Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони громадського порядку та безпеки
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2020-11-25-003663-b b2a10913717840cf8169516d22b97bad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Тетяна Юріївна

380536743979 analiz@kremen.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057287
Вебсайт: http://kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна
380536743979
analiz@kremen.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:30
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Категорія замовника: відповідно до п.3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою (докладніше вимоги щодо мови пропозиції викладені у тендерній документації) Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони громадського порядку та безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, площа Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:52
Тендерна документація (1).doc
25 листопада 2020 16:52
Оголошення (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сокіл Гард 2019" 322 800,00
UAH з ПДВ
279 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3059 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ 325 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 15:26
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:17
35 Проєкт договору.PDF
07 грудня 2020 15:17
Договір суборенди ТЗ.PDF
07 грудня 2020 15:16
Договір оренди ТЗ.PDF
07 грудня 2020 15:16
33 Персональні дані.PDF
07 грудня 2020 15:16
30 п.12 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
32 п.10 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
31 п.11 ч1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
28 ч.2 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
29 п.13 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
27 п.3 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
26 п.8 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
24 п.5 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
25 п.9 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
21 п.2 ч.1 ст. 17.PDF
07 грудня 2020 15:16
23 п.6 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
22 п.4 ч.1 ст.17.PDF
07 грудня 2020 15:16
15 Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2020 15:16
17 Спецодяг.PDF
07 грудня 2020 15:16
19 Працівники.PDF
07 грудня 2020 15:16
18 Зброя.PDF
07 грудня 2020 15:16
20 Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

29 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:58
документи
17 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:17
договір
10 грудня 2020 16:52
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:48
наказ проект.zip
10 грудня 2020 16:48
контракт.zip
10 грудня 2020 16:48
Договір _ 217 від 09.10.2020.zip
10 грудня 2020 16:48
Договір _ 206 від 09.10.2020.zip
10 грудня 2020 16:48
довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сокіл Гард 2019"

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3059 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Сокіл Гард 2019"
#43054824
Відхилено 279 900,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 16:18
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3059 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
#25575730
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 10:16

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відсутність документів. Відповідно до п.1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасник повинен надати документи, що підтверджують підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи). Вимагаємо усунути невідповідність, а саме додати необхідні документи 2. Відсутність документів. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати оригінали або завірені належним чином копії договорів, зазначених учасником у відповідності до підпункту 1 цього пункту, та документ, що підтверджує надання відповідних послуг: оригінал або копію (копії) акту наданих послуг. Вимагаємо усунути невідповідність, а саме додати необхідні документи.

Документи

16 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:34
ПРОТОКОЛ_розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів. В своїй тенрдерній пропозиції учасник надав інформацію про виконання двох договорів, які відрізняються за предметом закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути існуючу невідповідність та надати документи, відповідно до вимог частини 3 Додатка 2 до Тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3059 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
#25575730
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:12
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:38
Додугода ВЧ 3059 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:34
Договор_Нацгвардія.pdf укладений
30 грудня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 250 490,00
UAH