Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дружківський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 02770021 |
Вебсайт: | http://druddi.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 84201, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38 |
Контактна особа: |
Афанасьєва Вікторія 380662103090 dru.ddi2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 12:01 |
Очікувана вартість: | 2 795 161,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 951,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13975.81 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки вартості виконаних робіт (форма КБ-3) підписаними уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 15:37 |
План проектуємих кабельних мереж 0,4кВ.pdf | |
16 січня 2020 15:37 |
Однолінійна схема живлення пральні та гаражу.pdf | |
16 січня 2020 15:37 |
Однолінійна схема живлення овочесховища та теплиць.pdf | |
16 січня 2020 15:37 |
Однолінійна схема живлення головного корпусу.pdf | |
16 січня 2020 15:37 |
локальний кошторис 2-1-2.docx | |
16 січня 2020 15:37 |
локальний кошторис 4-1-1.docx | |
16 січня 2020 15:37 |
локальний кошторис 2-1-3.docx | |
16 січня 2020 15:37 |
локальний кошторис 2-1-1.docx | |
16 січня 2020 15:36 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
16 січня 2020 15:36 |
ДКТ Дружковка Капремонт електричної мережі головного корпусу 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та будівельних норм, а саме:
1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю). Тендерна документація не містить конкретних вказівок щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Тендерний комітет у своєму протоколі зазначив, що така інформація нами не надана. Однак в складі нашої пропозиції на виконання вказаної вище вимоги надано й копії дипломів фахівців (інженерів-електриків), й копія протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці.
Також протокол засідання містить в собі посилання на норми Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91) щодо наявності та форми посвідчень. Це посилання є не коректним, оскільки:
1) в протоколі тендерного комітету не зазначено яких саме посвідчень стосується зазначені вище Правила;
2) в протоколі тендерного комітету не зазначено які саме вимоги Правил були нами порушені;
3) в зазначених Правилах відсутні вимоги щодо оформлення будь-яких посвідчень.
Також слід зазначити, оскільки вимога Тендерної документації містить слово "або", учасник має право надати один з документів, що вимагаються.
2. Відповідно до пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів ( оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електро-технічного персоналу відповідного профілю. Оскільки у зазначеному пункті відсутній перелік конкретних спеціалістів, нами в складі тендерної пропозиції були надані інженерів-електриків.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки. У зазначеному пункті відсутні вимоги щодо документів, якими необхідно підтвердити таку наявність. Тому в складі нашої тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, в якому зазначено двох працівників з четвертою групою електробезпеки.
4. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
В складі нашої тендерної пропозиції надані обидві довідки, що зазначені вище. Тому твердження, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 09/35, щодо відсутності такої інформації в складі нашої пропозиції не відповідає дійсності.
5. Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо складання договірної ціни з локальними кошторисами та розрахунками у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальних-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Тобто кошторисна документація до договору (договірна ціна) не може бути ідентичною інвесторській документації.
Однак тендерний комітет стверджує, що відсутність одного з матеріалів призведе до збільшення договірної ціни або погіршення якості виконання робіт. Це не відповідає дійсності, оскільки наша тендерна пропозиція нижча за очікувану вартість на 277 161,60 грн., а можливе погіршення якості виконання робіт є лише припущенням тендерного комітету, в складі якого відсутні інженери-будівельники або інженери-електрики, а не доведеним фактом.
Ураховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Дружківського дитячого будинку-інтернату від 17.02.2019 № 09/35 про відхилення нашої тендерної пропозиції та визначити наше підприємство переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва".
У разі незадоволення цієї вимоги наше підприємство залишає за собою право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, Національної поліції, Державної аудиторської служби України та суду.
1. Відповідно п.4 розділу ІІІ ТД,
«Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1 Додатку № 1, Табл. Додатку 5 до ТД.
Учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Крім того, необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
Кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю).»
Таким чином, ТД містить конкретні вказівки щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Щодо «зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки»:
• Учасник, згідно протоколу №01/11 від 12.11.2019р. – не надав підтвердження, відповідно чого "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" створив комісію з перевірки знань з питань охорони праці, а саме відсутні посвідчення членів комісії з електробезпеки (Задніпровський О.П., Сокол В.В., Задніпровська Д.С.)
• Незрозуміло, згідно яких нормативних документів комісія з питань охорони праці визначає групу з електробезпеки.
• Відсутні посвідчення з четвертої групи допуску з електробезпеки на будь якого працівника "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК".
Додатково надаємо посилання на Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р.) п.2 «Вимоги до працівників та їх підготовка» та відповідно до п.п.2.13 вказано про склад комісії з перевірки знань з електробезпеки.
Наявність посвідчення встановленої форми вказано у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4 п.2.1.3. «Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи». Та результати перевірки знань фіксуються в журналі, порядок ведення та форма якого приведені в додатку 3 цих правил (п.2.1.4. зазначених Правил).
У тендерного комітету склалась думка, що підприємство яке не має працівників з посвідченням про допущення до роботи в електроустановках не взмозі виконати роботи на об’єкті: «Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38»
Також, слід зазначити що згідно з п.4 розділу ІІІ Тендерної документації «кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю». Слово «або» в ТД вказує що Учасник може надати оригінал або копію завірену належним чином зазначеного документу. У учасника торгів був період з 16 січня по 21 січня 2020року для звернення за роз’ясненнями умов тендерної документації. Але, відповідних питань не надходило.
2. У пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів (оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електротехнічного персоналу відповідного профілю. Так, відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р. розділу ІІІ. «Терміни, визначення понять, скорочення» визначено «працівники електротехнічні - працівники, посада або професія яких пов’язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з НПАОП 40.1-1.21-98 та мають відповідну групу з електробезпеки». Тому учасник повинен був надати дипломи усіх спеціалістів, які будуть виконувати роботи та мають відповідну групу з електробезпеки. Учасник надав лише дипломи інженера–енергетика Лучанінова Максима Олексійовича та Яковлєвої Катерини Петрівни (остання не зазначена у довідці про працівників) та не підтвердив групу з електробезпеки.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4, зареєстрованих в Мінюсті України 10.02.98 №93/2533 р.2, п.2.1.3. Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи.
Тому, підприємство, яке виконує електромонтажні роботи та має відповідних фахівців повинно це знати.
4. Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Довідка має графи: посада, П.І.Б., загальний стаж, досвід роботи на займаній посаді, освіта. Таки графи розроблені для з’ясування, чи є у підприємства кваліфіковані фахівці. Відповідно до наданої довідки ТОВ «Еталон-будівельник» №б/н від 23.01.2020р. на підприємстві до робіт будуть залучені лише директор, інженер-кошторисник, інженер будівельник, та два інженера-електрика, але інформація про залучення робітників які будуть виконувати електромонтажні роботи на об’єкті відсутня.
5. Відсутність у складі договірної ціни «муфти кабельної кінцевої для внутрішньої установки для силових кабелів ПВХ/СПЕ ізоляцією з бронею або екраном на напругу до 1кв, перетин 70-185мм STK3/27» у кількості 16 шт., що може призвести до збільшення договірної ціни, але згідно з п..п.2.2 проекту Договору підряду , договірна ціна є твердою, тому не може бути збільшеною. Таким чином, відсутність матеріалу може призвести до порушення технологічного процесу.
Додатково, слід зазначити, що Учасник у складі пропозиції не надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до обсягів робіт Технічного завдання Додаток №2 до ДКТ (роботи на висоті 5 м і більше, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок), згідно п. 58 Пiдвiшування проводiв [1 провод при 20 опорах на 1 км лiнiї] для ВЛ 0,38 кВ за допомогою механiзмiв 0,115 км.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та будівельних норм, а саме:
1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю). Тендерна документація не містить конкретних вказівок щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Тендерний комітет у своєму протоколі зазначив, що така інформація нами не надана. Однак в складі нашої пропозиції на виконання вказаної вище вимоги надано й копії дипломів фахівців (інженерів-електриків), й копія протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці.
Також протокол засідання містить в собі посилання на норми Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91) щодо наявності та форми посвідчень. Це посилання є не коректним, оскільки:
1) в протоколі тендерного комітету не зазначено яких саме посвідчень стосується зазначені вище Правила;
2) в протоколі тендерного комітету не зазначено які саме вимоги Правил були нами порушені;
3) в зазначених Правилах відсутні вимоги щодо оформлення будь-яких посвідчень.
Також слід зазначити, оскільки вимога Тендерної документації містить слово "або", учасник має право надати один з документів, що вимагаються.
2. Відповідно до пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів ( оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електро-технічного персоналу відповідного профілю. Оскільки у зазначеному пункті відсутній перелік конкретних спеціалістів, нами в складі тендерної пропозиції були надані інженерів-електриків.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки. У зазначеному пункті відсутні вимоги щодо документів, якими необхідно підтвердити таку наявність. Тому в складі нашої тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, в якому зазначено двох працівників з четвертою групою електробезпеки.
4. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
В складі нашої тендерної пропозиції надані обидві довідки, що зазначені вище. Тому твердження, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 09/35, щодо відсутності такої інформації в складі нашої пропозиції не відповідає дійсності.
5. Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо складання договірної ціни з локальними кошторисами та розрахунками у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальних-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Тобто кошторисна документація до договору (договірна ціна) не може бути ідентичною інвесторській документації.
Однак тендерний комітет стверджує, що відсутність одного з матеріалів призведе до збільшення договірної ціни або погіршення якості виконання робіт. Це не відповідає дійсності, оскільки наша тендерна пропозиція нижча за очікувану вартість на 277 161,60 грн., а можливе погіршення якості виконання робіт є лише припущенням тендерного комітету, в складі якого відсутні інженери-будівельники або інженери-електрики, а не доведеним фактом.
Ураховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Дружківського дитячого будинку-інтернату від 17.02.2019 № 09/35 про відхилення нашої тендерної пропозиції та визначити наше підприємство переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва".
У разі незадоволення цієї вимоги наше підприємство залишає за собою право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, Національної поліції, Державної аудиторської служби України та суду.
1. Відповідно п.4 розділу ІІІ ТД,
«Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1 Додатку № 1, Табл. Додатку 5 до ТД.
Учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Крім того, необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
Кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю).»
Таким чином, ТД містить конкретні вказівки щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Щодо «зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки»:
• Учасник, згідно протоколу №01/11 від 12.11.2019р. – не надав підтвердження, відповідно чого "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" створив комісію з перевірки знань з питань охорони праці, а саме відсутні посвідчення членів комісії з електробезпеки (Задніпровський О.П., Сокол В.В., Задніпровська Д.С.)
• Незрозуміло, згідно яких нормативних документів комісія з питань охорони праці визначає групу з електробезпеки.
• Відсутні посвідчення з четвертої групи допуску з електробезпеки на будь якого працівника "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК".
Додатково надаємо посилання на Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р.) п.2 «Вимоги до працівників та їх підготовка» та відповідно до п.п.2.13 вказано про склад комісії з перевірки знань з електробезпеки.
Наявність посвідчення встановленої форми вказано у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4 п.2.1.3. «Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи». Та результати перевірки знань фіксуються в журналі, порядок ведення та форма якого приведені в додатку 3 цих правил (п.2.1.4. зазначених Правил).
У тендерного комітету склалась думка, що підприємство яке не має працівників з посвідченням про допущення до роботи в електроустановках не взмозі виконати роботи на об’єкті: «Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38»
Також, слід зазначити що згідно з п.4 розділу ІІІ Тендерної документації «кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю». Слово «або» в ТД вказує що Учасник може надати оригінал або копію завірену належним чином зазначеного документу. У учасника торгів був період з 16 січня по 21 січня 2020року для звернення за роз’ясненнями умов тендерної документації. Але, відповідних питань не надходило.
2. У пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів (оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електротехнічного персоналу відповідного профілю. Так, відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р. розділу ІІІ. «Терміни, визначення понять, скорочення» визначено «працівники електротехнічні - працівники, посада або професія яких пов’язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з НПАОП 40.1-1.21-98 та мають відповідну групу з електробезпеки». Тому учасник повинен був надати дипломи усіх спеціалістів, які будуть виконувати роботи та мають відповідну групу з електробезпеки. Учасник надав лише дипломи інженера–енергетика Лучанінова Максима Олексійовича та Яковлєвої Катерини Петрівни (остання не зазначена у довідці про працівників) та не підтвердив групу з електробезпеки.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4, зареєстрованих в Мінюсті України 10.02.98 №93/2533 р.2, п.2.1.3. Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи.
Тому, підприємство, яке виконує електромонтажні роботи та має відповідних фахівців повинно це знати.
4. Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Довідка має графи: посада, П.І.Б., загальний стаж, досвід роботи на займаній посаді, освіта. Таки графи розроблені для з’ясування, чи є у підприємства кваліфіковані фахівці. Відповідно до наданої довідки ТОВ «Еталон-будівельник» №б/н від 23.01.2020р. на підприємстві до робіт будуть залучені лише директор, інженер-кошторисник, інженер будівельник, та два інженера-електрика, але інформація про залучення робітників які будуть виконувати електромонтажні роботи на об’єкті відсутня.
5. Відсутність у складі договірної ціни «муфти кабельної кінцевої для внутрішньої установки для силових кабелів ПВХ/СПЕ ізоляцією з бронею або екраном на напругу до 1кв, перетин 70-185мм STK3/27» у кількості 16 шт., що може призвести до збільшення договірної ціни, але згідно з п..п.2.2 проекту Договору підряду , договірна ціна є твердою, тому не може бути збільшеною. Таким чином, відсутність матеріалу може призвести до порушення технологічного процесу.
Додатково, слід зазначити, що Учасник у складі пропозиції не надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до обсягів робіт Технічного завдання Додаток №2 до ДКТ (роботи на висоті 5 м і більше, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок), згідно п. 58 Пiдвiшування проводiв [1 провод при 20 опорах на 1 км лiнiї] для ВЛ 0,38 кВ за допомогою механiзмiв 0,115 км.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2020 11:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-22-000037 ● 97f925b945fb40e0862a8c284704b93e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-01-16-002728-c 16.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой" |
2 694 991,39
UAH з ПДВ
|
2 502 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" |
2 697 233,00
UAH з ПДВ
|
2 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
2 692 541,39
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
2 745 327,78
UAH з ПДВ
|
2 696 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой" #39938174 |
Відхилено |
2 502 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:17
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" #42513372 |
Відхилено |
2 518 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 12:19
|
|
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #34898787 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 16:14
|
|
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #34898787 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 16:17
|
|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Переможець |
2 696 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 11:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 11:07
|
Скан.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2020 12:11
|
Доп. угода. № 1.PDF | зміни до договору |
04 травня 2020 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 14:50
|
Договір кап. буд. каб. ліній.PDF | укладений |
27 квітня 2020 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення уточнень в договір |
Номер договору про закупівлю: | № ВТ-03/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № ВТ-03/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |