Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
812 500,00 UAH
UA-2023-12-20-007674-a ● b2a81387b832448588c338a6a2c99f85
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мирненський заклад дошкільної освіти «Журавлик-2» Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 36938517 |
Місцезнаходження: | 35030, Україна , Рівненська обл., село Мирне, вул. Центральна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Голиш Наталія Миколаївна +380686272826 murnezdo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2023 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2023 12:23 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2023 12:23 |
Очікувана вартість: | 812 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 062,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35030, Україна, Рівненська область, с.Мирне, вул. Центральна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунку та/або Акт приймання-передачі | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 12:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 11:49 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат
Дата подання: 22 грудня 2023 12:26
Дата відповіді: 22 грудня 2023 16:06
Дорого дня! Відповідно до вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції (додаток 2) учасники зобов'язані надати сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий на ім’я учасника та діючий на дату подання пропозиції. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що Замовник, із вашою вимогою не погоджується та вважає її необґрунтованою. Тендерна документація сформована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами в останній редакції) (далі – Особливості) і є об’єктивною відповідно до статті 5 Закону.
Вимоги тендерної документації, до яких висунута вимога, є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях електричної енергії.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії (без врахування послуг з розподілу) (ДК 021:2015:09310000-5). Отже, предметом закупівлі є не лише електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним.
Відповідно до п.п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Зазначені посилання у запитанні, що документ, а саме ДСТУ ISO 9001:2015 (або еквівалент) не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні.
Виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг.
Одним із доказів необхідного рівня якості товарів чи наданих послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару (послуги тощо) загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи підприємств.
Саме тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність системи управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того, пройти відповідну сертифікацію на відповідність системи управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії стандарту ISO 9001:2015, може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками – постачальниками електричної енергії такої сертифікації не має.
Звертаємо також вашу увагу, що дискримінаційними вважаються тільки ті вимоги, яким можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або якщо такі вимоги встановлюють переваги чи привілеї окремим учасникам. Наша умова щодо надання учасниками підтвердження відповідності вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент) не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам.
Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із наявними документами на підтвердження відповідності вимогам стандартів системи управління ISO 9001:2015. Також, як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) (рішення від 07.05.2019 № 5576-р/пк-пз; № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020; №19422-р/пк-пз від 27.12.2019; № 2165-р/пк-ск від 01.12.2016), Колегія схвально відноситься до умови тендерної документації щодо надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів системи управління якістю. Таким чином, вважаємо дану вимогу тендерної документації правомірною та доцільною.
Вимоги тендерної документації, до яких висунута вимога, є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях електричної енергії.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії (без врахування послуг з розподілу) (ДК 021:2015:09310000-5). Отже, предметом закупівлі є не лише електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним.
Відповідно до п.п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Зазначені посилання у запитанні, що документ, а саме ДСТУ ISO 9001:2015 (або еквівалент) не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні.
Виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг.
Одним із доказів необхідного рівня якості товарів чи наданих послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару (послуги тощо) загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи підприємств.
Саме тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність системи управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того, пройти відповідну сертифікацію на відповідність системи управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії стандарту ISO 9001:2015, може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками – постачальниками електричної енергії такої сертифікації не має.
Звертаємо також вашу увагу, що дискримінаційними вважаються тільки ті вимоги, яким можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або якщо такі вимоги встановлюють переваги чи привілеї окремим учасникам. Наша умова щодо надання учасниками підтвердження відповідності вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент) не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам.
Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із наявними документами на підтвердження відповідності вимогам стандартів системи управління ISO 9001:2015. Також, як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) (рішення від 07.05.2019 № 5576-р/пк-пз; № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020; №19422-р/пк-пз від 27.12.2019; № 2165-р/пк-ск від 01.12.2016), Колегія схвально відноситься до умови тендерної документації щодо надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів системи управління якістю. Таким чином, вважаємо дану вимогу тендерної документації правомірною та доцільною.
Аудит
Дата подання: 22 грудня 2023 12:40
Дата відповіді: 22 грудня 2023 16:17
Тендерною документацією вимагається: «Окрім цього, учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника.
.» Порядок проведення екологічного аудиту регламентується Законом України «Про екологічний аудит» від 24 червня 2004 року№ 1862-IV (далі – Закон). Згідно статті 12 Закону: «Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення зацікавленого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення зацікавлений органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом.». Діяльність з постачання електричної енергії споживачам не входить до зазначених вище випадків, коли проведення екологічного аудиту є обов’язковим. Таким чином вимога надати звіт з екологічного аудиту учасника є незаконною та суперечить вимогам чинного законодавства. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо надання документів, не передбачених чинним законодавством, не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення від 22.12.2023 року, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до Закону України «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника електричної енергії, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Відповідно до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Також, місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю.
Також з огляду на зазначене у преамбулі Закону України «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Окрім того, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі у зв'язку з чим у Замовника наразі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до Закону України «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника електричної енергії, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Відповідно до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Також, місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю.
Також з огляду на зазначене у преамбулі Закону України «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Окрім того, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі у зв'язку з чим у Замовника наразі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2023 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" |
746 250,00
UAH з ПДВ
|
659 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
754 285,50
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" #42093239 |
Переможець |
659 900,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2023 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 10:17
|
додаткова угода журавлик-2.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 10:58
|
додаткова угода _ 10.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2024 15:29
|
додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 11:31
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 11:07
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 15:46
|
Журавлик 2 додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 червня 2024 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 09:34
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 09:20
|
журавлик 2-додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 12:28
|
додаткова угода3.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 10:29
|
Додаток до угоди по ел.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 16:03
|
додаткова угода електрика мирне.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 15:34
|
Договір | укладений |
05 січня 2024 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна тарифу на послуги з передачі електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна середньозваженої ціни на ринку" на добу наперед" в ОЄС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна середньозваженої ціни на ринку" на добу на перед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/39 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/53 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/59 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" в ОЕС України |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/68 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |