити ці відкриті торги.
Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Зважаючи на необхідність закупівлі будівельних робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) та у зв'язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність учасників, доцільно прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі згідно положень п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та провести переговори.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2019 15:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, територія КП "Парк"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 жовтня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
20 вересня 2019 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 17:31 |
Повідомлення.pdf | |
20 вересня 2019 17:31 |
Протокол.pdf | |
20 вересня 2019 17:31 |
Додаток 1.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ -БУД" #40223320 |
Переможець |
2 860 404,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 14:07
|
Дод. угода № 2.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:58
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 12:47
|
Договір №244.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1., п. 5.1.1., п. 10.1. та додатків №2,3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 244 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1 до договору у зв'язку з виділенням фінансування та продовженням терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 244 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |