Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance О-212553 Kharkiv - Liptsi - Borysivka km 19 + 942 - km 30 + 300 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
126 267 207,16 UAH
UA-2020-07-24-002952-c b2b14b894e8a497496d8b3481b43d573
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 13:30
Очікувана вартість: 126 267 207,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 525 344,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1262670 UAH
Publication date: 24 липня 2020 14:43
Enquiries until: 15 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 126 267 207 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 525 344 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-212553 Kharkiv - Liptsi - Borysivka km 19 + 942 - km 30 + 300 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.584
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.877
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.562
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 68.977

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:37
(нова редакція) ТД Харків-Липці-Борисівка.docx
31 липня 2020 11:37
ЗМІНИ №1.docx
24 липня 2020 14:40
Додаток №7 до ТД О-212553 Харків-Липці-Борисівка.docx
24 липня 2020 14:40
ТД Харків-Липці-Борисівка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000009 ● 2d6dc94a10324e1b86f8585a80b2d3ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.09.2020
№ 65

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.09.2020 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-07-24-002952-c Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-22 14:36:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-002952-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» на відповідність тендерній документації ДП "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-25 13:53:37

Відповідь на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.19 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник зобов’язаний включити до тендерної документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами) (надалі – Тендерна документація), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 31 липня 2020 року Протокол № 110, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки:
- відсутність на окремих документах підпису або печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);
- допущення у пропозиції описок, друкарських, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції;
- надання Учасником неповної інформації, але яку замовник може отримати з інших документів тендерної пропозиції учасника, розміщеною у Додатках до Тендерної Документації;
- та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме технічні помилки та описки.
На час оприлюднення оголошення щодо проведенні відкритих торгів UA-2020-07-24-002952-c та тендерної документації закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") на виконання вимог п.11 ч.1 статті 9 Закону Уповноваженим органом що здійснює регулювання та реалізації державної політики у сфері закупель не був визначений перелік формальних помилок.
Таким чином замовник самостійно визначив в тендерній документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» уповноваженою особою не було виявлено формальних (несуттєвих) помилок. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним в ч. 2 статті 16 Закону та вимогам Тендерної документації. Відповідно до ч. 10 статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, що й було зроблено уповноваженою особою Державного підприємства «Дороги Харківщини» - Рябокінь О.О, документальне підтвердження додається, а саме ПРОТОКОЛ № 139 від 04 вересня 2020 року (2 аркуші).
Також зазначаємо, що відповідно до абзацу 2 ч. 12 ст. 29 Закону, за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-07-24-002952-c додається (1 аркуш).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.8 ч.2 ст. 21 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не обхідно зазначити інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Наразі в електронній системі закупівель відсутня можливість оприлюднення даної інформації, так як відповідно до п.7 ч.1 ст. 1 Закону на електронну систему закупівель покладено обов’язок забезпечувати проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді. У зв’язку з тим, що під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-24-002952-c (надалі – Оголошення) не було можливості розмістити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції в Оголошені, дана інформація була оприлюднена в розділі Інформація про предмет закупівлі на сторінці Прозорро. Та відповідно до п. 1 ч.2 ст.22 Закону Замовником в п. 7 розділу І. Загальні положення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків-Липці-Борисівка км 19+942- км 30+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 31 липня 2020 року Протокол № 110 (надалі – Тендерна документація), також зазначено інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. На виконання вимоги Закону, щодо забезпечення тендерної пропозиції Уповноваженою особою в Оголошенні зазначено Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) «Електрона гарантія» та Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) 1 262 670,00 UAH. Вимоги щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій детально викладенні в п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. В електронній системі закупівель технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Замовник не порушив п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону та зазначив в Оголошенні та в Тендерній документації розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Доказом відсутності технічної можливості виконати вимоги щодо розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умов надання забезпечення тендерних пропозиції є лист від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 15.10.2020 вих.№ 954 у якому значено, що «станом на 15.10.2020 року, технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації». На виконання вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначено що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок. Замовником не порушено п.4 ч.1 ст.5 Закону, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них та норму Закону щодо визначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але неменше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства. На виконання вимог п.2 ч.2 ст.22 Закону замовником в Додатку №3 Тендерної документації зазначено підстави, встановлені ст. 17 Закону. Відповідно до ч.4 ст.17 Закону Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 1 і п.7 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до вищевикладеного, відсутні порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Згідно п.2 Додатку №2 Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку згідно Таблиці №4 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонтно-будівельних робіт (послуг). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказанані в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надав довідку від 18.08.2020р. №2889 та копії наказів на працівників, які зазначені в довідці. На підтвердження інформації що працівники, зазначені в висновку, дійсно працюють в Учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надав довідку від 18.08.2020р. №2890 (ст.12 Пакет 4 (працівники).PDF) про те, що після закінчення строку трудового договору трудові відносини фактично тривають, жодна із сторін не вимагає припинення трудових відносин, відповідно законодавства України, дія цих договорів вважається продовженою на невизначений строк. Відповідно до ст.391 Кодексу законів про працю України (надалі – Кодекс), якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк та відповідно до п.2 ст. 36 Кодексу підставою припинення трудового договору є закінчення строку (пункти 2 і 3 статті 23), крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна з сторін не поставила вимогу про їх припинення. Кодексом законів про працю відсутні вимоги, щодо обов’язкового складання документів, що свідчать про продовження терміну дії трудових договорів. Крім того на працівника Пригаріна О.О., надано наказ від 12.09.2016г. №136-к про прийняття на посаду Головним механіком з випробувальним терміном 3 місяці (ст. 16 Пакет 4 (працівники).PDF). Відповідно до ст.28 Кодексу, коли строк випробування закінчився, а працівник продовжує працювати, то він вважається таким, що витримав випробування, і наступне розірвання трудового договору допускається лише на загальних підставах. Також на працівників Шаталова О.О., Власенко В.Г., Прокопенко П.М. надано наказ від 28.11.2018р. №13-2018 «Про внесення змін до найменування професії водій автотранспортних засобів згідно виконуваної роботи (керування автомобілів) (ст. 33 Пакет 4 (працівники).PDF). На працівників Височина М.М., Соколова В.М., Гаврищака В.А., Прихожай В.О., Вейгуля А.В., Григор’єва В.В., Овчарова А.С., Скорохода В.А. надано наказ від 29.09.2019р. №5-р «Про присвоєння розрядів» (ст. 66 Пакет 4 (працівники).PDF). Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» виконав вимогу п.2 Додатку №2 Тендерної документації надав всі підтверджуючі документи на працівників які зазначені у довідці, копії наказів про призначення на посаду та довідку пояснення щодо працівників, які прийняті на посади на умовах строкового трудового договору, відповідно до якої дані працівники продовжують працювати на займаних посадах відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до умов Тендерної документації (п.1 розділ ІІІ) за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. Таким чином відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ». В висновку зазначено що на порушення вимог пунктів 1, 4 та 7 Додатка 5 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП «ХСБМ-7» відсутні наступні документи: інформаційна довідка, що містить відомості про учасника (згідно форми, що встановлена Таблицею Додатка 5 тендерної документації), підтверджуючий документ про систему оподаткування учасника в Україні та довідка в довільній формі про наявність в учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства. Дане твердження не відповідає дійсності, учасником ПП «ХСБМ-7» надано відповідно до вимог п.1 Додатку №5 Тендерної документації довідку від 21.08.2020 р. №133/16 ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМІСТЬ ПРО УЧАСНИКА (ст.32 файлу Кв. ч. 3.pdf). На виконання вимог п. 4 надано ВИТЯГ №1820354500123 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (ст.56 файлу Кв. ч. 3.pdf) та на виконання вимог п.7 надано довідку від 21.08.2020р. №133/21 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ У УЧСАНИКА ДОКУМЕНТІВ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА (ст.57 файлу Кв. ч. 3.pdf). Відповідно до вищевикладеного, відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі. Додаток: - Лист від 15.10.2020 вих №954 від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР»

2020-10-19 13:43:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-24-002952-cb2b14b894e8a497496d8b3481b43d573
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:31

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:01
Пакет переможця.pdf
25 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:50
виписка.pdf
21 серпня 2020 17:42
Пакет 6 (субпідрядник).pdf
21 серпня 2020 17:42
Пакет 4 (працівники).PDF
21 серпня 2020 17:42
Пакет 2 (техніка).pdf
21 серпня 2020 17:42
Пакет 1.PDF
21 серпня 2020 17:42
лист згода.pdf
21 серпня 2020 17:42
довідка покриття.pdf
21 серпня 2020 17:42
20519 ТОВ СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник не надав підтверджуючих документів щодо залучення Маркувальної машини для виконання п.22-24 ІІ етап Технічного завдання Додаток №4 Тендерної документації: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1 Додатку №2 Тендерної документації «вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання (Додаток №4 до Тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил» та пункту 1.1 Додатку №2 Тендерної документації «в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг); - копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку від 21.08.2020р. №133/1 в новій редакції; 2) Копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки або інший документ на маркувальну машину; 3) Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена: копії договорів між учасником і власником техніки, акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) по договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); лист підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:13
Харків-Липці.pdf
03 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:07
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 19:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв. ч. 3.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв. ч. 1..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ПП "ХСБМ-7"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 120 079 547,90
UAH з ПДВ
120 079 547,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХСБМ-7" 126 258 000,00
UAH з ПДВ
126 258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:01
Пакет переможця.pdf
25 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:50
виписка.pdf
21 серпня 2020 17:42
Пакет 6 (субпідрядник).pdf
21 серпня 2020 17:42
Пакет 4 (працівники).PDF
21 серпня 2020 17:42
Пакет 2 (техніка).pdf
21 серпня 2020 17:42
Пакет 1.PDF
21 серпня 2020 17:42
лист згода.pdf
21 серпня 2020 17:42
довідка покриття.pdf
21 серпня 2020 17:42
20519 ТОВ СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip

Публічні документи

03 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:13
Харків-Липці.pdf
03 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:07
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 19:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв. ч. 3.pdf
21 серпня 2020 19:07
Кв. ч. 1..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ПП "ХСБМ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 120 079 547,90
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
120 079 547,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:02
ДУ№12 До Договору №29_10-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:02
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:22
ДУ№11 до Договору №29-10-20.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:22
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 09:51
ДУ №10 до Договору №29-10-20.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 09:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:15
ДУ №9 до Договору №29-10-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:14
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:07
ДУ №8 до Договору №29-10-20.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 08:47
ДУ №6 до Договору №29-10-20 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 07:59
ДУ №5 до Договору №29-10-20 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 07:59
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:55
Ду №2 до Договору №29-10-20 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 08:05
Договір №29-10-20.pdf укладений
05 жовтня 2020 08:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного Договору №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 03 жовтня 2020 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, пункт 5.2. та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.3. пункту 14.9. чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, пункт 13.1 Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 13.1 розділу 13 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4 чинного ДОГОВОРУ № 29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02 жовтня 2020 року , уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 112 658 139,38
UAH (в тому числі ПДВ 18 776 356,56 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №12 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №29/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 02.10.2020р.